یکشنبه تابلو اعلانات: "سربازان قلع و نیکسون آینده / ما در نهایت خود ما / این تابستان من شنیدن ضربت زنی / چهار کشته در اوهایو . . . چهار کشته در اوهایو . . . چهار کشته در اوهایو . . . چهار کشته در اوهایو . . ."

در بیادو یا: در حال حاضر و پس از آن دوشنبه ایمیل از کتی S. St. Paul: "موضوع: 4 مه 1970. "پنجاه سال پیش امروز م

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

در بیاد

و یا: در حال حاضر و پس از آن

دوشنبه ایمیل از کتی S. St. Paul: "موضوع: 4 مه 1970.

"پنجاه سال پیش امروز من نشسته در وسط دانشگاه سنت توماس پردیس در St. Paul گوش دادن به یک ضد جنگ بلندگو. زمانی که من شنیده ام که دانش آموزان در اعتراض به جنگ ویتنام به ضرب گلوله کشته شدند در دانشگاه ایالتی کنت در اوهایو. پدر و شگفت زده بود که من ناراحت شد. اما من می توانست در میان کسانی که کشته شدند. من احساس می کنم بخشی از ایالت کنت.

"بهار 1970 زرق و برق دار بود. تابستان داغ آب و هوا در اواخر ماه آوریل وسوسه دانش آموزان به جست و خیز کلاس. سپس در روز 30 آوریل رئیس جمهور نیکسون اعلام کرد که آمریکا بمباران کامبوج. و دانشگاه خالی است. که در آن کلاس ها هنوز هم در رفت و آنها را تبدیل به انجمن ها در جنگ ویتنام. دانش آموزان در Macalester College اعلام کرد این مدرسه در سال بیش از چپ به آموزش آمریکایی ها در جنگ. من هنوز امتحانات نهایی به مطالعه برای که من bugged.

"یک بخش از این تجمع در سنت توماس به من متعجب و متحیر. ما دانش آموزان نشسته در چمن به شنیدن سخنران که ایستاده در چمن. پشت سر او و به حق او یک مرد در یک سه تکه کت و شلوار بود و گرفتن عکس. او به طور سیستماتیک عکس جمعیت و نه سخنران. من اشاره کرد و این را به دانش آموزان دیگر که شانه ای بالا انداخت. اما زمانی که مرد خود را تبدیل دوربین من راه من تکیه داد به جلوگیری از او.

"سال بعد من شنیده ام که FBI بررسی ضد جنگ شد. من فرض عکاس با اف بی آی است. من شک اگر FBI فایل در من, اما من دوست دارم به ارسال در قانون آزادی اطلاعات درخواست را بررسی کند. آن را سرگرم کننده خواهد بود برای پیدا کردن کسی به فکر من وحشی و دیوانه رادیکال. [بولتن هیئت مدیره می گوید: اگر شما بروید با یک درخواست قانون آزادی اطلاعات لطفا گزارش به ما!]

"C-SPAN پخش برنامه های مورد تیراندازی در این هفته. اعضای نسل من جمع شده بودند به یاد داشته باشید و به سرند. هر فرد و نسل تعریف شده توسط نقطه در زمان. یکی از معدن های ایالتی کنت."

بولتن هیئت مدیره می گوید: در حافظه ایالتی کنت چهار و غیر قابل شمارش دیگران توصیه می کنیم که شما صرف برخی از زمان در اینجا: tinyurl.com/kent-state-50.

تئاتر ما از فصل

ماوندز ویو سوئدی: "خوب دوش به دنبال یک روز آفتابی کمک می کند تا شکوفه های کمی زیبا تر است.

"من درخت افرا در حال تغییر است و روز به روز در حال حاضر.

"و یکی از من هستا گیاهان به نظر می رسد آماده برای باز کردن و گفتن 'Ta dah!'

"پشت حیاط سرخس در حال unfurling.

"در حالی که چند مانده از پاییز گذشته هنوز هم ایستاده است.

"و اوایل bloomers در حال نشان دادن برگ واقعی در حال حاضر.

"به زودی پشت من-حیاط 'جنگل' را پنهان من خانه همسایگان. من همیشه شیفته بود با زندگی و یا در 'جنگل' و در حال حاضر این توهم را برآورده است که تا حدودی."

سپس و در حال حاضر

جان در کوهستانی می نویسد: "موضوع: خاطرات.

"رفتن را از طریق یک کشو در یک میز که من پیدا کردم این برنامه از سال 1972 است.

"من به یاد داشته باشید کاملا واضح است که گیتاریست لئو Kottke قرار داده و در یک کنسرت عالی در اصلی اکلاهما تئاتر است.

"این عمل باز شد و یک مرد که سه ترومپت در یک بار در حالی که تندرست اطراف در pogo چوب. [تابلو اعلانات نت: که اواخر سال خوب Pikal. گوگل او!]

"Kottke صحبت به مخاطبان بین آهنگ و خود را نشان داد deprecating طنز. او گفت که دوستان تا به حال یک بار به او گفت که صدای او را صدا مانند 'غاز (hindquarters تولید گازهای گلخانه ای) در یک روز مه آلود. '

"همسر من و من با حضور بسیاری از کنسرت های خود را قبل از او چند سال پیش درگذشت. من به تازگی زد به جوان (سپس) کاری که من تا به حال گرفته شده برای این کنسرت 48 سال پیش. من پرسید که آیا او به یاد آورد. او را!"

حیوانات خانگی ما, خودمان

ستاره شناس از Nininger: "موضوع: بازدید از سگ.

"ما شماره یک مادر و همسر هستند و در این میان از فروش خانه خود را در ویکتوریا مینه سوتا. به 'عمومی' نمایش آسان تر در طول COVID-19 عصر خود دو آزمایشگاه ماندن با ما در خانه است و در بازار است.

"ما همراه سگ هارپر یک Weimaraner — در مورد همان ارتفاع در پشت, اما کوتاه تر و به هیچ وجه نزدیک به عنوان کلفت. من می گویند که هر یک از آزمایشگاه های بیشتر هارپر 20 پوند است.

"یکی ممکن است فرض کنیم که این دیدار با دو سگ باعث می شود همه چیز سه برابر مقدار هر یک به اما یک مدل ریاضی خطی نیست واقعا تقریبی واقعا چه می گیرد.

"همانطور که من نشستن در میز من هر سه در حال کشیده بر روی فرش کنار من. چارلی زرد آزمایشگاه است نه بلندتر است اما قابل ملاحظه ای طولانی تر است. بنابراین Gracey شکلات آزمایشگاه. زمانی که آمازون نخست حلقه مفت علامت تحویل سفارش آنلاین توسط همسر خوب را دسیبل سطح سه سگ اعلام ترور که در انتظار هر کسی در درب است که به صورت تصاعدی بالاتر از شما می خواهم انتظار برای سه برابر سر و صدا. البته برای شکست دادن دیگر. و سرعت پاسخ نیز سریعتر از یکی ممکن است انتظار داشت. اگر چه آنها دروغ بر روی فرش هنگامی که آنها در حال نشسته و به سمت راهرو از مطالعه آنها نه تنها به رقابت با یکدیگر چگونه با صدای بلند آنها می تواند پوست بلکه اقدام به ضرب و شتم دیگران را به بیرون از اتاق. پاهای خود را هنگامی که آنها ضربه با کف دست آوردن هیچ کشش و با وجود لغزش ناخن سگ به عنوان آنها تقلا دور. البته زمان رسیدن به ورودی راهرو نخست راننده در حال حاضر در حال کشیدن دور.

"قطعا سگ نیاز به بیرون رفتن و انجام وظیفه خود را. هر زمان که مورد نیاز است برای یک سگ است که به سادگی ضرب در سه. شما فکر می کنم آنها می توانند همه چیز را در همان زمان. اما به نظر می رسد هر کدام به بوی چیزی به صورت جداگانه و سپس با یک نوشیدنی از حمام پرنده. من مطمئن هستم که آنها معتقد هستند که حمام پرنده خود را در خارج از کاسه آب. Gracey اما ترجیح میدهد به بیرون رفتن به جبهه برکه که در آن او غرق در مقابل او پنجه در آب در حالی که زني تا یک گالن (و یا پس از آن به نظر می رسد) از آب است. که بعد از آن دیگر نیاز به سفر خارج.

"من به ذکر است که در آزمایشگاه های دیگر. بنابراین چارلی در حالی که 'مقابله با گشت و گذار' می تواند به مراتب بیشتر اشیاء از هارپر همیشه می تواند. من حدس می زنم ما خوش شانس بودند که در هارپر هرگز درگیر در این نوع از فعالیت است. او به نظر می رسد در چارلی به عنوان اگر او بودند آجیل به صورت ایستاده در مقابله. چارلی فکر می کند فقط مخالف است.: 'چرا شما این کار را انجام? شما باید ببینید چه چیزی شما گم شده است.'

"هارپر تا به حال اسباب بازی های خود را پس از او آمد تا با ما زندگی می کنند برخی از هفت سال پیش. او غیر مخرب. اسباب بازی مورد علاقه او است Ikea 2-پا بلند سبز, کلم بروکلی, اسباب بازی است که او با افتخار نشان می دهد هر کسی در دست است. او همچنین دوست دارد اسباب بازی که جیر جیر. او محتوا را به یک اسباب بازی جیر جیر برای ساعت ها در پایان. اما Labs به نظر می رسد برای از بین بردن هر جسم آنها را در دهان خود. اگر آنها نمی, مصرف, آن, آنها, تکه تکه آن است.

"خانه فروخته خواهد شد قبل از اینکه طولانی و بازدید از سگ به خانه خواهد رفت. خانواده خود را خوشحال خواهد شد که آنها بازگشت — به خصوص ما نوه با آنها خواب تمام شب طولانی است. آنها نمی کنید که لوکس با ما. اما ما قطعا آنها را از دست ندهید. آنها سرگرم کننده سگ و هر یک از آنها دارای یک شخصیت خاص.

"ما سگ را از دست آنها بیش از حد."

زندگی به عنوان ما آن را می دانم (همه گیر بخش)

از جمله: آنچه که حق با مردم است ؟

مادر بزرگ پت "که قبلا از روستایی رابرتز, ویسکانسین": "موضوع: Coronavirus برکت و رحمت است.

"این است راه بیش از حد آرام در اینجا ما ارشد مرکز. بله ما جمعی و ورزش و کلاس و داستان در زمان ما در خانه تلویزیون. بله, ما در حال تلاش کردن زوم. بله, ما, برهنه درختان بلوط به راه رفتن در زیر. آن را هنوز هم بیش از حد آرام! ما اتاق ناهار خوری, مرکز تناسب اندام, کتابخانه و سالن اجتماعات و نمازخانه ها همه بسته شده و هیچ بازدید کننده مجاز است.

"این آخر هفته یک معجزه اتفاق افتاده است. موسیقی بود که از خارج اومده تا به ما سوم-طبقه بالکن. من نگاه کرد و در آنجا زیر من دو نوازندگان جوان. آنها تا به حال یک گیتار و یک تقویت کننده را در زیر درختان. آنها به نوبت در زمان آواز خواندن و نواختن آهنگ های زیبا برای بیش از یک ساعت. آنها به نام 'سلام به پدربزرگ و مادربزرگ خود در طبقه چهارم و به همه ما که در ویندوز و یا بالکن.

"چه هدیه ای! من هنوز لبخند!"

این 'n' که 'n' دیگر 'n' دیگر

همه از آل B از هارتلند: (1) موضوع: یک توپ بولینگ به نام جری است.

"من تا به حال نشده بازی بولینگ پس از آنها ساخته شده توپ گرد و قرار دادن سوراخ در آنها, اما من در روز جهش. من فکر کردم من نمی ممکن است قادر به کاسه وقتی که من پرسید که برای اندازه-14 کفش بولینگ. فروشنده گفت: "شما می تواند فقط به عنوان به خوبی می پوشند, جعبه کفش,' اما او متوجه شد که من مجموعه ای دوست داشتنی از دلقک کفش.

"من تا به حال کفش. من نیاز به یک توپ بولینگ است. من انتخاب یک رنگ تیره یک بنابراین من می تواند آن را انتخاب کنید خارج از پین. توپ بود به نام جری است. حداقل این بود که به نام اچ به آن است. من می ترسم من می خواهم رول بدون hitter. من می خواهم تن به تن آنها را قبل از در و سافتبال.

"من شروع به بازی بولینگ. من نگران وجود دارد ممکن است ریاضی درگیر اما به ثمر رساند انجام شد به صورت خودکار. رد ضرب المثل قدیمی است که رعد و برق اعتصاب هرگز همان محل دو بار من انداخت سه مستقیم حملات. ترکیه با ترکیه است. من نورد 140 و بازنشسته از بولینگ."

(2) "موضوع: کسانی که خطر ناک روز از سال گذشته است.

"گری هانسن, بانکدار در هارتلند. خوب مرد. یک روز Gary بر روی یک نردبان متحرک شستن ویندوز خارج از بانک. تام آرایشگاه بود پایین خیابان و آن اراذل لانه خرگوش و غیره. Denizens دیدم گری به طوری که آنها به نام بانک. Gary شنیده حلقه. این بود که مردم جواب تلفن های خود را که خطوط ثابت فقط. تمام تماس های مهم بودند. Gary زد به بانک برای پاسخ به تلفن. آنها آویزان قبل از او می تواند انجام این کار است.

"یک تماس باید به اندازه کافی است اما آن نبود."

(3) "من تو را دیدم یک جغد شاخدار در ظهر rousted از آن جای شب بسر بردن با خشم کلاغ. آنچه به نظر می رسد به آن گوش تافتز از پرهای به نام plumicorns. بزرگ شاخدار جغد به طور منظم غذا خوردن skunks. جغدها ندارم حس بویایی به اندازه کافی مشتاق به جرم توسط یک مرداب را بوی. همه می دانند که یک مرداب خوشمزه است. من در زمان به رپتور مرکز در دانشگاه مینه سوتا یک جغد شاخدار بزرگ بود که با یک ماشین تصادف. آن را به حال شده است در مرداب شکار و موفق شد در این راستا است. آن یک شخص نفرت انگیز. سفر به رپتور مرکز در این شرکت از یک مرداب جغد یک بود."

(4) "من گوش به لذت گنجشک duet — آهنگ و زهره — که من به تماشای قهوه ای خزنده خزش brownly تا درختان.

"زرد-rumped چکاوک تغذیه در پیه و به عنوان یک تیم از جونکس raked زمین.

"این پرنده نگری زندگی خوب است."

این پرطمطراق bemusements

یا: Hmmmmmmmm

دونالد: "موضوع: بحث در مورد خوفناک.

"این 'sender' از ایمیل سابق دبیرستان همکلاسی. این بود که باز جمله: "من آرزو می کنم من فرستاده بود این دیر' — به دنبال یک لینک. لینک ارتقای برخی از نوع از مکمل های غذایی که درمان هر بیماری من و برخی از من آگاه است.

"هیچ چیز غیر عادی در مورد آن به جز قرار فرستنده مرده بود یک ماه قبل از."

وجود دارد یک تابلو راهنما جلوتر ...

WILD BILL رودخانه می افتد: "در اینجا یک داستان واقعی شما و خوانندگان شما ممکن است لذت ببرید.

"چند سال قبل من تا به حال به پرواز خودم را به سواحل غرب است. به دلایل مختلف من رزرو کلاس اول صندلی

"شب قبل از پرواز من من تا به حال یک رویا زنده است که در آن من در آن پرواز همراه با بازیگر Gal Gadot. پس از آن بود شدید من به یاد جزئیات (G-امتیاز) و تعجب اگر آن را نوعی از اخطار قبلی. من می دانستم که احمقانه بود اما خودم را نگاه می کنم که من منتظر در سالن عزیمت. هیچ نشانه ای از Gal Gadot.

"من سوار پرواز نشست و من او را دیدم! درست در مقابل من! تنها او بود که بر روی صفحه نمایش کوچک به دلیل برجسته در پرواز فیلم بود 'Wonder Woman.'

"من فکر می کنم من قدرت روانی را منحرف حس شوخ طبعی است."

نام گروه روز: اسباب بازی که جیر جیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب