شاون Vestal: به دنبال ایجاد یک دنباله خرده نان از اسپوکن داستان - Sun, 26 Jul 2020 PST

اگر اسپوکن انجام یک کار بهتر از گفتن آن داستان ؟ سابقه ما مهم ترین مکان ؟ داستان در مورد منطقه ای ما اجداد? م

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

اگر اسپوکن انجام یک کار بهتر از گفتن آن داستان ؟

سابقه ما مهم ترین مکان ؟ داستان در مورد منطقه ای ما اجداد? معماری برجسته ما جالبترین ساختمان های محل از هنر و نهادهای فرهنگی بهترین نقاط برای یک نمایش و یا یک فنجان قهوه – همه آنچه باعث می شود ما ما ؟

برخی از مشاغل در حال کار بر روی یک ایده به موضوع اسپوکن داستان به یک عابر پیاده "فرهنگی نوین" در مرکز شهر است که برجسته کردن برخی از بخش های جالب توجه از این شهر گذشته و حال است.

این دنباله دار که هنوز هم در مراحل اولیه بحث و برنامه ریزی می توانید نشانه, هنر, قطعات ایستگاه تعاملی و دیگر "خرده نان" در طول راه برای تشویق بازدید کنندگان و مردم محلی به صرف زمان بیشتر در راه رفتن و دیدن آنچه که این شهر را ارائه کرده است.

"آنچه ما واقعا در تلاش برای تشویق مردم به پیاده روی در مرکز شهر" گفت: Julie Sinisterra سابق اقتصادی و توسعه شهری مدیر مرکز شهر اسپوکان مشارکت کمک کرد که آمده تا با ایده و شروع ساختمان پشتیبانی از آن در سال 2016.

آن را هنوز هم در مراحل اولیه بحث و برنامه ریزی وجود ندارد شرکت جدول زمانی. این پروژه با پیشرفت در مراحل و ایده این است به منظور جلب کمک های مالی از منابع عمومی و خصوصی و همچنین کمک های مالی و نگه داشتن آن را به عنوان کم هزینه به عنوان امکان پذیر است. Sinisterra گفت: این امر می تواند خوب به حداقل بخشی از دنباله در محل جدید مرکز شهرستان خط آماده است برای شروع عملیاتی در سال 2022.

تا کنون دنباله پروژه پشتیبانی شده توسط Spokane, هنر, مرکز شهر, Spokane مشارکت و اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه است. ملیسا Huggins مدیر اجرایی اسپوکن هنرهای داد ارائه به اعضای شورای شهر در اوایل این ماه از جمله بسیاری از امکانات طراحی موجود در اولیه شماتیک, طراحی, طرح برای فاز اول این دنباله بین واشنگتن و تقسیم.

به عنوان پیش بینی در حال حاضر کل دنباله را از براون علاوه بر دانشگاه های منطقه در امتداد رودخانه با استفاده از موجود پیاده رو و زیرساخت ها است. این می تواند شامل طیف وسیعی از عناصر مختلف در طول راه: ناوبری اجزای نقاشی بر روی پیاده رو و یا آسفالت; guideposts و راه دیگر-پیدا کردن مواد هدایت مردم به نزدیکترین جاذبه; "تیغه" نشانه های متصل به نور قطب گفتن تاریخی داستان یا مدنی حقایق; هنر "مداخلات" و ایستگاه تعاملی ارائه فعالیت های مختلف.

دنباله نیز اتخاذ استراتژی برای تلاش برای فعال کردن فضاهای مرده" در طول مسیر با اضافه کردن آیتم های مورد علاقه و یا به سادگی با استفاده از نشانه هایی که اجازه دهید مردم می دانند که "اگر شما در حفظ و رفتن وجود دارد یکی دیگر از هیجان انگیز ترین چیزی که تا اینجا" Huggins گفت: اعضای شورای.

این امر می تواند یک راه جالب برای روح بخشیدن به شهر و کمک به بازدید کنندگان تجربه شهر و تعمیق حس مکان برای ساکنان فعلی. آن را نیز می تواند کمک به متحد کردن جاذبه های این شهر است که ممکن است به نظر می رسد متفاوت و دور از هم برای کسانی که آشنا نیستند با آنها.

"Spokane بسیاری از دارایی های, اما برای من شخصا وقتی که من از بازدید کنندگان از آمدن به شهر, که آیا آنها در اینجا برای یک کنوانسیون یا عروسی و از آنها بخواهید آنچه که ما باید انجام دهید آن را به نظر نمی رسد مانند Spokane, فوق العاده, آسان, آشکار,, پاسخ,," او گفت:. "من فکر می کنم فرهنگی نوین می تواند یکی از کسانی که همه چیز برای Spokane."

وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن قبل از این یک واقعیت تبدیل می شود. اوایل کار در "چشم انداز" و در حال توسعه شماتیک طرح های انجام شده; مرحله بعدی را شامل جامعه برگزاری میزگردها به بحث در مورد چه نوع از داستان مردم می خواهم برای دیدن موجود و نیز آغاز به شناسایی عناصر طراحی است که کراوات دنباله با هم و پیدا کردن یک نام.

Sinisterra و Huggins دیدن دنباله به عنوان برنده-برنده-برنده-برنده – چیزی است که, هنری, اقتصادی, بهداشت و مدنی مزایای. در حالی که برخی از بخش هایی از آن را می توان به وضوح بیشتر برای بازدید کنندگان مانند یک دنباله نیز می تواند سرگرم کننده و روشنگر بخشی از مرکز شهر برای کسانی از ما که اینجا زندگی می کنند اما ممکن است به عنوان آشنا با جامعه ما داستان به عنوان ما می تواند باشد.

"تاریخ اسپوکن بخشی از همه ما" Sinisterra گفت. "درک که در آن اسپوکن آمد از و که در آن همه ما کمک می کند که شکل خود ما حس تعلق خود ما حس مکان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن