مظنون به قتل پلیس بست در مندوتا پل عنوان ریچفیلد مرد

یک ریچفیلد مردی بود که به کشته اوایل روز دوشنبه توسط یک Carver County Sheriff معاون طول یک بن بست در مندوتا پل

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

یک ریچفیلد مردی بود که به کشته اوایل روز دوشنبه توسط یک Carver County Sheriff معاون طول یک بن بست در مندوتا پل شناخته شده است.

Arlan Kaleb شولتز, 31, درگذشت زخم گلوله به سر خود را در 5:36 a. m. با توجه به انتشار اخبار صادر شنبه توسط Hennepin County Medical Examiner.

اجرای قانون مقامات می گویند شولتز بود که برگزاری یک زن در زور اسلحه بر روی پل و به ضرب گلوله کشته شد پلیس پس از مذاکره کنندگان قادر به ده-تشدید وضعیت. بود و نه به طور جدی مجروح در این حادثه.

شولتز در زمان زن گروگان در اوایل صبح روز دوشنبه در محل اقامت در چسکا بعد از پلیس وارد خانه بررسی یک گزارش از یک اختلال با توجه به کارور شهرستان کلانتر دفتر.

مسلح با تفنگ شولتز مجبور زنی به یک خودرو و فرار از صحنه منجر ماموران در یک تعقیب از طریق مترو کلانتر شدهاند. پلیس با استفاده از تایر خوشه به غیر فعال کردن شولتز خودرو در مندوتا پل منجر به یک بن بست است که به طول انجامید بیش از دو ساعت است.

مینه سوتا اداره جنایی و دلهره است که در حال بررسی حادثه "را انتشار اطلاعات اضافی از جمله افسر نام یک بار دور اولیه از مصاحبه با حادثه شرکت کنندگان و شاهدان به اتمام است" BCA سخنگوی جیل اولیویرا گفت: در یک ایمیل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن