نوجوان نیک رابرتسون باعث می شود برگها' 30-man حذفی roster — اما او بازی ؟

افرا برگها در حباب و فهرست خود را بر روی یخ.بازیکنان و مربیان و بقیه از سفر خود حزب ساخته شده در این سفر کوتاه

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

افرا برگها در حباب و فهرست خود را بر روی یخ.

بازیکنان و مربیان و بقیه از سفر خود حزب ساخته شده در این سفر کوتاه به خانه جدید خود را در رویال یورک هتل در یکشنبه نه چندان دور از Scotiabank عرصه و یک درایو کوتاه از فورد عملکرد مرکز عمل پیچیده است.

تیم ها مجاز هستند تا 31 بازیکنان — و 52 نفر در داخل محدود NHL hub که در آن آنها خواهد ماند تا زمانی که آخرین آنها در این مسابقات 24 تیم برای جام استنلی. برگها مدیر کل Kyle Dubas اخیرا گفته است که او می خواست فهرستی از 28 یا 29 برای اجرا حذفی. در پایان آنها رفت و با 30 بدون, شگفتی های واقعی در میان انتخاب. در 18 junior احساس نیک رابرتسون را برش.

در اینجا یک شکست است که فهرست و آنچه انتظار می رود:

به جلو (16)

این شش مجموعه — Auston ماتیوز centring ویلیام Nylander و ژاک هایمن و جان توارث بین میچ Marner و ایلیا Mikheyev. مربی شلدون Keefe, اما, شده به دنبال قرار دادن ماتیوز Marner و توارث با هم در یکی از پرقدرت سه نفر در شرایط خاص مانند شروع و پایان یک دوره است. باید آن را سرگرم کننده به تماشای اگر Keefe به آنها اشاره ای به هاپ بیش از تخته.

  • بقیه: Kyle کلیفورد Pierre Engvall, Frederik Gauthier, Andreas Johnsson (مجروح), Kasperi Kapanen الکس Kerfoot دنیس Malgin Nic Petan و جیسون Spezza و رابرتسون. Kapanen پیشرفت در اردوگاه های آموزشی چشم بازکن. پس بنابراین شروع به او را دیدم خود را با سرعت و یک عنصر فیزیکی بود که شروع به ظهور قبل از NHL متوقف شده در مارس 11 به دلیل بیماری همه گیر. برگها در حال حاضر دو فیزیکی به جلو در پایین شش در Kapanen و کلیفورد.
  • تجلیل به رابرتسون این OHL گراد که وارد حذفی نژاد با هیچ بازی NHL زیر کمربند خود را. او به ثمر رساند 55 گل پیتربورو در فصل گذشته و انجام به خوبی در کمپ. در حالی که آن را سخت برای دیدن رابرتسون جابجایی امثال Engvall یا Gauthier در دور مقدماتی مقابل کلمبوس Dubas و Keefe همیشه دنبال تفکر سنتی. Keefe نیز تا به حال Engvall و Spezza در نظر گرفتن تکرار در مرکز در آخرین روز از اردوگاه که پیشنهاد مربیگری کارکنان حداقل فکر کردن در مورد چگونه رابرتسون مناسب می تواند به مخلوط روی بال است. رابرتسون خواهد شد نگاه جامد در روز سه شنبه نمایشگاه بازی برابر مونترال و شاید بیشتر.

دفاع (10)

جیک Muzzin و جاستین Holl را به صورت خاموش شدن جفت در برابر مخالفان را بالا خط. کودی Ceci را قطع کمی در حالی که شریک زندگی مورگان Rielly رول با سرعت و جرم است. جفت سوم است تراویس Dermott و تایسون بری. Rasmus Sandin Calle روزن مارتین Marincin و تیموتی Liljegren در حال پشتیبان گیری در صورت آسیب.

  • Liljegren تلقی شد نا مناسب بازی — لیگ پتو توضیحات برای صدمات و بیماری در طول همه گیر — برای اردوگاه های آموزشی و تمرین نمی کرده اند اسکیت با ذخایر هفته گذشته و به نظر می رسد که پاک شده است را به بازی.
  • خواهد شد نیاز به یک شمارنده به کت آبی ستاره defenceman ست جونز که یک تهدید هجومی و دفاعی. Rielly می توانید بازی جونز در جرم و بازی شکستن سرعت به تکمیل برگ' به جلو.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Goalies (4)

برگها در میان 13 تیم حمل چهار goalies. Frederik اندرسون همچنان روشن شماره 1 خواهد بود و با اتکا به شدت اگر دفاع مشکل حاوی کت آبی' forecheck و چرخه بازی. جک کمپبل است که با Kasimir Kaskisuo و یوسف Woll موجود در صورت نیاز.

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن