رژیم صهیونیستی. Walz است که نیاز به ماسک در مدرسه برای کودکان به عنوان جوان به عنوان 5. برخی از سوال اگر آن را به ارزش مشکل

زمانی که Tania Villalobos 5-year-old daughter خود می پیوندد خرید این نبرد به نگه داشتن فرزند را به صورت ماسک ب

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

زمانی که Tania Villalobos 5-year-old daughter خود می پیوندد خرید این نبرد به نگه داشتن فرزند را به صورت ماسک بر روی.

"ما به فروشگاه بروید به انجام هر کاری که او در حال حاضر در تلاش برای آن را خاموش" Villalobos گفت. "من همیشه به او یادآوری می کنند."

در زیر آخرین فرمان اجرایی از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz صوفیه و مهد کودک همکلاسی خواهد شد انتظار می رود برای حفظ ماسک خود را در طول روز در مدرسه در پاییز امسال — با فرض بازگشایی مدارس در میان coronavirus بیماری همه گیر.

"من نمی دانم که چگونه به خوبی آن را با ابتدایی کودکان و نوجوانان" گفت: Villalobos که سه کودکان در سن مدرسه در رزویل منطقه منطقه. "اگر آنها را مجبور به پوشیدن ماسک در مدرسه, من می خواهم به جای نگه داشتن آنها را به خانه."

به عنوان جهان آموخته است بیشتر در مورد چگونه به آن را حذف فعالیت کارشناسان بهداشت و درمان باید به این باور رسیده پوشش صورت کمک در کنترل گسترش آن به خصوص زمانی که فرسوده توسط افرادی که نمی دانم آنها بیمار است.

وجود دارد مقدار زیادی از بحث بر سر اینکه آیا اولیه-ابتدایی-سن کودکان به طور خاص می توانید با خیال راحت پوشیدن ماسک — و یا اینکه آیا آن را به ارزش تلاش برای آنها را به انجام آن است.

فرماندار سفارش یکشنبه ساخته شده پوشش صورت اجباری ایالت داخل اتوبوس و مدارس و دیگر ساختمان های عمومی برای مردم به عنوان جوان 5.

اگر چه این دستور معاف برخی از کودکان به دلایل پزشکی و در طول فعالیت های چنین به عنوان زنگ تفریح و کلاس بدنسازی, برخی می گویند منظور این است که غیر عملی — و احتمالا معکوس — برای جوانترین دانش آموزان است.

"مشکل با فرزندان جوان با پوشیدن ماسک است که آن را بسیار دشوار است برای نگه داشتن آنها را در. آن اذیت آنها را و آنها بسیار بیشتر در معرض ابتلا به آنها را لمس چیدن آنها در دست زدن به چشم خود گفت:" جنیفر Gobel یک St. Paul اطفال.

Gobel نگرانی یک ماسک دستور در واقع می تواند به افزایش احتمال که کودکان آلوده, آیا از coronavirus و یا بیماری هایی مانند سرماخوردگی.

"من فقط فکر می کنم بسیاری از این نیاز به بیشتر حس مشترک و من فکر نمی کنم این چیزی است که ما در حال گرفتن از فرماندار" او گفت:.

Walz است که انتظار می رود به اعلام پنج شنبه, آیا مدارس می توانند رزومه گسترده در فرد آموزش برای اولین بار از ماه مارس است. اگر مدارس را بازگشایی اجباری ماسک صورت برای دانشجویان و کارکنان و بازدید کنندگان خواهد بود فقط یک لیست طولانی از اقدامات احتیاطی مدارس خواسته خواهد شد را.

"هدف من این است که به کودکان در کلاس درس. این هدف من است و در صورتی که می توان با خیال راحت من قصد دارم برای انجام این کار" Walz به خبرنگاران گفت: هفته گذشته است. "آیا من باور دارم که پوشش ایفای نقش کرده است در ساخت این اتفاق می افتد ؟ کاملا."

معلم سردرد

دنیس Specht رئیس امور خارجه اتحادیه معلمان, آموزش و پرورش, مینه سوتا, گفت: آن را سخت خواهد بود برای معلمان در هر دو به پایان می رسد از K-12 طیف به کار در زیر ماسک قیمومیت.

"بدیهی است, آن است که رفتن به دشوار خواهد بود برای نظارت و اجرای پوشش چهره با ما جوانترین آموزان," او گفت:. "... من شنیدن که مدرسه ما معلمان هستند و نه به دنبال به جلو به اجرای پوشش با سالمندان. که فقط برای رفتن به واقعا دشوار است. و اگر پوشش اجباری است و دانش آموز را نشان می دهد تا بدون ماسک?"

کلیتون طبخ آموزشی استاد روانشناسی در دانشگاه مینه سوتا نیز نگرانی در مورد معلمان نیاز به اجرای دستور ماسک به خصوص با کودکان جوان تر که عدم کنترل تکانه به پوشیدن آنها را به درستی.

"ترس من در مورد آوردن همه بچه ها برگشت و در عین حال داشتن سلامت خیلی شدید پروتکل ... است که بزرگسالان در حال رفتن به تصحیح رفتار او گفت:" در اوایل این ماه. "که تمایل به آسیب رساندن به روابط است."

طبخ خواست ولسوالی به مربی و معلمان در حال حاضر در مورد چگونه به مثبت تقویت سلامت ایمنی و رفتارهای مورد نیاز برای جلوگیری از گسترش ویروس.

این مهم است که معلمان محافظت از روابط خود با دانش آموزان به طوری که بچه ها حفظ یک چشم انداز مثبت در مدرسه.

کارشناسان چه می گویند

به روز شده در ارشاد روز شنبه در بازگشایی مدارس در طول همه گیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری "به شدت تشویق" پارچه پوشش صورت برای کاهش گسترش ویروس اما گفت: ماسک های "عملی ممکن" در برخی از موارد است.

اگر زود-ابتدایی-کودکان نمی تواند پوشیدن ماسک خود را به درستی CDC پیشنهاد اولویت استفاده از آنها برای موقعیت های زمانی که آن را سخت به حفظ شش فوت از جدایی مانند در حالی که ایستاده در خط در مدرسه.

آکادمی اطفال آمریکا که خواست بازگشت به فرد در آموزش این پاییز به نام ماسک پوشیدن "ایده آل ... (اما) نه همیشه ممکن است در محیط مدرسه."

پزشکان گروه تایید ماسک برای دانش آموزان متوسط و بالا اما گفت که برای دانش آموزان جوان که نمی تواند پوشیدن ماسک با خیال راحت "مدارس را انتخاب کنید ممکن است نیاز به استفاده از آنها زمانی که فاصله فیزیکی اقدامات می تواند به طور موثر اجرا شده است."

سابق CDC مدیر تام فریدن گفت: در اوایل این ماه که به عنوان طولانی به عنوان coronavirus در حال گسترش است در یک جامعه "هر کس داخل خانه نیاز به پوشیدن ماسک." اما او پیشنهاد کرد کودکان خردسال دریافت استراحت گاه به گاه در طول روز در مدرسه که در آن ماسک مورد نیاز نیست.

بریتنی واشنگتن که ورود کودکان پیش دبستانی و دوم و چهارم نمرات پاییز امسال امیدوار است St. Paul مدارس عمومی طول می کشد یک رویکرد ترکیبی که در آن بچه ها رفتن به مدرسه دو بار در هفته و یاد بگیرند از خانه سه روز دیگر.

او گفت: بچه ها خود را نگه دارید و کشیدن ماسک خود را در زیر بینی خود را, اما او فکر می کند آنها را از آن آویزان با عمل است.

"من می دانم که می توان آن را به نوعی آزار دهنده برای بچه ها اما پس از روال آنها شما می توانید آن را در نهایت" او گفت:.

اما Eidsvoog و اما Harville کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب