Lefty کارفرمایی توا Tagovailoa نادر در راست دست NFL

زمانی که توا Tagovailoa خود را امضا کرد rookie قرارداد با میامی دلفینز چپ دست کارفرمایی از آلاباما نمی باید به

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

زمانی که توا Tagovailoa خود را امضا کرد rookie قرارداد با میامی دلفینز چپ دست کارفرمایی از آلاباما نمی باید به نگرانی در مورد smudging امضای خود را.

او امضا اسناد با دست راست خود را.

بله NFL آخرین lefty QB طبیعی right-hander, یکی, که, پدر, Galu تبدیل او به یک (گاهی اوقات) southpaw در جوانان خود را.

"پدرم تنها lefty در خانواده ما و او از من خواست به چپ و همچنین, بنابراین او روشن راه من انداخت" توضیح Tagovailoa که هنوز هم می خورد و می نویسد و جوراب راست دست, اما شاخه های سبد و پرتاب توپ فوتبال با چپ خود را.

"من فکر نمی کنم من در اینجا خواهد بود اگر من یک righty," Tagovailoa گفت. "از آنجا که من می دانم که من تنها خوب با دست چپ پرتاب توپ."

که باعث می شود Tagovailoa یک چیز عجیب و غریب در فوتبال, که در آن یک چپ دست را آغاز کرده در کارفرمایی پس از 2015 که دالاس' Kellen مور انداخت برای 435 متری در یک هفته 17 از دست دادن به واشنگتن است.

از آن پس 116 quarterbacks انداخته اند یک پاس در NFL و همه آنها را راست دست.

آخرین lefty به پرتاب یک پاس TD نبود حتی یک کارفرمایی اما گسترده گیرنده: Cowboys' دز برایانت انداخت 25-حیاط اعتصاب Jason ویتن در سال 2016 برابر دیترویت.

کمتر از سه ده southpaws بازی کرده اند کارفرمایی در NFL 100 سال سابقه چیزی که عذاب استیو جوان ترین تزئین چپ دست QB و برای اولین بار به رسیدن به سالن از شهرت 11 سال قبل کن Stabler را پس از مرگ القایی در سال 2016.

"چیزی اشتباه وجود دارد از نظر آماری" جوان گفت و اشاره کرد که با 10 درصد از کل جمعیت بودن چپ دست, هر سال باید وجود داشته باشد یک نیم دوجین از چپی در میان لیگ های 64 و یا پس quarterbacks.

"و ما هرگز از 10 درصد" جوان گفت:. "من هرگز نمی تواند به یاد داشته باشید شش نفر از ما در یک زمان. آن نسل Esiason خودم علامت Brunell جیم Zorn در اوایل. من فکر می کنم چهار یا پنج هرگز شش در یک زمان ، بعد از مایکل جکسون."

در حال حاضر چپی خوش شانس هستند وجود دارد و حتی یکی از آنها است.

"من هرگز می گویند یک بچه چپ دست پس او نمی تواند بازی در لیگ ملی فوتبال" استیلرز GM کلبر گفت. "این امر می تواند ساده و بی تکلف بیانیه. که هرگز ما نگرانی ندارند."

اضافه شده 49ers مربی Kyle Shanahan: "خوب پرتاب کننده خوبی است پرتاب کننده. من می خواهم بگویم آن را احتمالا یک تصادف احتمالا کمتر استخر را انتخاب کنید."

تعصب قطعا آغاز می کند در جوانب مثبت.

"من فکر نمی کنم همه تیم کالج, اما من هرگز یک lefty کارفرمایی" جوان گفت:. "پس NFL ممکن است می گویند" هی don't look at me. هیچ چپی بیرون آمدن از کالج.' سپس کالج بگو نگاه وجود دارد هیچ چپی بیرون آمدن از مدرسه بالا است.'"

حتی کارشناسان در حال متوقف کرد بیش از آنچه ناشی از این کمبود southpaws.

"من واقعا نمی دانم جواب" کلاغ GM اریک DeCosta شانه ای بالا انداخت.

"کاملا صادقانه, من نمی دانم," شاهین GM توماس Dimitroff اضافه شده است.

"من معمولا پاسخ می دهد و یا می تواند به رقص در اطراف بسیاری از چیزهایی که" Vikings GM ریک Spielman اذعان کرد. "که من باید جواب."

"من نمی باید پاسخ" هم اضافه شده Broncos GM جان Elway که آیا ارائه یک حدس: او شگفتی اگر همه خوب lefty QBs در حال تبدیل شدن به کوزه به جای.

"آن چپی است که می تواند پرتاب گرما خیلی آرزو" گفت: Elway خود را یک جزئی-لیگ عمله (به عنوان یک راست دست outfielder) در یانکی ها سیستم های تابستان قبل از شروع خود را در سالن از شهرت NFL حرفه ای.

"اگر من می تواند یک چپ دست پارچ و پرتاب در '90s و بازی لیگ اصلی بیس بال که خیلی خوب فرفره" پلنگ مربی داگ Marrone گفت. "من لازم نیست که هر کسی از 300 پوند در حال اجرا در تلاش برای میخرم."

جوان را سرزنش نیست بیس بال.

"من می توانم هرگز عمده-لیگ پارچ من نمی توانستم حتی شده یک پارچ. اما من می تواند بازی کارفرمایی" جوان گفت:. "درصد کمی از quarterbacks می توانید زمین در لیگ های بزرگ. یا حتی زمین در کالج. Quarterbacking و تبادل لزوما رفتن دست در دست.

"تنها چیزی که من می توانید با رفتن به این است که مربیان نمی خواهم به مربی چپی."

جوان صحبت می کند از تجربه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

او ورودی سال اول در بریگهام یانگ در سال 1981 زمانی که در Cougars "توهین آمیز" co-ordinator, داگ Scovil کشیده او را کنار گذاشته و با صراحت به او گفت که او نمی مربی چپ دست quarterbacks بنابراین بهتر است او حرکت به ایمنی.

Scovil به زودی سمت چپ, اما برای تبدیل شدن به سر مربی در سن دیگو دولت است.

"خوشبختانه یا من انجام شد" جوان گفت:. "من پخته شده بود. من در بازی دفاعی با تام Holmoe."

طولانی نیست پس از Scovil چپ QBs مربی تد Tollner خال خال جوان پرتاب زیبا spirals در عمل و از او پرسید که چرا او نبود زیر مرکز.

"من گفت:" چون من lefty,'" جوان بازگو کرد. "او می گوید:" خوب است که احمقانه است.'"

بنابراین جوان رفت و برگشت به پرتاب عبور می کند و نه دفاع از آنها "و هیچ کس دیگری تا کنون گفت: یک کلمه در مورد من به عنوان یک چپ."

او خاص که بچه ها هنوز گفت: اگر آنها چپ دست آنها نمی توانند بازی کارفرمایی.

"هیچ کس نمی خواهد آن را بپذیرد اما من فکر می کنم باید وجود داشته باشد به اندازه کافی افرادی که نمی خواهید به مربی آنها را" جوان گفت:.

مطمئن شوید که توپ چرخش و دم در جهت مخالف از یک چپ دست اما خب که چی ؟

"این نوع از عجیب و غریب در ابتدا گفت:" Broncos rookie گیرنده جری Jeudy که بازی با Tagovailoa در آلاباما. "پس از سه جلب یا شما به آن استفاده می شود واقعی سریع است."

بودن چنین کمبود lefty QBs در واقع یک مزیت است زیرا مخالفان نیست عادت کرده اند به مواجهه با جرائم است که تا به حال به تلنگر راهکار در آن محور عمودی جوان پیشنهاد شده است.

"تیم ما در سان فرانسیسکو همیشه" چپ دست "چون من چپ دست" جوان گفت:. "و من فکر می کنم وجود دارد یک مزیت کمی از آنجا که هیچ کس دیگری را نشان می دهد تا با یک چپ دست کارفرمایی و چنین راحتی بیرون آمدن چپ نورد چپ چپ به راست سازند. و بنابراین برای دفاع از آن فقط متفاوت است."

به تازگی تیم نداشته به تغییر آرایش خود را در خط حمله به جای چپ ، با بسیاری از نخبگان لبه rushers راست پردازد تبدیل شده اند فقط به عنوان با ارزش به عنوان چپ تکل سنتی blindside محافظ.

"که اختلاف فقط دیگر وجود ندارد" گفت: Brunell که 17 فصل در NFL و در حال حاضر مربیان فوتبال دبیرستان در فلوریدا. او آموزگار QBs در لیگ سالانه سراغ ترکیب.

"شما رو به دو نخبگان پردازد به هر حال" Brunell گفت.

که یکی از دلایل بیشتر جوان اصرار دارد آن را بی پروا به نظر چپی مسئولیت — در هر سطح.

"من می خواهم این استدلال که چپی با ارزش تر" جوان گفت:.

و او را مشتاق به تماشای Tagovailoa بیرون بروید و اثبات آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن