شهرستان رمزی یکی از سه سایت در کشور به برنامه آزمایشی با هدف بازسازی دادستان به آدرس نژادی و نابرابری

تبدیل به حبس به عنوان آخرین چاره کاهش به تعقیب سطح پایین و غیر خشونت آمیز جنایات نادیده گرفتن یک فرد در گذشته

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

تبدیل به حبس به عنوان آخرین چاره کاهش به تعقیب سطح پایین و غیر خشونت آمیز جنایات نادیده گرفتن یک فرد در گذشته سابقه کیفری در هنگام ساخت حال و روز شارژ تصمیم گیری.

اینها فقط برخی از اصلاحات دو ملی عدالت سازمان در حال هل دادن دادستان های سراسر کشور را در نظر بگیرید به عنوان یک راه برای مقابله با نابرابری نژادی در سیستم عدالت کیفری.

این شهرستان رمزی دفتر وکیل یکی از سه دفتر در سراسر کشور انتخاب و برای شرکت در ورا موسسه و موسسه نوآوری در دادستان جدید برنامه آزمایشی متمرکز استراتژیک تکان سنتی دادستانی روش به نام نژادی و حقوق صاحبان سهام.

دادسراها در Suffolk County در بوستون و همچنین Ingham County در لانسینگ, Mich., همچنین انتخاب شدند.

عمیق داده های شیرجه

این سازمان ها کارکنان انجام خواهد شد شیرجه رفتن عمیق به داده های جمع آوری شده توسط سه دفتر به درک چگونه دادستانی تصمیم گیری تحت تاثیر سیاه و قهوه ای جوامع و پس از آن کار برای شناسایی استراتژی ها و سیاست ها با هدف از بین بردن نابرابری نژادی گفت: Jamila هاج مدیر ورا را تغییر شکل پیگرد قانونی برنامه.

برای اطمینان از کار انجام می شود در خلاء خلبان را درگیر اعضای جامعه به خصوص کسانی که بیشتر تحت تاثیر نظام عدالت کیفری به منظور توسعه برنامه های. خط-وکیل مدافع را نیز دریافت در عمق آموزش و پرورش در تغییرات.

شهرستان رمزی بود انتخاب طبیعی با توجه به کار Ramsey County وکیل جان چوی را برای کمک به ایجاد زمینه های مناسب برای ابتکار و نیز دفاتر خود را به تعهد به اصلاحات هاج گفت.

رمزی شهرستان اتخاذ یک سیاست در سال گذشته به توقف رسیدگی به پرونده های سطح پایین در اختیار داشتن ماری جوانا برای مثال و اتخاذ سیاست های دیگر است که به دستور دادستان به در نظر گرفتن وثیقه عواقب شارژ تصمیمات مانند تاثیر خود را بر روی یک فرد وضعیت مهاجرت.

"ما سعی کردیم به انتخاب سه مکان که در آن ما می تواند فشار و فشار برای تغییر واقعی," هاج گفت. "من فکر می کنم Ramsey County, تحت, جان رهبری ما را با این فرصت است."

شهرستان رمزی وکیل جان چوی.(ژان Pieri / پایونیر پرس)

زمان بندی 'نمی تواند مهم تر'

شهرستان رمزی برای اعمال نقطه در سال گذشته قبل از وقوع چند انفجار پیاپی در سراسر کشور پس از جورج فلوید را دستبند بدن رفت لنگی زیر زانو از مینیاپولیس افسر پلیس است.

با در نظر گرفتن زمان از این کار "نمی تواند مهم تر" چوی گفت.

"من استفاده می شود به یک دادستان که معتقد بودند این مسائل خیلی پیچیده ای است که بسیاری از آن را خارج از کنترل" چوی گفت. "در حال حاضر من به این باور رسیده است که دادستان می تواند نقش مهمی در کمک به تامین عدالت برای همه و این بدان معناست که با توجه به نژادی و نابرابری و از همه مهمتر انجام کاری در مورد آنها."

در حالی که در دفتر کار خود بوده و متعهد به اصلاحات در سال چوی توصیف بیشتر این کار تا به امروز به عنوان "سرهم بند" با "ورود" و "خروج" رمپ از سیستم عدالت کیفری.

این کار را تمرکز بر تعمیرات اساسی "بزرگراه" او گفت:.

به عنوان مثال او با اشاره به این اطفال سیستم که در آن دفتر خود را به آزمایش آب های مربوط به اعضای جامعه نه تنها شارژ تصمیمات بلکه در تصمیم گیری مناسب عواقب.

مربوط به اعضای جامعه حقوقی دیگر مقامات

اعضای جامعه و عدالت همکاران — مشروط پلیس حفاظت از کودکان در مکان عمومی, مدافعان — می تواند بیشتر به شدت درگیر در سطح بزرگسالان نیز چوی گفت و تاکید کرد که تغییر لازم است.

در Ramsey County 67 درصد از بزرگسالان در سیستم عدالت کیفری هستند و مردم از رنگ در حالی که آنها را تا 37 درصد از جمعیت شهرستان به عنوان مثال با توجه به دفتر خود.

نابرابری که باقی بماند در سراسر کشور هستند در نتیجه از یک سیستم ساخته شده است برای پیدا کردن راه های جدید برای به بردگی سیاه جامعه پس از رسمی برده داری لغو شد Hodge گفت.

مردم سیاه و سفید بودند دستگیر و به جرایم جزئی مانند ولگردی و یا بدون اجازه کتبی برای ایجاد راه هایی برای اجاره آنها را به مزارع که در آن آنها قبلا به بردگی گرفته شده او توضیح داد. جنگ با مواد مخدر است مدرن تر مثال از یک عمل است که منجر به جرم حبس از مردم سیاه, او گفت:.

یکی از پیشرو عمل مراحل مشخص شده در این طرح برای آموزش دادستان محلی شیوه های تبعیض آمیز و سیاست های هاج ادامه داد و اشاره کرد که درک چگونه سیستم عدالت کیفری تکامل یافته است که کلید برای تغییر شکل آن است.

او گفت که او آگاه است که برخی از ایده ها ممکن است به نظر می رسد رادیکال مانند نیست با توجه به سابقه کیفری در شارژ گیری اما از مردم خواست باز بماند به شایستگی خود را.

سیاه جوامع در طول تاریخ شده است بیش از ای اداره آن نهفته است سوابق کیفری, بنابراین با تکیه بر این که در حال حاضر شارژ تصمیم گیری بیشتر می تواند تداوم مشکل, او گفت:.

به علاوه یک فرد در گذشته انجام هیچ تاثیری روی این که آیا دادستان شواهد کافی برای اثبات یک موجود خیالى او اضافه شده است.

سفارشی به فرد جوامع

هر خلبان خواهد بود برنامه های سفارشی برای فرد جوامع و هیچ تصمیم گیری ساخته شده اند و در عین حال که در آن سیاست و یا دادستانی تغییرات برگزار خواهد شد که در آن.

داده ها و تعامل با جامعه خواهد شد درایو کسانی که تصمیم گیری Hodge, گفت:, و اضافه کرد که سازمان ها را در ادامه به بررسی داده ها پس از تغییرات ساخته شده اند برای دیدن اگر آنها واقعا کمک کند.

چوی گفت که او هیجان زده در مورد کار های پیش رو برای دفتر کار خود اشاره کرد که او انتظار دارد که آن را باعث خواهد شد برخی از مخالفان و سخت مکالمات. که لازم است هر چند, او گفت:.

"ما در حال رفتن به هر نقطه مگر اینکه مردم شروع به درک برخی از تاریخی مضرات است که ما انجام داده اند و به اذعان برخی از چیزهای بد در مورد ما سیستم عدالت کیفری" او گفت:. "از آنجا که ما می توانید شروع به ساختن چیزی جدید و چیزی بهتر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب