از سمت راست میدان را مارینرز همیشه ضرب و شتم Astros? - Sat, 25 Jul 2020 PST

به نظر می رسد از ملوانان را با یک شعار جدید برای این بیماری همه گیر و کوتاه نجومی: 60 بازی یک هدف است. و آنچه

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

به نظر می رسد از ملوانان را با یک شعار جدید برای این بیماری همه گیر و کوتاه نجومی: 60 بازی یک هدف است.

و آنچه را که هدف ؟ به ضرب و شتم Houston Astros فقط یک بار ؟

M را نداشته اند قادر به انجام است که در گذشته خود را 15 تلاش می کند از جمله دو روز گذشته هنگامی که آستروس احتمالا نیست, فریب داد, به عنوان آنها در طول سال 2017 سری جهانی قهرمانی نجومی و فراتر از آن.

15 ضرر و زیان مستقیم در برابر حریف بسته سیاتل حق رای ثبت مجموعه در سال 1977 در برابر Boston Red Sox و همسان در سال 2006 در مقابل اوکلند دو و میدانی.

آستروس به دنبال خود چهارم متوالی لیگ آمریکا و غرب عنوان در حال چوب اندازه گیری است که توسط هر تیم در این بخش می تواند قضاوت خود را دارند.

و M هستند که خندید خارج از دادگاه.

اگر شما به اطراف نگاه الماس, آن را سخت برای پیدا کردن یک موقعیت که در آن M را یک بازیکن بهتر از آستروس. همین برای شروع چرخش و اغل گاو یا حشم.

که نمی تواند به خوبی جواب آن را به عنوان به نظر نمی رسد خوزه Altuve الکس Bregman کارلوس کوریا یا جورج اسپرینگر در مورد بازنشسته در هر زمان به زودی. هوستون کند که پیری چرخش اما 37 ساله جاستین Verlander در حال آمدن است یک Cy جوان برنده جایزه فصل را با یک حرفه ای-بالا 300 strikeouts و 36 سال زاک Greinke رفت 18-5 فصل گذشته.

آنچه M واقعا نیاز است که برای مدیر کل جری Dipoto به جلو نهایی تجارت: آستروس به لیگ ملی برای یک تیم به نام بعد.

در این کوتاه 60-بازی فصل یکی از هر شش Mariners بازی خواهد آمد در برابر هوستون. در حال حاضر این مشکل است.

سه takeaways از بعد از ظهر شنبه را 7-2 دست دادن به آستروس:

• Outfielder Kyle Lewis, 11th کلی انتخاب در سال 2016 پیش نویس ادامه داد: به نشان می دهد او می تواند برای قدرت ضربه در لیگ های بزرگ.

لوئیس homered در شش اول خود 10 بازی در سپتامبر گذشته تبدیل شدن به اولین اتحادیه عمده در تاریخ برای به انجام رساندن است که feat.

او رفته در هر یک از دو بازی اول از سال 2020 فصل است. البته هر دو, تک عکس.

می توانید لوئیس است که در بازگشت از وحشتناک مصدومیت زانو رنج می برد در حالی که بازی برای اورت AquaSox در کوتاه فصل غربی لیگ قرار خفاش بر روی توپ به اندازه کافی به او را سنگ بنای این بازسازی حق رای دادن? در هفت در خفاش ها در این فصل او را زده و چهار بار. که ممکن است یا گرفتاری.

اما آن را سخت به تصور کنید یک خود از Lewis, Jarred Kelenic و خولیو رودریگز در روز افتتاحیه در سال 2022 در T-Mobile پارک. که پتانسیل را دارد که بهتر از آستروس'.

 

• Right-hander Taijuan واکر M بالا پیش نویس انتخاب در سال 2010 ساخته شده و بازگشت او پس از سه بیشتر آسیب-سرند فصل با آریزونا.

واکر به امضا رسید و به یک سال معامله در offseason اجازه اجرا از طریق سه نوبت و حتی اجازه می دهد توپ به بیرون از زمین زیر کشت در دوم زمانی که او را زده کوریا کردم و جاش Reddick و کایل تاکر به زمین است.

اما واکر زد به مشکل در چهارم و هرگز از آن خارج شده است.

با یکی از, Yuli Gurriel homered عمیق به سمت چپ-مرکز زمینه. واکر سپس ضربه کوریا با یک پیچ و Reddick صف واحد به راست میشه. تاکر دو به حق از آن ساخته شده 3-0 به پایان رسید و واکر تفرج.

که تقریبا خلاصه واکر حرفه ای. با چهار دست دادن او 31-32. بهترین فصل 2015 با M را زمانی که او رفت 11-8. فصل بعد او 8-11 قبل از اینکه معامله به دایاموند برای کسی که با او رفت و 8-8 در سال 2017 قبل از ساخت تنها سه حضور بیش از دو فصل گذشته.

 

• برای کسانی که دریانوردان طرفداران به دنبال مثبت در نظر shortstop J. P. کرافورد.

او رفت و 3 تا 4 شنبه با دو سه برابر و تک.

کرافورد glovework هرگز در سوال. آیا او می تواند ضربه به اندازه کافی به این دلیل بود فیلادلفیا برخورد دور سابق خود دور اول انتخاب کنید بعد از ضربه او فقط .214 در هر یک از دو فصل اول با فیلیز.

کرافورد آمار .226 پس از ترویج شده توسط M را در فصل گذشته. او نیاز به بهتر .250 علامت اگر او برای رفتن به یک راه حل دراز مدت به دلیل این دیگر روز از نور-ضربه shortstops.

ژن Warnick را می توان در رسید (509) 459-5412 و یا در eugenew@spokesman.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن