Dear Abby: همسر مرد احساس تهدید توسط مدرسه خود را بالا یار

عزیز ابی: من یک دختر-در-قانون من عشق به قطعات و هرگز عمدا صدمه دیده در هر راه. من به تازگی به حال تماس با من پ

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

عزیز ابی: من یک دختر-در-قانون من عشق به قطعات و هرگز عمدا صدمه دیده در هر راه. من به تازگی به حال تماس با من پسر دوست دختر سابق "Kayley." او دیده بود من در کلیسا با آنها با من تماس و آمد خانه ما برای یک دیدار.

او و پسر جوان بودند که آنها مورخ (دبیرستان) و صحبت نکرده به هر یک از دیگر در سال است. من ماندم در تماس با او و در طول سال چون من همیشه فکر می کردم بسیاری از او. هر دوی آنها ازدواج دیگران و ایجاد زندگی خود را.

ما پسر و همسر خود را درب بعدی زندگی می کنند به ما و به خارج از شهر بودند روز Kayley متوقف شد اما قبل از بازگشت او باقی مانده است. پسر من خسته از من و در حال حاضر دختر من-در-قانون نمی خواهد صحبت می کنند به من. من سعی کردم به صحبت کردن با او و عذر خواهی اگر من این شانس را داشتم اما او به من ارسال متن گفت: من در حال عبور از یک خط و چگونه بی ملاحظه آن را از من داشتن Kayley رها. او گفت: از آن ساخته شده او را احساس کوچک و ناراحت کننده (آنها تنها او را دیدم از فاصله و حتی نمی دانند که آن را در اول).

من اشتباه بود برای ماندن در تماس با پسر من دبیرستان دوست دختر سابق ؟ من اشتباه بود برای دعوت از او برای آمدن ؟ بهترین راه برای رسیدگی به این دلیل من می خواهم برای حفظ آرامش در خانواده ما? — MONSTER-IN-LAW در تگزاس

عزیز M. I. L.: شما نیست اشتباه برای در تماس ماندن با کسی که شما را دوست داشت. و شما باید برای سرگرم کردن هر کسی که دوست دارید در خانه خود را. آن را به من اعتصاب به عنوان غم انگیز است که دختر خود را-در-قانون واکنش نشان می دهند راه او است. این نشان می دهد که چگونه عمیقا نا امنی او است.

از آنجا که شما می خواهید برای حفظ صلح در خانواده خودداری از داشتن Kayley و او را در جای دیگر. و اگر او به شما می پرسد چرا توضیح است که از آن ساخته شده خود را به دختر در قانون ناراحت کننده است.

DEAR ABBY: سال پیش من و همسرم تصمیم گرفتیم با هم که من کار می کنند و او را در بالا بردن بچه ها. خوب بار و اقتصاد تغییر کرده است. ما نیاز به یک دوم درآمد. حتی یک خرده فروشی کار کمک خواهد کرد فوق العاده در حال حاضر. من را ساخته اند بی شماری فداکاری برای حفظ خانه ما و شیوه زندگی شناور است. همه در حالی که او حاضر به دنبال هر چیزی به جز آنچه که او معتقد است "هدف خود را" و یا آنچه که نشان دهنده او را "بهترین خود."

آنچه در مورد من ؟ من در سلامت است ؟ ما خانه ؟ فرزندان ما و خود آموزش و پرورش ؟ چگونه در مورد یک شغل است که او ممکن است دیوانه در مورد مناسب چک بنابراین ما می توانید ذخیره کنید و لازم نیست به نگرانی در مورد چقدر ما تجویزی هزینه هستند ؟ من خشم در حال رشد است. من کار 60 ساعت در هفته و به یک حرفه ای من را دوست داشت. من درخواست بیش از حد ؟ — رنجش در میانه

عزیز رنجش: نه شما درخواست بیش از حد. بار که در واقع تغییر و همسر شما نیاز به خواب بیدار می شوید و بپذیرید که کار رویایی خود را ممکن است به تعویق افتاد به دلیل شرایطی خارج از خود (و خود) کنترل است. ازدواج های موفق در حال مشارکت و به دلیل اینکه تنها نان آور تبدیل شده است به طوری استرس زا است که شما را در نوشتن به من در مورد آن در آن زمان همسر خود را گرفت و سر او را از ابرها و در مواجهه با واقعیت است. اگر درآمد دوم را برخی از استرس خود را روی شانه های او نیاز به گام رو به جلو برای خاطر شما و کودکان است.

خوانندگان عزیز: بسیار خوشحال و سالم چهارم جولای, همه. و لطفا امن! — عشق ابی

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن