در اطراف از راه دور: 'Alienist' بازگشته است با یک مورد جدید - شنبه, 18 Jul 2020 PST

از دست ندهید: "این Alienist: Angel of Darkness" – فصل 1 از این گیج turn-of-the-قرن رمز و راز قتل سری معرفی بین

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

از دست ندهید: "این Alienist: Angel of Darkness" – فصل 1 از این گیج turn-of-the-قرن رمز و راز قتل سری معرفی بینندگان به دکتر لاسلو Kreizler (Daniel Bruhl) درخشان "alienist" در بحث از زمینه های جدید در درمان آسیبهای روانی. او دنبال یک ظالم قاتل زنجیره ای با کمک جان مور (لوک ایوانز) در نیویورک newspaperman و سارا هوارد (داکوتا فانینگ) بلند پروازانه وزیر مصمم به تبدیل شدن به شهرستان را اولین زن کارآگاه پلیس. در حال حاضر می آید پیگیری: سارا تازه ضرب sleuth و reunites با Kreizler و مور در شکار برای پیدا کردن که ربوده نوزاد دختر اسپانیایی کنسولی. این یک مورد که منجر آنها را شوم مسیر قتل و فریب. سری رول خواهد شد به عنوان یک رویداد هفته دو قسمت پخش هر یکشنبه. (9 بعد از ظهر, یکشنبه, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن).

دیگر شرط

یکشنبه: زمان نمی تواند بهتر برای یک فصل جدید از "ایالات سایه آمریکا با W. Kamau Bell." در بازکن منطقه خلیج سیاسی کمدین سفر به پیتسبورگ به مصاحبه سیاه و رهبران و نویسندگان و فعالان سیاسی در مورد سفید برتری و نژادپرستی نظاممند (10 p. m., CNN).

دوشنبه: "وطن قتل: محلی و راز" جدید و واقعی-سری جرم که بازگو پر مخاطره کوچک-شهر قتل تحقیقات که مصرف مردم برای ماه یا حتی سال. شامل: محلی اخبار فیلم و مصاحبه با روزنامه نگاران که تحت پوشش این موارد است. (9 بعد از ظهر Investigation Discovery).

سهشنبه: "COVID مخفی عوارض" آخرین قسط از "خط مقدم" را نور افکن همه گیر است "نامرئی قربانیان" – مستند نشده مهاجران و کارگران از جمله مهم مزرعه و بسته بندی گوشت می آمد کارکنان که عدم حمایت شده اند و بیمار شدن. (10 p. m., PBS).

چهار شنبه: برخی از عروس و دامادها ضربه به از دست دادن چند پوند قبل از عروسی خود را. بود که نزدیک به اندازه کافی برای الکسا و مت, زن و شوهر, ویژه ویژه "خوشبختانه تا کنون تغییر داده است." هر دو از طریق شگفت آور فیزیکی تحولات – در حالی که زندگی از هم جدا – تا این روز بزرگ را زمانی که آنها خود را نشان می دهد به نظر می رسد جدید به هر حق دیگر قبل از مراسم. (10 p. m. طول عمر).

چهار شنبه: سوم و نهایی فصل های خنده دار, کمدی, "شرکت" می رسد فقط در زمان برای ارائه به کسانی که از ما گیر کار در خانه در طول یک بیماری همه گیر دلتنگ یادآوری از خرد کردن روح دفتر زندگی ما به شدت از دست رفته است. (10:30 p. m., Comedy Central).

پنج شنبه: که می داند چه جین (Jaimie Alexander) سرنوشت نهایی خواهد بود زمانی که سریال "Blindspot" کاری ادامه داده اند تا آن اجرای امشب. اما ما انتظار داریم که برخی از توربوشارژ اقدام نشان می دهد 100 و قسمت آخر. (9 p. m., NBC).

جمعه: در جدید globe-trotting به سری "Rogue سفر" ABC News خبرنگار باب وودراف و پسرش, ماک, در کشتی سوار در سفر حماسی برای مکان های غیر منتظره برای لذت بردن از تجارب یافت نمی شود در نمونه راهنمای. (دیزنی+).

جمعه: زمان آن را برای بررسی دوباره به "اتاق 104." گلچین سری در مورد شخصیت های رنگارنگ که از طریق یک زنجیره متل آغاز آن چهارم و نهایی فصل را با یک قسمت ominously با عنوان "قاتل است." (11 p. m., HBO).

شنبه: Tia کار تورس هرگز انجام می شود. به عنوان یک فصل جدید از "Pit Bulls and Parolees" آغاز می شود او و تیم او در Villalobos Rescue Center مقابله با موانع جدید و جدید سگ – از جمله Alicia بسیار لاغر و نحیف سگ از جان گذشته برای یک شانس دوم در زندگی است. (9 p. m., Animal Planet).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب