واشنگتن دو و میدانی اعلام کرد گسترش اقدامات صرفه جویی در هزینه و عمده هدیه از جن کوهن جیمی دریاچه و مایک هاپکینز - Thu, 26 Jun 2020 PST

سیاتل – دانشگاه واشنگتن بخش دو و میدانی اعلام کرد: یک سری از گسترش اقدامات صرفه جویی در هزینه برای 2021 سال ما

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

سیاتل – دانشگاه واشنگتن بخش دو و میدانی اعلام کرد: یک سری از گسترش اقدامات صرفه جویی در هزینه برای 2021 سال مالی روز جمعه به عنوان به خوبی به عنوان هدیه از سه گروه قرار داد.

به سهولت ادامه داد: بار مالی COVID-19 UW قصد دارد به پیاده سازی یک 15% کاهش در بودجه عملیاتی (حدود 8.5 میلیون) و 10% کاهش حقوق و دستمزد برای کارکنان (حدود 5 میلیون). همه نیرومند و درشت هیکل سر مربیان باید به طور داوطلبانه مورد توافق به حداقل 5 درصد کاهش حقوق و دستمزد و دستیار مربیان و کارکنان قرارداد (از جمله مربیان و قدرت و مطبوع و کادر پزشکی) خواسته شده است به پذیرش داوطلبانه حداقل 3% کاهش پرداخت.

همه حرفه ای طبقه بندی شده و اتحادیه کارکنان – که شامل 156 کارکنان از جمله UW کاردانی دو و میدانی مدیران – را به طور موقت کردند که گذشته بین دو و چهار هفته است. آنها هنوز هم دسترسی به مزایای اشتغال در آن زمان.

همه حاضر نیروی انسانی خالی باقی خواهد ماند خالی از طریق پایان سال مالی '21 – 30 ژوئن 2021 – و هر midyear جای خالی در noncritical موقعیت باقی خواهد ماند خالی برای حداقل سه ماه.

"این گروه با هم متعهد به حفظ تمام 22 از برنامه های ما و به ارائه جهان کلاس آموزشی و ورزشی برای دانش آموزان ما" UW مدیر دو و میدانی جن کوهن در بیانیه ای گفت. "در حالی که این تصمیمات دشوار این فداکاری مشترک مدل از ما مربیان و کارکنان اجازه می دهد تا ما را به ادامه حرکت ما دانشجو-ورزشکاران و مربیان و طرفداران و Tyee باشگاه خیرین ساخته شده است.

"ما مهم چالش های پیش رو, اما ما همچنان امیدواریم که ما را نیرومند و درشت هیکل خانواده خواهد آمد کنار ما برای حمایت از دانش آموزان ما و تیم را که خیلی غرور و شادی را به جامعه ما است."

علاوه بر پذیرش فوق 5% کاهش حقوق و دستمزد کوهن, UW, سر مربی تیم فوتبال جیمی دریاچه و سر مردان بسکتبال مربی مایک هاپکینز نیز توافق به چشم پوشیدن از همه عملکرد مربوط به مشوق های در FY21 و جدا کردن فرد هدیه به بخش دو و میدانی.

به طور خاص دریاچه و هاپکینز را به $100,000 به منظور ایجاد و استخدام ارشد "-سطح تنوع و شمول کارکنان موقعیت" به گفته یک سخنگوی دانشگاه. که موقعیت آن را نگه دارید به عنوان دانشیار مدیر دو و میدانی را استخدام می شود تا پایان تابستان.

"مربی هاپ و مربی دریاچه شده اند رهبران فوق العاده ای برای ما در این گروه" کوهن گفت: در یک مصاحبه تصویری. "من فقط به دور دمیده چگونه آنها به این سختی و سخاوت خود را در طول این زمان. آنها به من آمد مایل و قادر به رها کردن بخشی از حقوق و دستمزد خود را و منافع خود را و خود مشوق اما آنچه که من فکر می کنم واقعا به من به ارمغان آورد بسیاری از شادی و الهام بخش بود تمایل خود را برای هر دو 100.000 $وعده اجازه می دهد تا ما را به استخدام جدید دیپلم مدیر ورزشی برای تنوع و شمول است.

"که تعهد این چیزی است که ما شده ایم که مایل به انجام این کار برای مدت زمان طولانی. قادر به کمک های مالی برای انجام این کار در طول این بحران بازی-تغییر – نه تنها برای ما دانشجو-ورزشکاران بلکه برای کارکنان ما. من می دانم که ما ارزش تنوع و شمول به عنوان یک ورزشی, بخش, اما من می دانم که ما می توانیم بهتر انجام دهید و خود را انسان دوستی است برای رفتن به بخش عظیمی از توانایی ما برای انجام این کار در آینده است."

این به احتمال زیاد نمی تواند دریاچه را تنها در این مناطق از تنوع و شمول است. در مصاحبه با Pac-12 شبکه های این ماه پس از مرگ جورج فلوید, UW اول سال سر مربی گفت: برنامه هایی که در محل قرار داده برای ارائه رای گیری آموزش و پرورش برای بازیکنان خود در این پاییز و ترتیب جلسات برای گفت و گو باز با اجرای قانون محلی است. او افزود که "این یک مکالمه مداوم. این است که نه فقط برای رفتن به یک تیم نشست. این است برای رفتن به یک مکالمه مداوم برای مدت زمان طولانی است."

کوهن همچنین متعهد 50.000 دلار هدیه به UW رقابتی صندوق – که شامل قدرت و تهویه و تغذیه مشاوره تحصیلی و پشتیبانی داوطلب و مطالعه در خارج از کشور فرصت ها برای ورزشکاران نیرومند و درشت هیکل.

در مارس 13, کوهن و رئیس امور مالی کیت کالن ارائه "بهترین سناریو" FY21 بودجه به UW هیئت رجنت که در ابتدا مشخص شده 10% عامل-کاهش بودجه ($4.89 میلیون) و 5% نیروی انسانی-حقوق و دستمزد کاهش ($1.93 میلیون).

که بودجه پیشنهادی که فرض تمام سقوط های ورزشی می توان با فن حضور و غیاب هنوز پیش بینی FY21 کسری بودجه از $9,912,000 بدون اقدامات صرفه جویی در هزینه و "کسری بودجه کاهش برنامه." اجرای این برنامه را کوچک کردن بینی کسری به $1,602,696 (پس از سالانه $14.3 میلیون بدهی-سرویس پرداخت وام که کمک مالی 2012 نیرومند و درشت هیکل ورزشگاه شده).

آن اعلام شد طی سخنرانی که در این بخش دو و میدانی ذخایر آن بالغ بر $34.5 میلیون دلار در سال 2019, "کافی برای پوشش کسری بودجه ما در این رابطه-صورت-سناریوی بودجه است."

آن را تبدیل شدن به طور فزاینده ای بیشتر احتمال دارد که بهترین سناریو نخواهد بود یکی از واشنگتن زین با این سقوط و گسترش اقدامات صرفه جویی در هزینه جمعه اعلام کرد به نظر می رسد منعکس کننده این واقعیت است که.

"این اقدامات ما در حال گرفتن در کاهش حقوق و دستمزد و عملیاتی-هزینه کاهش آنها هستیم اما آنها کاملا ضروری است برای ما به یک جمعی مسیر رو به جلو به عنوان یک گروه ورزشی – نه فقط برای امسال بلکه برای سال های آینده" کوهن گفت.

"در مرکز تمام تصمیم گیری ما برای این طرح در سال آینده ما دانشجو-ورزشکاران است. آنها در مرکز همه چیز ما تصمیم گیری می کنند."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن