Dear Abby: دختر, در واکنش اراضی در آغوش یک دوست

عزیز ابی: من 30 سال دختر و شوهرش از هم جدا شده سه ماه پیش. پس از سه سال از ازدواج و ماه از مشاوره او رفت با من

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

عزیز ابی: من 30 سال دختر و شوهرش از هم جدا شده سه ماه پیش. پس از سه سال از ازدواج و ماه از مشاوره او رفت با من و شوهرم. ما خوشحال شد.

او شروع به صرف مقدار زیادی از زمان کمک به یک مرد, دوست, دوست نوسازی خانه خود است و اساسا زندگی با او را از COVID شیوع. آن را به وضوح بیش از یک دوستی. من شده اند با باز کردن در مورد نگرانی من است که او را با عجله به این رابطه است. من او را تشویق به دیدن یک مشاور در خود که او انجام شده است.

امشب او به اشتراک گذاشته است که او هیجان زده است که او رزرو سفر برای آنها برای اواخر تابستان است. من تلاش زیرا او هنوز ازدواج, و من احساس ناراحت کننده در مورد رابطه او با این پسر جدید. من خیلی قدیمی و از مد افتاده? — نگرانی مادر در پنسیلوانیا

عزیز مامان: شما بیش از حد از مد افتاده است. شما نگران مادر و یک زن است که در تک به تک. می تواند از آن او در حال حاضر با داشتن احساسات این مرد به عنوان او در پایان او ازدواج ؟

من خوشحالم که او به شما گوش و مایل بود به دنبال مشاوره. شما به او مشاوره خوب است. ممکن است من به شما پیشنهاد خود را ارائه بیشتر ؟ نشان می دهد او با یک وکیل صحبت کنم در مورد چگونه او زمان تنظیم ممکن است تحت تاثیر قرار اگر طلاق او و همسرش را انتخاب کنید برای رفتن را از طریق با یک. که او اساسا زندگی با کسی که می تواند به عنوان داشتن رها شده و آن را ممکن است به جلوگیری از حل و فصل دوستانه.

DEAR ABBY: چگونه می توانم صحبت با پدر و مادرم که نمی تواند و نمی خواهد خود را حفظ عقاید سیاسی به خود ؟ آنها به معنای واقعی کلمه می تواند یک مکالمه بیش از چند دقیقه که نمی مارپیچ به مناجات شکایت در مورد دولت است. من در پایان هر مکالمه عصبانی یا در خودم برای صحبت کردن و یا در آنها برای خاموش کردن.

به آن خوب به درخواست آنها را به بحث در مورد سیاست. آنها می گویند آنها بحث در مورد آنچه آنها می خواهند در خانه خود و یا به یاد من — که من یکی که در آغاز تماس بگیرید — من کسی است که می تواند پایان آن را اگر من نمی خواهم آنچه من می شنوم. خدای ناکرده کسی مخالف با نظرات خود. آنها باید قطع خانواده و دوستان برای دهه بیش از اختلاف نظر.

من پیشنهاد آنها داوطلب در جامعه سیاسی به امید هدایت خود وسواس به چیزی مثبت اما آنها حاضر. من در از دست دادن. من دیگر امیدی برای ارتباط با آنها. من نیاز به راهنمایی در مورد چگونه به صحبت می کنند به آنها را با فضل. — خاموش در تنسی

عزیز خاموش: اگر چه پدر و مادر خود را در تمام طول روز است که گوش دادن به بحث های سیاسی نشان می دهد که آن را ممکن است برای حساب کاربری خود را "وسواس است."

هنگامی که شما آنها را نگه دارید یک لیست نزدیک از چیزهایی که شما می خواهید به آنها بگویید. بپرسید اگر آنها هر چیزی که شما نیاز ارائه می کنند و چگونه آنها در حال انجام healthwise چگونه آنها را مدیریت اجتماعی اختلال در آن صورت گرفته است. به آنها بگویید که چگونه شما می, آنچه شما انجام شده است و آنچه که شما ممکن است شنیده ام در مورد اعضای خانواده و یا دوستان آنها می دانند. اگر مکالمه veers به سیاسی polemic, انجام به عنوان آنها پیشنهاد کرده اند. را بهانه ای برای پایان دادن به مکالمه قبل از آن نوبت زشت است.

عزیز ابی: آیا آن را مناسب برای خوردن یک یادبود صفحه? — تعجب در کالیفرنیا

عزیز تعجب: اگر صفحه را می توان به شسته و بدون آسیب رساندن به آن از آن خوب است مگر اینکه آن را یک Dear Abby یادبود بشقاب البته که در این صورت باید تحت درمان با همان ستایش یکی را درمان مذهبی یادگار.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن