آلن Liere ماهیگیری-شکار گزارش ماه ژوئن 4 - Tue, 03 Jun 2020 PST

پرواز ماهیگیریترین دریاچه واشنگتن باید دوشیزه یا اژدها پرواز پوره و برخی از آنها هنوز هم ماهیگیری با chironomi

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

پرواز ماهیگیری

ترین دریاچه واشنگتن باید دوشیزه یا اژدها پرواز پوره و برخی از آنها هنوز هم ماهیگیری با chironomids و callibaetis و همچنین متعادل زالو. آلن پترسن در شلغم را پرواز فروشگاه می گوید: کهربا دریاچه به نظر می رسد به رفتن به نقطه در حال حاضر با chironomids صید تحت یک شاخص. او می گوید: تن زمین مانند روغن زیتون و قهوه ای و حتی سیاه و سفید خواهد بود مطمئن شوید که برای جلب رنگین کمان.

منطقه رودخانه ها هنوز هم در حال اجرا بالا – حتی St. Joe بود که fishable هفته گذشته است. دیگر پرواز ماهیگیری مقصد Methow, Naches و کتری رودخانه برای ماهی قزل آلا و گراند Ronde برای smallmouth باس.

ماهی قزل آلا و پاک زرق و برق

پاک کردن لک trollers که عمیق هستند و ابتلا به برخی از خوب ماهی قزل آلای قهوه ای. وجود دارد به نظر می رسد مقدار زیادی از catchable رنگین کمان تا بالا. Fishtrap دریاچه رنگین کمان در حال اجرا یک سالم 12-13 اینچ است. موفق ماهیگیران تفننی بوده است دست خوش پیشامد میشه nightcrawlers از طریق باریک. گورکن دریاچه زیادی 12 اینچ قاتل علاوه بر پاک زرق و برق. وجود دارد چند بزرگ brookies گرفتار شدن در ماهی دریاچه اما توقف در جای بلند قرار دادن می تواند یک التهاب است.

Sprague دریاچه در حال نشان دادن یک کمی سبز اما تا کنون آن را تحت تاثیر قرار نمی ماهیگیری. بسیاری از رنگین کمان (4-6 پوند) گرفته شده است به تازگی.

آیداهو ماهی و بازی همچنان ادامه دارد فیلم ماهی طول COVID-19 و بسیاری از آیداهو ماهیگیری فرصت ها بدون تغییر باقی می ماند. دو مکان است که سخاوتمندانه ماهی قزل آلا, جوراب ساق بلند در طول ماه ژوئن شامل Fernan دریاچه در تکدی منطقه (5,200 ماهی قزل آلای رنگین کمان) و کلسو دریاچه (2,500). در ویکی منطقه Deer Creek مخزن را دریافت 2500 ببر ماهی قزل آلا کمپبل برکه را دریافت 2,000 ماهی قزل آلای رنگین کمان و بهار دره مخزن کاشته خواهد شد با 4,200 ماهی قزل آلای رنگین کمان.

و من trolled برای Loon Lake پاک زرق و برق این هفته پیدا کردن مقدار زیادی از عمل در دسترسی به خلیج و خلیج فقط در اطراف گوشه سمت ساحل هکتار رفت و آمد مکرر. ماهی بسیار کوچک -- به طور متوسط از 9 اینچ با برخی از آنها به سختی هل دادن 7 اینچ. ما احتمالا از دست به عنوان بسیاری از ما نگهداری می شود و با کشیدن دو یا سه رنگ سربی خط و یک سه گانه باید فلاشر, در مقابل یک حلقه عروسی مخفیگاه آنان را با کرم. ما امید ما به بیشتر از 10 تا 11 اینچ ماهی هنگامی که ما شروع به ماهیگیری شب با Glo قلاب در مقابل گرانیت نقطه رفت و آمد مکرر در اواخر این ماه.

الماس دریاچه شده است عادلانه برای ماهی قزل آلای رنگین کمان به تازگی با ماهیگیری در 10 تا 11 اینچ محدوده. در نزدیکی Sacheen و دیویس دریاچه نیز نمایشگاه به صورت زمینی رنگین کمان.

Coffeepot دریاچه می شود و یا ضربه از دست و گزارش های مخلوط هستند. ماهی قزل آلا بزرگ هستند اما ماهیگیری می تواند دشوار باشد.

سرپرست دریاچه بالا و پایین همپتون و کررل دریاچه Grant County شده به تازگی برای رنگین کمان catchables. ماهیگیران تفننی در حال چرخش ریسندگی یا dunking قدرت طعمه در یک کشویی وزنه با رهبر به اندازه کافی برای گرفتن بالاتر از علف های هرز در پایین – در مورد چهار پا است.

لیک کار د لین در حال لگد زدن به برخی از غیر منتظره ای بزرگ پاک زرق و برق این بهار. ماهی بیش از 14 اینچ طولانی در حال نشان دادن تا برای ماهیگیران تفننی چرخش بالا 20-30 فوت آب است. انتهای جنوبی شده است بهترین.

پاک زرق و برق ماهیگیری عالی بوده در Dworshak مخزن این هفته با حدود 25 این قانون است. ماهی تقریبا 10 اینچ طولانی است.

Lake Pend Oreille شده است لگد زدن برخی از لب رنگین کمان (10-20 پوند) به تازگی ماهیگیران تفننی چرخش با برنامه ریزی تخته انجام داده اند اما کم عمق-در حال اجرا downrigger کار خواهد کرد ،

Steelhead و ماهی قزل آلا

بازده upriver بهار chinook به چند hatchery امکانات در کلمبیا و مار حوضه رودخانه در حال حاضر پیش بینی سقوط به زیر سطح مورد نیاز برای دیدار با مولد مجموعه اهداف است. این امکانات استفاده کرده اند بهار chinook سهام جمع آوری شده در سفید کوچک ماهی قزل آلا و کارسون ملی مراکز تکثير میباشند ماهی برای نوزادان زمانی که کمبود رخ می دهد. بسته باد رود و Drano دریاچه شیلات اضافی ارائه خواهد شد ماهی برای این hatchery امکانات و کمک به اطمینان از آینده هچری می گرداند و فرصت های ماهیگیری.

خاردار ری

دریاچه طولانی است برخی از رنگ اما واضح تر می شود نزدیک تر است شما به سد. گزارش شده است که crappie ماهیگیران تفننی هستند "تخلیه آنها را در" اما چنین نیست و در این مورد یک پسر و دوست خود را که نمی تواند پیدا کردن یک نیش آخر هفته گذشته.

دوستان و من سعی کردم رها-shotting برای انواع مختلف اردک ماهی در اسپوکن بازوی دریاچه روزولت در نزدیکی شناور 5 این هفته با حداقل موفقیت و ماهیگیران تفننی دیگر گزارش های مشابه عدم عمل با استفاده از تکنیک های مختلف است که روز. در هفته بعد همه چیز آشکارا برداشت با گزارش ها از جوجه تیغی خلیج و کتری فالز منطقه نشان می دهد کرم محافظ و پایین انجام شد و برای trollers در 35 ،

سازگار ترین انواع مختلف اردک ماهی ماهیگیری در حال حاضر از کتری فالز به نورثپورت. یک دوست که صید دلس بخش وجود دارد گفت: بسیاری از زمان و شما نیاز به یک 3/4-اونس جست و خیز کردن برای اقامت کردن. ماهیگیری خوب بود اما نه به عنوان خوب به عنوان این زمان در سال گذشته است.

Curlew دریاچه قرار گرفتن نمی بینم بسیاری از یخ ماهیگیران این زمستان. تخم ریزی بیش از حال حاضر و ماهیگیران تفننی در حال ابتلا به "scads" از 9 تا 10 اینچ ماهی با توجه به گزارش از یکی از استراحتگاه.

چاههای مخزن ماهیگیران تفننی به تازگی لذت می برد برخی از عالی انواع مختلف اردک ماهی ماهیگیری در خرچنگ نهر لیند Coulee و شن و ماسه. پایین bouncers و کرم ها در 8-15 فوت آب در حال پیدا کردن ماهی همراه علف های هرز خطوط. باس Largemouth در حال ضربه زدن در خرچنگ نهر بازو و در تپه های روشن به کار پارسیان خاکریز. Smallmouth به احتمال زیاد بر روی کوهان در مقابل شن و ماسه که چهره سد و سنگ شمع در اطراف غاز جزیره است.

آب در حال گرم شدن است و دریاچه کار د لین پایک ضربه شده است در بسیاری از خلیج. Smallmouth نیست باعث نشده اما چند روز گرم باید حرکت آنها را به سمت راست به خط ساحلی و ارائه برخی از اقدام سریع در لوله های اره و کم عمق غواصی شمع.

گونه های دیگر

ترین سواحل در Puget صدا و تنگه Juan de Fuca در حال برنامه ریزی برای باز کردن به صورت تفریحی صدف, صدف و صدف برداشت در روز دوشنبه در حالی که مناطق دیگر باز خواهد شد بعد از آن در تابستان همانطور که قبلا برنامه ریزی شده توسط WDFW. صدف, صدف و صدف برداشت فصل در حال ساحل اختصاصی در Puget صدا. هرفسترس را تشویق به بررسی زمان فصل در https://wdfw.wa.gov/fishing/shellfishing-regulations.

تماس با آلن Liere @spokesmanliere@yahoo.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن