100 سال پیش در اسپوکن: پلیس بررسی با گلوله در سر بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

گرترود Brewer, 31 در قلب مقدس بیمارستان با یک گلوله به سر پس از آشکار حادثه مربوط به یک تفنگ. شوهرش به پلیس گف

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

گرترود Brewer, 31 در قلب مقدس بیمارستان با یک گلوله به سر پس از آشکار حادثه مربوط به یک تفنگ.

شوهرش به پلیس گفت که او و همسرش در میان در حال حرکت به یک آپارتمان جدید و بسته بندی شدند تا یک تنه. او گفت که او را دیدم تفنگ و گفت: "در اینجا این است که تفنگ. چه باید بکنید با آن؟"

او پاسخ داد: "فقط با قرار دادن آن در تنه آن خواهد شد تمام سمت راست وجود دارد."

بنابراین او رسیده را به جای تفنگ در تنه و باعث گرفتار در چیزی و تفنگ مرخص شد.

شوهر او پریشان بیش از این حادثه و به پلیس گفت: شواهد تا کنون نشان داد یک حادثه است. با این حال تحقیقات ادامه داد: بعد از پلیس های اخیر سیاست بیمه عمر و خواهد شد.

پزشکان نمی شد خوش بینانه در مورد بازیابی.

از لرزان ضرب و شتم: اسپوکن دیلی کرونیکل زد جلو-صفحه داستان اعلام کرد که کارگران صنعتی جهان یا Wobblies را نگه دارید خود را در منطقه ای کنوانسیون در اسپوکن در کمی بیش از یک هفته.

داستان گفت که حدود 60 تا 70 لرزان نمایندگانبه نمایندگی از فصل طول شرقی واشنگتن و آیداهو غربی مونتانا و شمال شرقی اورگان شد و انتظار می رود برای حضور در.

با این حال این داستان بیش تر سوال آن پاسخ داده است. یک جمله اظهار داشت که مقامات فدرال "را هیچ تلاشی برای جلوگیری از نمایندگان از جمع آوری است." در عین حال به دنبال اين بود یکی دیگر از حکم است که گفت: مقامات فدرال "برنامه ای برای نگه داشتن پیشنهاد کنوانسیون از برگزار می شود در اینجا."

داستان هم آدرس این واقعیت است که دادگاه حکم ممنوع همه Wobblies از اسپوکن و حتی پوشیدن لرزان نشان یک جرم و جنایت است. این دستور تا به حال آزمایش نشده در دادگاه بالاتر و در عین حال آن باقی مانده است در اثر و متعدد Wobblies دستگیر شده بود.

شایان ذکر است که در اسپوکن دیلی کرونیکل بود به طور معمول جنجال آفرینی در مورد Wobblies. آخرین باری که روی کاغذ پیش بینی جمع زیادی از Wobblies برای یک چهارم جولای رژه آن را تبدیل به بیشتر از یک non-event.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب