کولر آبی: اجازه دهید تصورات خود را بلوم با این هدیه روز مادر - بحباله نکاح در اوردن, 06 مه سال 2020 PST

آه-آه – که در آن زمان از بین رفته ؟ آن است که تقریبا روز مادر. آیا شما یک هدیه آماده برای مادر و یا یکی دیگر ا

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

آه-آه – که در آن زمان از بین رفته ؟ آن است که تقریبا روز مادر. آیا شما یک هدیه آماده برای مادر و یا یکی دیگر از ویژه زن یا مراقب در زندگی خود را?

گرفتن هدیه روز مادر کامل ممکن است کمی بیشتر به چالش کشیدن در این سال پس از ما هستند و نه در مدرسه و نه قادر به رفتن به فروشگاه ، در اینجا برخی از ایده های برای کمک به شما از شکل خلاق و معنی دار هدیه ای برای این روز مادر.

همراهبا هنر: این یک کلاسیک هدیه ای است که پدر و مادر و مراقبان هرگز خسته. شما می توانید دست خود را و استفاده از آن به عنوان یک تمبر و یا شما می تواند اثری دست خود را پر کنید و آن را با طراحی خود را. با کمی تخیل شما با استفاده از handprints برای ایجاد, گل, درختان, کرم پرندگان و پروانه ها و بیشتر. فراموش نکنید که برای علامت سن خود را تا بعد از آن شما می توانید به عقب نگاه کنید و ببینید که چقدر شما در طول زمان رشد کرده است.

نقاشی گلدان گل: ویژه گلدان گل. تزئین آن را با گیرنده های مورد علاقه, رنگ, گل, حیوانات, سرگرمی, طرح های هندسی و یا هر آنچه که به ذهن می آید. شما حتی می توانید با قرار دادن یک سرویس بهداشتی در آن به خدمت به عنوان یک یادآوری ثابت از عشق خود را به عنوان آن رشد می کند.

یک دسته گل: گل همیشه برای شاد هدیه. شما می توانید یک دسته گل از فروشگاه و یا رفتن در طبیعت پیاده روی و جمع آوری همه چیز را برای خود سفارشی دسته گل در طول راه. فراموش نکنید که برای چوب آن را در آب.

یک نامه: کسی که احساس دوست داشت با نوشتن افکار و احساسات خود را در مورد آنها. به اشتراک گذاری خاطرات مورد علاقه خود را, همه چیز انجام می دهند که شما در حال خدا را شکر که چیز ویژه ای در مورد آنها است که شما به خصوص دوست دارم و آنچه آنها به شما بگویم.

رنگ سنگ: رنگ سنگ می تواند یک راه عالی برای به یاد کسی که شما آنها را دوست دارم. رنگ چهره شاد در آن به طوری که آنها می توانید به آن نگاه کنید زمانی که آنها با داشتن یک روز و یا رنگ آنها را به عنوان یک اشکال زیبا برای قرار دادن در باغ و یا شما حتی می تواند استفاده از تعداد کمی از آنها را برای ایجاد یک موزاییک. یکی از این امکانات نامحدود است.

کوپن: این یک هدیه بزرگ اگر شما لازم نیست که مقدار زیادی از لوازم صنایع دستی در دسترس است. شما می توانید کوپن برای نعمت مانند تمیز کردن بخشی از خانه, انجام, ظروف, ماساژ, زمان آرام, یک خودرو, یک آغوش حیاط کار لباس های شسته شده یک فیلم با هم و حتی یک کارت وحشی اگر شما به اندازه کافی شجاع هستند.

صبحانه در رختخواب: این است که احتمالا نهایی هدیه روز مادر. اجازه دهید مامان در رختخواب بمانند در حالی که شما در آشپزخانه این زمان. یکی دیگر از بزرگسالان کمک به شما برای سخت تر بخش است. مامان مطمئنا تحت تاثیر قرار.

قطار مغز

آزمون دانش خود را با سوال چیزهای بی اهمیت

کدام یک از این نمی شد یک رنگ Bob Ross مورد استفاده در نقاشی های خود را?

  • تیره Sienna
  • Sap سبز
  • قلع نقره ای
  • Alizarin زرشکی

روز سه شنبه پاسخ: ایگلتون

Cinco de Mayo

آیا شما جشن Cinco de Mayo شنبه?

Cinco de Mayo مکزیکی تعطیلات است که در ترجمه فارسی با عنوان "پنجم مارس."

بسیاری از آمریکایی ها جشن تعطیلات با بهره گیری از مواد غذایی مکزیکی, اما اگر خانواده و دوستان خود را نمی, مکزیکی, میراث, شما ممکن است شنیده تاریخچه یا معنای تعطیلات. در اینجا چند Cinco de Mayo حقایق برای کمک به شما در یادگیری بیشتر در مورد این جشن سالانه.

تعطیلات جشن نبرد پوئبلا که اتفاق افتاده در مارس 5 سال 1862. وجود دارد بسیاری از آشفتگی در شمال قاره آمریکا به عنوان این نیز در طول سال از جنگ داخلی آمریکا.

در سال 1861 6,000 نیروهای فرانسوی تحت ژنرال چارلز Latrille د Lorencez فرستاده شد برای حمله به مکزیک (برای اولین بار) به قصد جمع آوری بدهی های متحمل شده در طول مکزیک نبرد برای استقلال از اسپانیا. با وجود این ارتش فرانسه در حال بزرگتر و بهتر مجهز مکزیکی قادر به ادعای پیروزی در شهر پوئبلا.

جنگ به طول انجامید کمتر از یک روز با عقب کشیدن پس از از دست دادن نزدیک به 500 مردان است. کمتر از 100 مکزیکی کشته شده در جنگ است.

ارتش فرانسه بعد دوباره و در نهایت در زمان مکزیکو سیتی, اما روز هنوز ایستاده بود به عنوان یک تقویت روحیه برای مکزیکی ها به صورت ایستاده در برابر شانس قریب به اتفاق.

یک تصور غلط رایج این است که Cinco de Mayo, است مکزیک, روز استقلال, اما این است که در واقع سپتامبر. 16 که جشن مکزیک استقلال از اسپانیا.

با توجه به history.com, "Chicano فعالان مطرح آگاهی از تعطیلات در دهه 1960 در بخشی به دلیل آنها شناسایی با پیروزی مکزیکی بومی (مانند جوارز) بیش اروپایی مهاجمان در طول نبرد پوئبلا."

تعطیلات ادامه داد: در امریکا به عنوان یک جشن مکزیکی-فرهنگ آمریکایی است. در شهرستان پوبلو مکزیکی ها جشن با جشنواره هنر و reenactments نبرد.

برای بسیاری از مکزیکی ها ممکن است 5 یک روز مانند هر دیگر: آن است که یک تعطیلات فدرال بنابراین ادارات و بانک ها و فروشگاه ها باز باقی می ماند.

هنر و صنایع دستی

نیاز به کسی که به ابله ، سعی کنید مو ویلمز هنرمند در محل اقامت در مرکز کندی.

در ماه مارس این مرکز کندی راه اندازی یک سری از ویدئوها به نام "ناهار Doodles با مو ویلمز!" کل مجموعه دارای 15 قسمت و هر یک ویژگی های ویلمز های چند افکار در مورد زندگی در قرنطینه و در مورد آنچه که او باید ابله آن روز.

او به زمان برای کودکان خود لوازم و قرعه کشی همراه است. ویلمز همچنین در پاسخ مخاطبان سوال که پوشش هر چیزی از چه بازی او را دوست دارد به بازی و به او شخصیت های مورد علاقه از کتاب خود را. او نشان می دهد برخی از نوت بوک های قدیمی خود را, مذاکرات در مورد استودیوی خود و ایده های خود را و فرآیندهای پشت برخی از doodle ها و داستان.

ویلمز است که یک نویسنده, انیماتور و صدای بازیگر بنابراین او می داند که چگونه به بچه ها الهام در مورد ایده ها و خلاقیت. اگر شما حوصله بچه در خانه چک کردن این سری ویدئو – هر قسمت شده و بایگانی شده در مرکز کندی کانال یوتیوب و همچنین در kennedy-center.org. پیدا کردن doodles از دیگر شرکت هنرمندان جوان با هشتگ #MoLunchDoodles.

به دنبال بیشتر از یک چالش ؟ شما می توانید به دنبال همراه با آموزه های باب راس در یکی از سریال های موجود در Netflix بکشد: "زیبایی در همه جا هست" و "سرما با باب راس."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن