St. Paul ارکستر مجلسی مجموعه به جشن خود نوازندگان در 2020-21 فصل

شش جدید کار می کند مقدار زیادی از آشنا و مورد علاقه و موقت ناپدید شدن هنری همکاران و هنرمندان مهمان قابل توجه

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

شش جدید کار می کند مقدار زیادی از آشنا و مورد علاقه و موقت ناپدید شدن هنری همکاران و هنرمندان مهمان قابل توجه در به تازگی اعلام کرد, St. Paul ارکستر مجلسی را 62 فصل است.

"در طول این (COVID-19 pandemic) بحران ما متعهد به مراقبت از ما نوازندگان و کارکنان و حفاظت از سلامت مالی سازمان" SPCO مدیر عامل و رئیس جمهور جان Limbacher گفت: در انتشار اخبار. "در همان زمان ما جامعه ما با رضایت و پویا فصل است که عمیقا نشان دهنده احساسات هنری ما نوازندگان. بیشتر نوازندگان بودند درگیر در ساخت و برنامه نویسی از همیشه قبل از. آنها را دستگیر کرده اند موسیقایی عمیق و متناقض انگیزه ها و احساسات از این زمان فوق العاده ای در تاریخ ما است."

ارکستر در حال برداشتن گام برای کاهش هزینه های "پس (ما) می تواند رسیدن به طرف دیگر از این بحران به عنوان یک تشکیلات قوی و سالم" Limbacher گفت. بنابراین SPCO هنری برنامه مشارکت معلق است برای فصل که همچنین هیچ هنرمندان مهمان. به جای ارکستر است که تمرکز خود را در آن نوازندگان با 15 تا از آنها برجسته به عنوان نوازندگان در طول فصل.

این SPCO هنری همکاران سیستم بر می گردد به سال 2004 زمانی که SPCO منتقل گسترده هنری مسئولیت از یک مدیر موسیقی برای نوازندگان و عمدا متنوع گروه هنری همکاران.

بلیط فصل بسته های شروع در $30 و در دسترس هستند از طریق تلفن در 651-291-1144 و یا آنلاین از طریق thespco.org که در آن شما همچنین می توانید پیدا کردن کامل برنامه فصل. فردی بلیط قیمت از 55 دلار به 11 دلار و فروش در ماه اوت است. بلیط به تمام کنسرت به طور منظم و رایگان به دانش آموزان و کودکان سنین 6 تا 17.

اجرای برنامه در محل Ordway سالن کنسرت در مرکز شهر سنت پل و همچنین بیش از یک دوجین دیگر سالن در اطراف شهرهای دوقلو.

فصل نکات برجسته عبارتند از:

سپتامبر: فصل باز می شود با بتهوون سمفونی شماره هفتم (Sept. 11-13). ارکستر طول می کشد باخ گلدبرگ تغییرات در جاده ها به چهار منطقه کلیساها قبل از بازگشت به Ordway (Sept. 17-19, 22, 25-26).

اکتبر: به SPCO جشن 11 سال همکاری با کاپری تئاتر در جنوب مینیاپولیس و کاپری با مراجع و دوباره باز با یک سری کنسرت شروع می شود که Oct. 2. مندلسون را هشت تایی است تمرکز کنسرت در دو کلیساها و Ordway (Oct. 2-4). ارکستر را بازی برامس " اول Serenade در Ordway (Oct. 9-10) و تد مان سالن کنسرت (Oct. 11). نوازنده جولی Albers نقش چایکوفسکی عجیب و غریب تغییرات (Oct. 16-18). بتهوون Kreutzer پنجگانه است که در این لایحه برای سه نفر از اجرای برنامه در خانه از عبادت و چهارم در Ordway (Oct. 22-24, 27).

نوامبر: محلی خواننده/ترانه سرا PaviElle فرانسه می پیوندد SPCO برای Dvorak و Vasks (Nov. 6-8). چایکوفسکی Serenade برای رشته های رزرو Nov. 13-15. کوپلند را آپالاچی بهار می بندد از این ماه (نوامبر. 27-29).

دسامبر: تعطیلات اجراهای شامل باخ براندنبورگ کنسرتو (Dec. 10-12) و هندل را "مسیح" (Dec.17-20).

ژانویه: اصل شاخ جیمز Ferree نقش موتزارت چهارم Horn Concerto (Jan. 8-10). هایدن در شوخی کوارتت برای برنامه ریزی Jan. 15-17 پس از هایدن در Symphony No. 47 on Jan. 22-24. شوبرت کمی C عمده سمفونی بازديد Stillwater را Trinity Lutheran Church, به دنبال سه Ordway اجرای (Jan. 28-31).

فوریه: این SPCO به ارمغان می آورد دبوسی را کوارتت زهی به معبد اسرائیل در مینیاپولیس در فوریه. 4 و سنت پل متحده کلیسای مسیح در فوریه. 6. این SPCO Northside ادامه سری فوریه. 5 در کاپری. Mussorgsky تصاویر در یک نمایشگاه تمرکز Feb. 12-14 پس Piazzolla چهار فصل, فوریه. 19-21.

مارس: Clarinetist Sang Yoon Kim برجسته است سولیست در طول موتزارت سمفونی ژوپیتر در Ordway and Eden دشت Wooddale کلیسا (مارس 12-13). این SPCO به ارمغان می آورد برامس و بتهوون Sextets به چهار خانه از عبادت (مارس 18-21). این SPCO Northside سری نتیجه گیری 26 مارس در کاپری.

مارس: مالر هفتم سمفونی رزرو شده است برای مارس 9-10. هایدن در شوخی کوارتت شرح زیر است با اجرای برنامه در Ordway و Wooddale کلیسا در 30 آوریل.

ممکن است: ویولن سل ریچارد Belcher نقش Boccherini را Cello Concerto (ممکن است 6-9) به دنبال Sang Yoon Kim بازی موتزارت Clarinet Concerto (ممکن است 14-15, 18). هایدن در Symphony No. 57 به شرح زیر در مارس 20-22. هشت اجرای باخ دو ویولن کنسرتو اجرا 28 مه-ژوئن 6 در چند سالن.

ژوئن: ویولن یونیس کیم تکنوازی در طول فصل آخر از بتهوون Eroica سمفونی (ژوئن 11-13).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب