تام کلی: مطمئن شوید که به چک لیست وسایل سالهای قبل فروش خانه - Sun, 05 Jul 2020 PST

ما باید برخی از دوستان که در بازگشت از یک جای تعجب سرد ژوئن آخر هفته جاری در داخل کابین استفاده می کنند و یا ا

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

ما باید برخی از دوستان که در بازگشت از یک جای تعجب سرد ژوئن آخر هفته جاری در داخل کابین استفاده می کنند و یا اجاره عمدتا در تابستان.

"ما دو بار پرداخت می شود برای درج شومینه" مرد خندید. "بنابراین ما واقعا باید با استفاده از این محل در زمستان است."

چند سال پیش آنها را خریداری زیادی کابین در کوه دریاچه. در حالی که تعداد کمی از مردم در بازدید از این منطقه در زمستان زن و شوهر احساس آنها می تواند با استفاده از کابین در آب و هوای سرد به دلیل اتاق نشیمن شامل یک شومینه های جدید و کارآمد قرار دادن. آنها حتی با ما به اشتراک گذاشته خود را احساس امداد که گریز می تواند گرم و با چوب به دلیل برق بسیار گران قیمت در این منطقه است. آنها همچنین احساس آنها ذخیره کرده بود برخی از زمان نیاز به تحقیقات دیگر قرار دادن گزینه و یا مستقل کوره های چوب.

هنگامی که در حال حرکت بعد در نهایت وارد و آنها شروع به تنظیم جعبه در اتاق نشیمن آنها متوجه درج رفته بود. چگونه می تواند این باشد ؟ اگر این بود که "ثابت" بود که به ماندن در خانه دقیقا همان چیزی بود که یک فیکسچر ؟

طریق خود را نماینده املاک و مستغلات آنها آموخته فروشنده بود یک وکیل است که گفت او هرگز حتی در نظر گرفته ترک قرار دادن پشت سر گذاشت. دائم الخمر بود و فروشنده تا به حال هیچ جایی برای دوباره قرار دادن. اما او با خوشحالی می پذیریم فروش آن به زن و شوهر و یا نگه داشتن آن را در گاراژ خود را. آنها در نهایت خرید خود را وارد کنید. آنها شوکه شده بودند ناراحت شده و از حدود 1500 دلار.

درج رفته بود چون خود را به صورت جدی-پول قرارداد شامل حال نه یک لیست قطعی از موارد آنها انتظار می رود برای پیدا کردن زمانی که آنها در زمان در اختیار داشتن خانه.

در حال حاضر همه چیز متفاوت هستند. اکثر چند مثال انجمن ها و شرکت های املاک و مستغلات سالانه بررسی و به طور کلی اضافه کردن به لیست خود را از "وسایل" شامل مسکونی فروش. این لیست به طور معمول خاص پاراگراف در شرکت مسکونی املاک و مستغلات خرید و فروش قرارداد فرم (گاهی اوقات به عنوان جدی-پول فرم) و معمولا رشد می کند به عنوان یک نتیجه از رسیدگی به شکایات و پرونده های حقوقی. در اینجا یک نمونه بند در فرم مورد وسایل:

"هر یک از موارد زیر را ملک شخصی واقع شده و یا در اموال گنجانده شده است در این فروش: ساخته شده در لوازم خانگی, دیوار-به-دیوار فرش; پرده و پرده و دیگر درمان های پنجره; درب و پنجره صفحه نمایش سایبان; طوفان درب و پنجره; نصب آنتن تلویزیون;, تهویه, تهویه مطبوع و تجهیزات; کوره های چوب; درج شومینه;; درهای سیاهههای مربوط به گاز و گاز ورود به سیستم فندک; آبیاری وسایل و تجهیزات الکتریکی درب گاراژ افتتاحیه; آب بخاری نصب لامپ الکتریکی; چراغ و لامپ; درختچه ها و گیاهان و درختان; وان داغ و حمام و دیگر وسایل است."

در این بند آمده است یک راه طولانی به سوی آنچه که به طور معمول شامل فروش اگر چه عبارت "و سایر وسایل" هنوز هم برگ های اتاق را برای اختلاف است. آیا دیگر وسایل? می توان آنها را شستشو ماشین آلات متصل به دیوار توسط یک شلنگ های لاستیکی? به طور معمول نیست.

اما یک مورد که در آن یک عامل املاک و مستغلات بود که به نمایندگی از مذهبی جماعت خرید یک ساختمان کلیسا به عهده گرفت که پیچ و مهره ای-به-این-طبقه pews بودند در فروش. یک دادگاه در غیر این صورت.

وکلای مدافع برای چند مثال انجمن ها می گویند "وسایل" لیست رشد کرده است به دلیل برخی از موارد پوچ که باید منطقی به نظر می رسید برای هر دو خریدار و فروشنده است. در برخی موارد خریدار بخواهد به سادگی از طریق ترک سقوط – یک آرزو یخچال هرگز شامل وسایل لیست پس از آن را شامل نمی شد در فروش و آن carted دور توسط فروشنده. اگر وجود دارد بوته گل رز یا rhododendrons در حیاط را می گویند آنها از جمله در فروش و یا آنها را شامل نمی شود در فروش.

رنگ آمیزی پنجره های شیشه ای باعث اخیر مشکل است. فروشنده فرض آنها هنر و برنامه ریزی برای جایگزین کردن آنها با رایج ویندوز ذخیره شده در زیر زمین. خریدار گفت: رنگ آمیزی شیشه ای بود و یکی از دلایل اصلی بود جذاب و فرض بر آنها آمد ، پس از شوک و خشم و تلخی احزاب مستقر در پایین تر قیمت فروش و فروشنده در زمان رنگ آمیزی شیشه.

اخلاقی به داستان ؟ هنگامی که در شک, آن را طلسم را – به خصوص اگر آن را به گرما و برق از راه دور دریاچه کوه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن