Dear Abby: زن شرمنده به اعتراف او قربانی آنلاین

DEAR ABBY: پس از استفاده از آنلاین دوستیابی برای تقریبا یک سال من را ملاقات کرده اید کسی آن را جدی گرفتن. مشکل

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

DEAR ABBY: پس از استفاده از آنلاین دوستیابی برای تقریبا یک سال من را ملاقات کرده اید کسی آن را جدی گرفتن. مشکل این است که در برخی از ما از گفتگوهای او در مورد صحبت های قبلی خود را آنلاین تجربه است. یکی درگیر یک زن که از او خواست برای پول و چگونه احمق او باید فکر می کردم او بود. بار دیگر او به من گفت که او نمی توانست درک کنند که چگونه یک فرد می تواند ارسال پول به کسی که آنلاین ملاقات و هرگز در فرد ملاقات کرد.

خوب این شخص (من) که او فکر می کند خیلی باهوش و موفق است, یکی از کسانی که در کشیده شد توسط آنلاین فرد است. من با ارسال پول چندین بار. من یک تحصیلکرده و حرفه ای موفق است که خیلی شرمنده از این که من رفته به مقامات. من قطع روابط با کسی که به من قرض داده پول است. او وعده داده شده به من پرداخت اما من دیده نمی شود یک پنی.

من گفت: روح من بود. من باید افشای این برای من دوست پسر? من می خواهم صادقانه با او, اما من هم تعجب می کنم اگر چه در گذشته باید به سمت چپ در گذشته است. لطفا راهنمایی کنید من است. — شرمنده بانوی جنوب

بانوی عزیز: من هیچ دلیلی برای شما به این بحث با مرد شما در حال حاضر در حال دیدن مگر اینکه از آن است که به روشنگری او که حتی تحصیلکرده افراد موفق می تواند ساده لوح را تحت شرایط مناسب. خوشبختانه برای شما, شما نیست به طور جدی آسیب دیده توسط فرد عدم بازپرداخت شما. (دیگر هوشمند اما اعتماد به مردم را دچار آسیب جبران ناپذیر.)

زیرا شما احساس می کنید شما گرفته شد استفاده از آن را نمی تواند صدمه دیده است به اطلاع مقامات. بله آن را شرم آور اما انسان ها اشتباه می کنند. اگر شما صید و شخص یک کلاهبردار شما ممکن است انجام شود شخص دیگری به نفع با گزارش آن.

عزیز ابی: من نوه به صورت مطلق است ، او را مناسب برای نوه من و من فکر می کنم آنها قرار بود برای هر یک از دیگر. نگرانی من این است ، آنها درمان او را مانند سیندرلا.

او پاک آشپز می کند لباس های شسته شده و طول می کشد مراقبت از خود را غیر فعال است. او 21 است اما از آنجا که او در زندگی با پدر و مادر او تا زمانی که او و نوه من که ازدواج او به درخواست اجازه برای رفتن در هر نقطه و یا انجام هر چیزی. او همچنین معتقد است که همه چیز را به او بگویید که عمدتا B. S.

ترس من این است که خانواده اش را با دخالت خود را در ازدواج و انتظار او هنوز هم به مراقبت از او را تنبل ، او به آنها گفت که همه چیز تغییر خواهد کرد هنگامی که او ازدواج کرده اما از آنجا که او به راحتی دستکاری آنها خواهد شد و انتظار می رود او را به ادامه مراقبت از خانواده خود را. چگونه می توانم او را متقاعد به تعیین مرزهای بدون صدایی مانند من در تلاش برای دستکاری خود خودم ؟ — فقط می خواهد بهترین ها را برای آنها

عزیز فقط می خواهد: ایجاد مرز در حال رفتن به یک تجربه جدید برای این زن جوان است. در حالی که آن را در نهایت ممکن است رهایی بخش آن را احتمالا نمی تواند راحت در آغاز راه است. خوشبختانه او را نوه خود را در کنار او به تقویت ،

رفتار و برخورد او و گوش دادن زمانی که او نیاز به صحبت. با پدر و مادر به عنوان کنترل به عنوان شما را توصیف او است رفتن به نیاز به حمایت و اعتبار او می تواند. زمانی که او نیاز به تقویت ستون فقرات او یادآوری (don't سخنرانی) او که به عنوان یک زن او اولویت اول باید شوهرش و اگر آنها خوش شانس با هر — فرزندان او و تکرار است که پیام مهم اغلب.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب