آنی عزیز 7/6 - Mon, 06 Jul 2020 PST

آنی عزیز: به عنوان تولد و تعطیلات مهم رویکرد خواهم اخیر روز پدر, من مجبور به reanalyze من اضطراب اجتماعی بیش ا

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

آنی عزیز: به عنوان تولد و تعطیلات مهم رویکرد خواهم اخیر روز پدر, من مجبور به reanalyze من اضطراب اجتماعی بیش از همه دوباره. من می دانم که من باید تماس با دوستان و اعضای خانواده به اجازه دهید آنها را می دانم که من فکر کردن در مورد آنها اما من دریافت پروانه ها در معده قرار داده و آن را برای ساعت ها به دلیل احساس می کنم مثل من هرگز نمی دانید چه می گویند. وقتی که می آید به مخالفت با هر کسی من لرزش در چکمه های من در فکر و استدلال و باعث شکاف بنابراین من اغلب چیزهایی که من زحمت رفتن بدون گفتن فرد زمانی که آنها به من صدمه دیده است. غریبه هستند و البته سخت تر.

خانواده یکی از مهم ترین چیزهایی است که برای من, بنابراین من می خواهم به حفظ روابط قوی با آنها و اجازه نمی دهد ماه رفتن بدون صحبت کردن, اما من نمی دانم که چگونه به دریافت بیش از من احمقانه ترس از مکالمات. در حال حاضر من اصلا پول برای مشاوره. آیا شما هر گونه ایده و یا کلمات راحتی برای هر کسی که در مبارزه با این ؟ – از جان گذشته برای تغییر

عزیز جان برای تغییر: ساخت تا ذهن خود را به تغییر است اولین و سخت ترین مرحله زمانی که شما می خواهید به تغییر. شما در حال حاضر در نیمه راه بودن قادر به رسیدن به راحتی به خانواده و دوستان است. من این را تحسین تمایل خود را به تغییر است. برخی از ساده تمرین تنفس ممکن است به شما کمک کند لبه. ورزش منظم و یک رژیم غذایی سالم نیز کمک کند.

سعی کنید به تمرکز کردن از خودتان و آنچه شما احساس و به جای تمرکز بر چگونه شما می خواهید را به دوستان خود و عزیزان خود احساس کنند. اکسپرس چقدر شما در مورد آنها مراقبت; آن را به ترک هر دو طرف احساس بزرگ.

اگر شما نمی توانید هزینه مشاوره اتمام پشتیبانی محلی گروه شاید به عنوان بخشی از یک کلیسا یا یک 12-گام سازمان که ارائه پشتیبانی برای افراد مبتلا به اضطراب. شما به تنهایی نیست.

آنی عزیز: من و همسرم در 80s. هنگامی که ما جوان بودند ما لذت می برد معمول فعالیت های جنسی. به عنوان ما شد همسر من, شوهر و توانایی به این نوع از رابطه جنسی کاهش یافته است. من نه آغاز آن را به خاطر من می ترسم که او قادر به انجام خواهد افسرده او. مواد مخدر کمک کرد اما او نه مانند عوارض جانبی. ما فقط نوازش و بوسید.

در چند ماه گذشته ما کشف کرد که ما هر دو می تواند تجربه لذت بزرگ است که با نوازش کردن هر یک از دیگر. آن است که سرگرم کننده را به بازی با هر یک از دیگر در حالی که تماشای تلویزیون در رختخواب دراز کشیده و یا فقط در آشپزخانه ایستاده.

ما می خواهیم به دعوت دیگران که نه کشف این نوع دیگری از فعالیت جنسی به آن را امتحان کنید. من می دانم که برخی از زنان در نسل من احساس ناراحت کننده با حرفه اما این توانایی را به دریافت این نوع از لذت ها می تواند یکی از ارشد سال لذت بخش تر است. شما لازم نیست که به نگرانی در مورد گرفتن باردار و یا یک عفونت مقاربتی. لذت بردن می تواند بسیار طولانی تر از زمانی که ما جوان بودند. آن را امتحان کنید. شما آن را می خواهم. – مادر بزرگ خوشحال

عزیز مبارک مادر: خوب برای شما برای داشتن یک زندگی جنسی سالم است. با تشکر برای به اشتراک گذاری اسرار خود را.

"از من بپرسید هر چیزی: یک سال از مشاوره از آنی عزیز" است در حال حاضر! آنی لین, اولین کتاب های مورد علاقه ستون در عشق و دوستی و خانواده و آداب – در دسترس است به عنوان یک کتاب جلد کاغذی و e-book. بازدید http://www.creatorspublishing.com برای اطلاعات بیشتر.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن