WDFW lethally حذف گرگ از گوه بسته در Stevens County - Mon, 27 Jul 2020 PST

در جولای 27, واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش lethally حذف یک فرد بالغ غیر کشاورزی عضو گوه گرگ در شمال شرق و

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

در جولای 27, واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش lethally حذف یک فرد بالغ غیر کشاورزی عضو گوه گرگ در شمال شرق واشنگتن کاهش بسته به دو شناخته شده اعضای باقی مانده. با توجه به WDFW این بسته بارها صید در دام عمومی و خصوصی چراگاه در Stevens County است.

کشنده عمل می آید فقط چهار روز پس از حفاظت از گروه درخواست رژیم صهیونیستی. جی Inslee به سفارش واشنگتن ماهی ها و حیات وحش کمیسیون به پیش نویس قوانین قابل اجرا است که حد زمانی که دولت می تواند در معرض خطر کشتن گرگ برای درگیری با دام است.

"این ناامید کننده است که کمتر از یک هفته پس از رژیم صهیونیستی است. Inslee شد خواست برای مهار دولت ماهی ها و حیات وحش سازمان بی پایان wolf-قتل آژانس اعدام کشتن این ترتیب است که نزدیک به قوت تمام گرگ" گفت: Amaroq Weiss, West Coast گرگ مدافع در مرکز تنوع زیستی. "آن را می فرستد یک پیام است که دولت ترجیح میدهد به مدیریت گرگ ها با گلوله به جای به طور جدی در نظر گرفتن موثر تر non-lethal راه حل به دام شکار."

از سال 2012 این کشور به کشته شدن 31 گرگ. تقریبا همه کشته شدند برای درگیری در اراضی عمومی و 84 درصد کشته شدند برای همین دام مالک با توجه به CBD.

"سال بعد از سال, گروه شکست خورده است و به سادگی استراتژی به آدرس بالا-مناطق درگیری هستند که نخست زیستگاه گرگ" گفت: وایس. "این ناراحت کننده شکست برای شکستن این الگوی مخرب نشان می دهد که چرا این کمیسیون نیاز به ایجاد قوانین برای محافظت از واشنگتن گرگ و دام است."

WDFW مدیر کلی Susewind مجاز به حذف یک گرگ از گوه بسته در جولای 23 بعد از WDFW گفت: کارکنان تایید پنج depredation حوادث درون قبلی 30 روز. WDFW کارکنان تایید دو اضافی غارتگری دو روز پس از مجوز قبل از روز دوشنبه کشنده حذف گوه گرگ آوردن تعداد کل مستند غارتگری با توجه به WDFW به 11 حادثه و در نتیجه سه نفر کشته و 11 مجروح دام پس از 11 مه سال 2020 است.

WDFW رویکرد به افزایشی حذف متشکل از یک دوره عملیات فعال به دنبال یک دوره ارزیابی برای تعیین اینکه آیا این اقدامات تغییر بسته رفتار (به عنوان مثال با اخلال همپوشانی گرگ و دام و یا الگوی تکرار depredation). این بخش در حال حاضر وارد یک دوره ارزیابی است.

اگر WDFW اسناد و مدارک دیگری, دام depredation و تایید می کند که آن را به احتمال زیاد رخ داده است پس از عمل در جولای 27, گروه ممکن است شروع یکی دیگر از کشنده عمل حذف دنبال کردن دستورالعمل های از گرگ طرح و 2017 wolf-دام تعامل پروتکل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن