Celebreties فعالان دیگران جمع آوری به یاد داشته باشید فلوید

توسط AARON موریسونمینیاپولیس (AP) — نقاشی دیواری از جورج فلوید پیش بینی شده در بالا تابوت طلایی خود را که در آ

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

توسط AARON موریسون

مینیاپولیس (AP) — نقاشی دیواری از جورج فلوید پیش بینی شده در بالا تابوت طلایی خود را که در آن عزاداران زانو زد و گریه متوقف شد و دعا در مراسم یادبود پنج شنبه تا به حال یک پیام ساده: "من می توانم در حال حاضر نفس بکشم."

مشاهیر حقوق مدنی فعالان و سیاستمداران و اعضای خانواده از فلوید جمع آوری شده در مینیاپولیس برای ادای احترام خود را به مردی که مرگ در دست پلیس است و موجب اعتراضات سراسری و خواستار پایان دادن به نژادی و بی عدالتی است. عزاداران عینک ماسک و ضربه آرنج به جای در آغوش گرفتن و یا لرزش دست در یادبود جای گرفتن در میان coronavirus بیماری همه گیر.

مراسم یادبود در Frank J. Lindquist پناهگاه در شمال مرکزی دانشگاه اول خدمات برگزار می شود در شش روز در سراسر سه جوامع که در آن فلوید متولد شد و رشد یافت و درگذشت.

پیش بینی شده در بالای منبر در داخل محراب شد و آبی و نارنجی نقاشی دیواری است که رنگ در محل موقت یادبود در محله که در آن فلوید التماس هوا در 25 مه به عنوان یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به دست به دستبند, سیاه, مرد گردن برای چند دقیقه حتی پس از فلوید حرکت را متوقف و شفاعت برای هوا.

یک گروه کوچک و گروه کر خواند انجیل کلاسیک "Goin' تا ان" به عنوان عزاداران جمع شده بودند.

این کشیش جسی جکسون وارد و دعا برای چند لحظه بیش فلوید طلایی تابوت. دیگران به دنبال او منجر شود از جمله ایالت مینه سوتا ctq. جکسون و Klobuchar استقبال یکدیگر و صحبت کرد و برای چند دقیقه قبل از رفتن به کرسی های خود را.

دیگران در حضور و غیاب شامل آمریکا مظنونان حمله به دانشگاه Ilhan عمر شیلا جکسون لی, خفه شدن Interracial و جویس بیتی; رپرهای T. I., با همسر خود را کوچک Ludacris and Tyrese Gibson; کمدین های کوین هارت و تیفانی Haddish; و بازیگر Marsai مارتین.

برگرد. Al Sharpton بود در میان کسانی که برنامه ریزی شده به صحبت می کنند به عنوان سازمان از بناهای تاریخی برنامه ریزی شده به اذعان معنی فلوید تا به حال در زندگی خود خانواده بزرگ و گسترده تر معنی او را به عهده گرفت و در مرگ.

"این خواهد بود ناکافی اگر شما نمی توجه به زندگی و عشق و جشن خانواده می خواهد" Sharpton گفت. "اما آن را نیز ناکافی ... اگر شما عمل به عنوان اینکه ما در یک مراسم تشییع جنازه رخ داده است که تحت شرایط طبیعی."

"خانواده است و نه مستقل از جامعه" او گفت:. "خانواده می خواهد برای دیدن چیزی است که اتفاق می افتد."

پس از اولین سرویس فلوید بدن را به Raeford, کارولینای شمالی, دولت, جایی که او به دنیا آمد 46 سال پیش برای دو دقیقه مشاهده عمومی و خصوصی خدمات برای خانواده در روز شنبه.

در نهایت مشاهده عمومی برگزار خواهد شد و دوشنبه در هوستون که در آن او بزرگ شده بود و زندگی بسیاری از زندگی خود را. 500 نفر خدمات در روز سه شنبه برگزار خواهد شد در چشمه ستایش کلیسا و شامل آدرس از Sharpton, خانواده, وکیل بن Crump و برگرد. ریموس E. Wright, خانواده کشیش. معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ، presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد ممکن است حضور, و دیگر چهره های سیاسی و افراد مشهور در حال انتظار نیز هست. خصوصی کفن و دفن را به دنبال خواهد داشت.

با توجه به coronavirus چشمه ستایش خواهد بود محدود به 20 درصد از ظرفیت خود را و بازدید کنندگان را ملزم به پوشیدن ماسک.

فلوید نهایی سفر طراحی شده است با قصد Sharpton گفت. داشتن دکمه سمت چپ هوستون برای مینیاپولیس در سال 2014 در جستجوی یک شغل و یک زندگی جدید فلوید خواهد جابجایی است که راه.

"آنها جمعی گفت: ما نیاز به ایجاد اولین یادبود بیانیه ای از شهر او تصمیم گرفت برای رفتن به یک زندگی به پایان رسید که زندگی خود را," او گفت:.

اندازه فلوید مراسم یادبود نشان دهنده تاثیر او و نیاز به رسمیت شناختن گسترده غم و اندوه مرگ او باعث شده است که گفت: Tashel Bordere یک کارشناس در غم و اندوه و دستیار استاد در دانشگاه میسوری. آن را نیز نشان دهنده یک سنت به خصوص در جوامع آفریقایی آمریکایی که بزرگ مجالس ترحیم می تواند به رسمیت شناختن است که عزیزان از دست رفته تلاش برای دریافت در زندگی است.

اما او افزود: "غم و اندوه می رود به مراتب فراتر از تشییع جنازه; شفا می رود به مراتب فراتر از تشییع جنازه. عدالت تجربه شده است که مردم احساس امنیت در جوامع خود و در زندگی خود."

کارسون گفت: تاثیر فلوید مرگ در نهایت می تواند اندازه گیری تغییرات در نحوه پلیس درمان آفریقایی آمریکایی ها و نرخ های متفاوت که در آن سیاه و سفید مردان زندانی هستند.

"در غیر این صورت آن را فقط بعد جورج فلوید و یکی از پس از آن," او گفت:.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان امی Forliti در مینیاپولیس اسکات بائر در مدیسون ویسکانسین و Nomaan تاجر در هوستون کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن