برخی از ایالت توقف بازگشایی به عنوان ویروس موارد در نزدیکی رکورد

توسط جنیفر PELTZ و کارلا K. JOHNSONنیویورک (AP) — coronavirus بحران عمیقتر در آریزونا در روز پنج شنبه و فرماند

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

توسط جنیفر PELTZ و کارلا K. JOHNSON

نیویورک (AP) — coronavirus بحران عمیقتر در آریزونا در روز پنج شنبه و فرماندار تگزاس شروع به رد گم کردن پس از ساخت یکی از تهاجمی ترین هل در کشور برای بازگشایی, به عنوان روزانه تعداد موارد تایید شده در سراسر ایالات متحده بسته در اوج رسید و در طول روز تاریک از اواخر ماه آوریل است.

در حالی که تا حد زیادی گسترش آزمایش احتمالا حساب برای برخی از افزایش کارشناسان می گویند اقدامات دیگر نشان می دهد این ویروس در حال ساخت باز گشت. روزانه مرگ و بستری شدن در بیمارستان و درصد آزمون هستند که آینده را مثبت نیز در حال افزایش است, بیش از چند هفته گذشته در بخش هایی از کشور که عمدتا در جنوب و غرب است.

در آریزونا 23 درصد از تست های انجام شده بیش از هفت روز گذشته مثبت بوده است تقریبا سه برابر میانگین ملی و یک رکورد 415 بيمار در هواکش. می سی سی پی را دیدم آن روزانه تعداد موارد تایید شده رسیدن به رکورد دو بار در این هفته است.

"این یک شوخی نیست. واقعا چیزهای بد می رویم به اتفاق می افتد," دکتر گفت: Thomas دابز می سی سی پی, سلامت افسر.

کالیفرنیا ، گرگ ابوت از تگزاس را خاموش بلند کردن هر گونه محدودیت و reimposed ممنوعیت اعمال جراحی الکتیو در برخی از مکان ها برای حفظ فضای بیمارستان پس از تعداد بیماران ایالت بیش از دو برابر در دو هفته. کالیفرنیا ، mlb آریزونا نیز گفت: تلاش بیشتر برای بازگشایی هستند در موارد افزایش است. ساندویچ بین دو, New Mexico رژیم صهیونیستی است. میشل Lujan گریشام یک دموکرات نگران افزایش تعداد و خطرات ناشی از همسایگان اعلام کرد: "ما در خود نگه دارد."

"آخرین چیزی که ما می خواهیم انجام دهیم به عنوان یک دولت است که رفتن به عقب و تعطیل کردن کسب و کار" ابوت گفت.

ایالات متحده گزارش 34,500 COVID-19 موارد شنبه, کمی, کمتر از روز قبل اما هنوز هم در نزدیکی بالا از 36,400 رسیده مارس 24 با توجه به تعداد نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز. روزانه به طور متوسط صعود کرده است بیش از 50 ٪ بیش از دو هفته گذشته یک خبر مربوط به تجزیه و تحلیل یافت. این اعداد واقعی احتمالا بسیار بالاتر به دلیل محدود تست و عوامل دیگر.

آیا افزایش موارد ترجمه را به یک اندازه وخیم افزایش مرگ و میر در سراسر ایالات متحده بستگی دارد تعدادی از عوامل از کارشناسان گفت: از همه مهمتر این که آیا مقامات دولتی تصمیم گیری درست. مرگ و میر در هر روز در سراسر کشور حدود 600 پس از رسیدن به اوج در حدود 2200 در اواسط ماه آوریل است.

"ممکن است اگر ما بازی کارت های ما به شدت و بسیاری از اشتباهات را به عقب بر گردیم به آن سطح است. اما اگر ما هستند هوشمند وجود دارد هیچ دلیلی برای رسیدن به 2200 تن در روز," دکتر گفت: Ashish Jha مدیر هاروارد جهانی بهداشت موسسه.

این کشور روزانه مرگ و میر در واقع کاهش یافته است به طور قابل توجهی بیش از چند هفته گذشته حتی به عنوان موارد صعود یک پدیده به گفته کارشناسان ممکن است منعکس کننده ظهور درمان های بهتر تلاش ها برای جلوگیری از عفونت در خانه های پرستاری و افزایش بسیاری از موارد در میان افراد جوان که به احتمال زیاد بیشتر از بزرگان خود را برای زنده ماندن تقلا با COVID-19.

"این است که هنوز هم جدی گفت:" دکتر رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اما "ما در یک وضعیت های مختلف امروز از ما در ماه مارس یا آوریل است."

چند متحده, مجموعه تک-بعد پرونده این هفته از جمله آریزونا و کالیفرنیا و نوادا و تگزاس و اوکلاهما. فلوریدا گزارش شده بیش از 5000 مورد جدید برای دومین روز در یک ردیف.

می سی سی پی را دابز مقصر شکست به پوشیدن ماسک و رعایت دیگر اجتماعی-فاصله شیوه های.

"من می ترسم آن را به نوعی از فاجعه برای مردم به توجه" او گفت:. "ما در حال دادن دور آن سخت مبارزه دستاوردهای برای چیزهای احمقانه."

تام Rohlk یک 62-سال-فروشگاه خواروبار کارگران از اوورلند پارک کانزاس شکایت کرده است که افراد جوان گاهی اوقات به عنوان اگر آنها اهمیتی نمی دهند: "به نظر می رسد مانند آن زمان به حزب است."

ایالات متحده تا حد زیادی ramped تا تست در چند ماه گذشته است و در حال حاضر احتمالا پیدا کردن بسیاری از کمتر-موارد جدی است که رفته اند غیر قابل تشخیص پیش از آن در وقوع, در هنگام تست محدود بود و اغلب متمرکز بر مریض تر مردم است.

اما دیگر وجود دارد بیشتر روشن علائم هشدار دهنده از جمله افزایش تعداد مرگ و میر در هر روز در کشورهایی مانند آریزونا و Alabama.

شماره "همچنان به رفتن در جهت اشتباه" Ducey گفت. "ما می توانیم انتظار ما اعداد را بدتر خواهد بود هفته آینده و هفته بعد."

تعداد تایید عفونت در خود ضعیف است اندازه گیری از شیوع بیماری است. CDC مقامات با تکیه بر آزمایش خون تخمین زده شنبه که 20 میلیون آمریکایی آلوده شده اند. که حدود 6 درصد از جمعیت و حدود 10 برابر 2.3 میلیون موارد تایید شده.

مقامات به مدت طولانی شناخته شده است که در بسیاری از موارد از دست رفته شده است به دلیل تست شکاف و عدم وجود علائم در برخی از افراد آلوده.

در سراسر جهان بیش از 9.5 میلیون نفر تایید شده اند آلوده و نزدیک به یک و نیم میلیون نفر فوت کرده اند, از جمله بیش از 124,000 در ایالات متحده در جهان کمترین عوارض توسط دانشگاه جانز هاپکینز' تعداد.

در حالی که برخی از کشورها اعمال محدودیت های جدید یا مکث خود را reopenings برخی از کسب و کار نیز در حال حمایت کردن. دیزنی با تاخیر خود را اواسط ماه جولای بازگشایی دیزنی لند.

به عنوان سیاستمداران سعی کنید به اعتصاب تعادل بین سلامت عمومی و اقتصاد دولت گزارش داد که تعدادی از آمریکایی ها درخواست برای مزایای بیکاری در هفته گذشته کمی کاهش یافته و به 1.48 میلیون نشان می دهد اخراج می کند اما هنوز هم به شدت بالا است.

در جای دیگر در سراسر جهان, پاریس,' برج ایفل بازگشایی به بازدید کنندگان پس از آن که طولانی ترین زمان صلح بسته: 104 روز است.

با بيمارستان غرق در دهلی نو هند سربازان ارائه مراقبت در راه آهن تبدیل به پزشکی بخش.

___

جانسون گزارش از واشنگتن است. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن