EagleCam جوجه عقاب تنها یادگیری برای پرواز مرده پیدا شد پس از هدف قرار دادن یک خط قدرت

E1 تعیین با توجه به این عقاب توسط مینه سوتا Nongame حیات وحش برنامه های مرده پیدا شد جمعه 3 جولای سال 2020 پس

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399
E1 تعیین با توجه به این عقاب توسط مینه سوتا Nongame حیات وحش برنامه های مرده پیدا شد جمعه 3 جولای سال 2020 پس از هدف قرار دادن یک خط قدرت. آقا یکی از سه بازدید عمومی از طریق EagleCam در سنت پل لانه. (حسن نیت ارائه میدهد از توماس Demma)

یک جوجه عقاب عمومی تماشا از طریق EagleCam پس از آن بود که یک تخم مرغ در ماه مارس پس از هدف قرار دادن یک خط قدرت از وزارت منابع طبیعی مینه سوتا گزارش روز شنبه.

"ما با تاسف به اطلاع شما که E1 گذشت دیروز" مینه سوتا Nongame حیات وحش برنامه ارسال شده است. "بال او گرفتار یک حلقه و او حلق آویز پیدا شد."

مرگ بود مضاعف غم انگیز برای کسانی که در حال اجرا برنامه به عنوان عقاب ملی امریکا نشان درگذشت در eave از کشور 244th تولد.

این حادثه اتفاق افتاده جمعه حدود دو هفته پس از سایت شادی گزارش شده است که E1 تا به حال به ترک لانه و پرواز خود را ،

DNR نیست نام عقاب, اما به آنها نامگذاریهای مانند E1 و E2 به منظور حفظ عاطفی فاصله دانستن 50 درصد از جوجه را ندارد و از آن گذشته در سال اول خود را.

هیچ کس شاهد این رویداد است. یکی از این برنامه عکاسان که مانیتور, St. Paul لانه واقع شده است که در نزدیکی آب پیدا جوجه مرده و از نزدیک به ساختار قدرت.

اکسل انرژی در پاسخ به این سایت و برگرفته پرنده.

DNR تعیین جوجه عقاب بود و نه برق. به نظر می رسد او ضربه خط و احتمال فوت در اثر مدتی بین 8:30 صبح و 6 بعد از ظهر جمعه.

این دومین از سه جوجه از این لانه به مرگ است. برای اولین بار یک نفر در اوایل بعد از جوجه ریزی. تنها E2 باقی مانده است.

"متاسفانه این غیر معمول نیست برای عقاب به هلاک توسط هدف قرار دادن خطوط برق, اما آن است که همیشه غمگین به شاهد و گزارش" برنامه ارسال شده است. "ما شاهد خطرات و مرگ و مير در ما لانه و در عین حال هرگز واقعا دانستن برای مطمئن شوید که چگونه بسیاری از جوجه ها زنده ماندن در گذشته سال اول خود را. خطوط برق و وسایل نقلیه و شکارچیان همه خطرات برای عقاب و بسیاری روبرو می شوند موقعیت های خطرناک به ویژه هنگامی که آنها در حال تودرتو خیلی نزدیک به مناطق شهری است."

با وجود مرگ این برنامه گفت: مینه سوتا عقاب جمعیت سالم است به عنوان یک کل.

DNR تبلیغ EagleCam به عنوان یک ابزار آموزشی در ماه مارس به دانش آموزان انتقال از مدرسه به خانه برای coronavirus shutdown. تماشای تخم مرغ تخم و نوزادان رشد ارائه یک "بیت آفتاب در غیر این صورت تاریک زمان" DNR سخنگوی Harland Hiemstra گفت: در آن زمان.

برای مشاهده تصویری از جوجه های در حال رشد آنلاین به DNR سایت. دوربین باقی خواهد ماند در لانه تا پایان ماه اوت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب