اجتناب ناپذیر مقاومت به آخرین رقص می آید از تمام گوشه و

چند آیتم های کوچک برای وسط هفته چون واقعا وجود دارد هیچ چیز بزرگ در جریان است. شاید چیزی است که خواهد آمد تا ا

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

چند آیتم های کوچک برای وسط هفته چون واقعا وجود دارد هیچ چیز بزرگ در جریان است. شاید چیزی است که خواهد آمد تا امروز یا فردا مناسب است ؟

-

آن را نمیگیرد طولانی برای بزرگ مقاومت در مایکل اردن پس از نهایی قسمت از آخرین رقص پخش شده در روز یکشنبه و من به گفتن من نیست حداقل کمی شوکه شده.

اولین کسی که گفته شده این پیتزا که منجر به 1997 آنفولانزا بازی ظاهر می گویند که بدون او نمی سم اردن با استفاده از پنیر است که تا به حال تبدیل به رنگ سبز یا پپرونی که نشسته بود در گرما برای یک هفته یا بیشتر, و من فکر می کنم هر کس را دیدم که در حال آمدن است.

من نمی دانم چه کسی به این باور و بهتر است برای من مهم نیست. من در آن بازی در سالت لیک سیتی و مهم نیست که زیادی که آیا اردن به حال آنفولانزا مسمومیت و یا دودکش یا هر چیز دیگری. او بیمار بود و به عنوان یک سگ و مغز خود را از آن باقی مانده است یکی از شگفت آور ترین چیزهایی که من دیده ام.

در حال حاضر به نظر می رسید کمی ساده انگارانه و حتی در آن زمان آن بود که برخی از اشکال است که او را گذاشته تا کم و من می دانستم که کسی را در پیدا کردن این مرد و پس از او تا عموم سرزنش در شب نهایی نشان می دهد.

هیچ چیز بیش از حد بزرگ یا بیش از حد خیره کننده وجود دارد.

اما یکی دیگر دیروز من اعتصاب به عنوان بیشتر گفتن و مهم تر است.

هوراس اعطای این مرکز از برخی از کسانی که در قهرمانی تیم ها و تمام حساب های شناخته بازیکن در آن زمان و امروز پاره به تیمی سابق خود پس از اردن اساسا او را متهم کرد که منبع نشت در داخل جزئیات به من رفیق سام اسمیت اسمیت روشنگر کتاب "اردن قوانین است."

اعطای ریپ اردن برای دستکاری بد دروغگو و آره یک دله دزدی و همچنین آن را به rip کار خواهم چند تا کنون گذاشته در اردن است.

با من آن را حمل برخی از وزن. و برخی از اهمیت. و کمی تعجب.

به نظر من اردن – درخشان ورزشکار پاتولوژیک رقیب یک کینه جو و خرده کسی که نیاز به پیدا کردن شیاطین و slights – به وضوح شناخته شده است و من فکر می کنم نسبتا به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته.

که یکی از نتایج حاصل از 10 ساعت ادای احترام خواهد بود که مردم آمده اند و علنا به چالش کشیده برخی از چیزهایی گفت و ضمنی قابل پیش بینی است اما برای من نیز آشکار و قابل توجه است.

در حال حاضر ؟ آیا ما می توانیم با آن انجام می شود?

-

من هیچ نظری ندارم که آیا جدید تورنتو حق رای دادن در NWHL کار خواهد کرد یا نه و من مرده مطمئن شوید که آن را دشوار است به راه اندازی یک تیم در طول یک بیماری همه گیر با هیچ ایده که ممکن است بازی اجازه دهید به تنهایی بازی با طرفداران.

اما من می گویم من کاملا تحت تاثیر قرار گرفته و با نام و لوگو برای تیم که دیروز اعلام شد.

بسیار سرد است.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

https://twitter.com/StarSports/status/1262851629650522112

من نمی دانم که آیا این تیم موفق خواهد بود – من امیدوارم که از آن خواهد شد و من حدس می زنم آن بستگی دارد به مقدار زیادی در مورد چگونه است که موفقیت خواهد شد – اما اگر من می تواند در نهایت پیدا کردن یک تی شرت با آن بسیار خوب و لوگو بر روی آن من قطعا اضافه 20 یا 30 pucks به تلاش است.

-

آره ما می تواند مطمئن شوید که استفاده از برخی از سوالات برای شروع به ساخت این آخر هفته کیسه مراسلات پستی و اگر شما هر گونه فقط با کلیک بر روی askdoug@thestar.ca و ما به پاسخ دادن به آنها در چند روز آینده.

-

به نظر می رسد هر روز در حال حاضر ما در حال شنیدن از مردم بیشتر و بیشتر وجود دارد که مراحل گرفته شده به آمریکای شمالی طرفدار ورزشی در مسیر بازگشت.

بیشتر کشورهای جنوبی ما در حال ساخت آن شناخته شده علنا از آنها حمایت از بازی های لیگ بیشتر به نظر می رسد با شروع فرایند طولانی از بازگشت به اکشن, حوادث هستند در واقع در حال برنامه ریزی به جای به تعویق افتاد از یک سال و یا لغو همه با هم.

آن را خوش و یک خبر خوب هم از آن شده است در تامین کوتاه مدت برای هفته ها و هفته ها و ماه.

من خوشحالم که آن را بشنود اما این را باید گفت: اگر تنها به عنوان یک یادآوری از دامنه مشکل:

تا کسی چهره های سریع تست روش که اصلا انکار خدمات از کسانی که واقعا به آنها نیاز دارید چیزی اتفاق می افتد.

و تا زمانی که وجود دارد برخی از راه امن برای کشور ما به باز کردن مرز به کشور به ما جنوبی هیچ چیز در همه را در واقع اتفاق می افتد در کانادا. و هر کسی خوش است که ایالات متحده آمریکا خواهد شد و این رقم را با خیال راحت هر زمان به زودی – حداقل با خیال راحت به اندازه کافی برای نیازهای ما -- آنها باید به کسانی که گل رز-رنگ عینک.

-

تاریخ گفتگو

س:

چه شما فکر می کنم از آخرین رقص ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن