متس " نوح Syndergaard موفق به پرداخت $27k برای اجاره در نیویورک پنت هاوس طرح دعوی در دادگاه می گوید

نیویورک—متس شعله پرتاب کننده نوح Syndergaard است فرشهای اجاره اعتصاب — balking در $27,000 پرداخت برای شیک ترای

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

نیویورک—متس شعله پرتاب کننده نوح Syndergaard است فرشهای اجاره اعتصاب — balking در $27,000 پرداخت برای شیک ترایبکا پنت هاوس صاحبخانه اتهامات جدید در طرح دعوی در دادگاه.

صاحب 116 هادسون سنت می نویسد که hurler با نام مستعار "ثور" امضا اجاره نامه پوشش مارس تا نوامبر در مجموع $225,000 (ایالات متحده) به علاوه $17,000 کارگزار کمیسیون. Syndergaard امضا اجاره نامه در ماه فوریه قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس بسته شهر نیویورک در اواسط ماه مارس. این 2,700-مربع-دوبلکس دارای سه اتاق خواب کف به سقف پنجره ها و سه تراس بزرگ.

اما Syndergaard نشان داد هرگز به مبله پنت هاوس کت و شلوار ظ روز شنبه در دادگاه فدرال منهتن متحده است.

متهم Syndergaard "درمان اتصال اجاره مانند یک گزینه" کت و شلوار می خواند. "این پنت هاوس نادر است."

در 30 آوریل وکلای مدافع برای Syndergaard نوشت صاحبخانه که او "به هیچ وجه قصد گرفتن اختیار از موضوع محل و صاحبخانه بدینوسیله رایگان برای re-اجاره آن را به عنوان او می بیند مناسب" با توجه به کت و شلوار.

صاحبخانه 600 تابستان خیابان LLC می نویسد که آپارتمان خالی باقی مانده و به دنبال خسارت بیش از 250.000 دلار است.

"ما به شدت اختلاف اتهامات ساخته شده در برابر ما مشتری و قصد دفاع از او را با شور و نشاط. نوح این است که به دنبال به جلو به روز خود را در دادگاه و در حال حاضر متمرکز بر باقی مانده امن و سالم در طول این دوران گفت:" دیوید Goldfischer این پارچ وکیل.

یک لیست آنلاین به صورت آپارتمان است که یادداشت آن است که از بازار, لیست آن را برای فروش برای $8.6 میلیون نفر است. شیک پد نیز از ویژگی های برزیلی wenge طبقه چوب سوز شومینه و مرطوب بار در "گرند تراس."

"تنها با پنج آپارتمان 116 هادسون بسیار خصوصی و مطلوب ملک مشاع" لیست می خواند.

Syndergaard را از دست 2020 فصل با توجه به تامی جان عمل جراحی در آرنج خود را. او امضا یک سال $9.7 میلیون مقابله با متس در ماه ژانویه است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب