کریس Bachman: اوه گوزن - Wed, 24 Jun 2020 PST

اوه گوزن... آقای Ward Halcomb ساخته شده برخی از ادعاهای بی اساس خود را در مهمان تحریریه ("آرشیو شماره های بیش

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

اوه گوزن...

آقای Ward Halcomb ساخته شده برخی از ادعاهای بی اساس خود را در مهمان تحریریه ("آرشیو شماره های بیش از حد بالا") در تاریخ 16 ژوئن. من می خواهم آنها را به آدرس.

گرگ وحشی و خرس بازی نقش کلیدی در اکوسیستم و سلامت نگه داشتن آهو و گوزن جمعیت در بررسی با بهره گیری گونه های گیاهی و توزیع مواد مغذی تامین غذا برای تعدادی از گونه های دیگر است.

به ادعای گوشتخواران هستند decimating آهو و گوزن جمعیت مبارزه است که به بهترین در دسترس علم است. گوشتخوار حضور "re-wilding" آهو و گوزن, کمک به درک کمتری وحشی هستند. گوشتخوار جمعیت خود را تنظیم و نیازی به شکار و یا به دام انداختن فصل به "مدیریت" خود اعداد. آنها نمی توانند بزرگ تر شدن طعمه پایه آنها نیاز به زنده ماندن.

یک گزارش از واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش در ژوئن 11 با عنوان "برنامه به آدرس خطر Ungulate جمعیت" ارائه شده توسط ungulate بخش مدیر در WDFW استفاده از این تعریف در خطر ungulate جمعیت: "... هر ungulate جمعیت که می افتد 25% کمتر از آن جمعیت هدف برای دو سال متوالی و یا اگر برداشت کاهش می یابد 25 درصد زیر 10 سال و میانگین برداشت برای دو سال متوالی است."

این گزارش نشان داد که مناطق معیارهای برای خطراند برای white-tailed deer اولیه طعمه cougars; دو منطقه در جنوب مرکزی واشنگتن در معرض خطر هستند برای گوزن قاطر و سه گوزن گله در جنوب غربی واشنگتن و یکی در جنوب شرقی واشنگتن را در خطر جمعیت – همه با توجه به دلایل دیگر از گوشتخواران.

وجود دارد کاهش white-tailed deer برداشت متریک استفاده می شود برای محاسبه جمعیت در سال 2016 پس از 2015 خشکسالی و آتش سوزی. برداشت تعداد آنها را در سال 2019 با توجه به WDFW با شکارچی, پشتیبانی, از بین بردن تفریحی antlerless برداشت در چند بازی مدیریت واحد است. در سال 2018 که اختصاص 943 گوزن. اگر فرصت های مشابه وجود داشته است در سال 2019 برداشت شده اند بالاتر است. حتی بدون antlerless برداشت برداشت شماره در سال 2019 شد 86 درصد از برداشت تعداد در سال 2018 است. شرقی, Washington در واقع شاهد افزایش اندک در باک برداشت در سال 2019.

برای قاطر گوزن پنج منطقه در حال حاضر در معرض خطر نیست. پس از خشکسالی و آتش سوزی از 2015 و سخت زمستان در سال 2016 دو منطقه در خطر معیارهای در سال 2017 و 2018. این جمعیت افزایش یافته و از آنجا با توجه به کاهش antlerless برداشت. هر دو تاثیر مناطق مرکزی واشنگتن نه شرقی واشنگتن هستند و هر دو تحت تاثیر ریزش مو سندرم و مستند بودند.

گربه وحشی شکار علت مرگ و میر گوزن در اکثر سال که ما باید انتظار می رود با توجه به coevolution از دو گونه. سوء تغذيه علت مرگ و میر در سال 2015 و دوم نزدیک به خانمها مرگ و میر در هر سال ثبت شده است. بدون گوشتخواران نگه داشتن جمعیت گوزن در بررسی از دست دادن گوزن به سوء تغذیه خواهد بود بالاتر با توجه به افزایش رقابت برای منابع است.

الک جمعیت در هدف در سراسر کشور به غیر از جنوب غربی واشنگتن که در آن سم بیماری پوسیدگی بوده و عامل . شکار شد به عنوان یک عامل کلیدی در این الک گله جمعیت کاهش می یابد. وجود دارد هیچ مستند گرگ بسته در جنوب غربی واشنگتن; طبیعت متکی بر گوشتخواران مانند گرگ شکار با هم به حیوانات بزرگتر مانند الک برای جلوگیری از گسترش بیماری های ناتوان کننده در گله. آبی کوه گله در جنوب شرقی واشنگتن با اشاره به اینکه 16 درصد کمتر از هدف اما بخش هایی از آن گله صرف زمان در اورگان و شمارش شدند.

این WDFW Ungulate ارزیابی در سال 2017 پوشش white-tailed deer گوزن قاطر سیاه-tailed deer, Rocky Mountain elk, Roosevelt, گوزن و گوسفند نوعی گوسفند کوهی امریکایی و گوزن شمالی یافت "با استفاده از داده ها در اختیار ما هیچ یک از ungulate جمعیت در این ارزیابی به نظر می رسد برای نشان دادن نشانه هایی روشن بودن محدود شکار."

وجود دارد کمتر از آهو و گوزن را شکار ؟ آژانس موظف به پیگیری آن شماره اختصاص داده شده به حفظ حفظ و تداوم دولت ماهی حیات وحش و اکوسیستم در حالی که ارائه پایدار ماهی ها و حیات وحش تفریحی و تجاری فرصت ها – دارای داده های علمی است که می گوید: هیچ.

من موافقم با آقای Halcomb وجود دارد هیچ چیز بیشتر رایگان-محدوده آلی از وحشی ungulate گوشت. انسان ها شده اند شکار و جمع آوری 2 میلیون سال و کشاورزی برای 5,000-10,000 سال است. هر دو فرصت منحصر به فرد به مسئول مواد غذایی ما و reawaken ما اتصال به زمین; شکار ارائه می دهد یک فرصت برای درک هزینه های واقعی از خوردن گوشت.

به همزیستی با یکدیگر و حیات وحش محلی ما باید حفظ سلامت جمعیت گیاهان و حیوانات و پیدا کردن تعادل بین رشد جمعیت انسانی و کاهش منابع است. گوشتخواران در چشم انداز کمک به بازگرداندن تعادل است.

کریس Bachman یک زیست شناس و حیات وحش, مدیر برنامه در اسپوکن مبتنی بر زمین کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب