Dear Abby: تغییر هویت به ارمغان می آورد تا سوال از قوانین و مقررات مناسب

عزیز ابی: من 13 ساله پسر و من به تازگی به حال یک بحث است که شاید شما می تواند کمک به روشن شدن. ما شاهد بیشتر د

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

عزیز ابی: من 13 ساله پسر و من به تازگی به حال یک بحث است که شاید شما می تواند کمک به روشن شدن. ما شاهد بیشتر در مورد ترانس مردم این روزها و من مطمئن هستم که چگونه آنها را به آدرس.

من نمی خواهم به کسی دلخور اما هنگامی که شما یک بزرگ مرد پوشیدن, شلوار, پیراهن, و غیره. اما در صورتی مو و آرایش باید بگویم "آقا" یا "خانم"? پسرم می گوید من باید بپرسید, آنچه در ضمیر آنها می خواهم به آن اشاره شود اما من مطمئن هستم که مودب راه برای پیدا کردن است. من می دانم که این نیز در هم تنیده با ترجیح جنسی, اما آن را هنوز هم به این معنا نیست آن است که روشن نیست. چه مودب ترین راه برای رسیدگی به این ؟ — اشتباه در جنوب

عزیز اشتباه: شما گیج کننده "اولویت" با "گرایش." اولویت نشان میدهد که یکی از تمایلات جنسی یک انتخاب است و نه چیزی است که سیمی به مغز ما. مردم را انتخاب کنید به همجنس و یا جنس ملال. هویت جنسیتی است که در مورد که شما هستند. گرایش جنسی است در مورد کسی که شما را دوست دارم.

به عنوان به چگونه شما باید به مراجعه و یا آدرس یک بزرگ مرد با پوشیدن یک پیراهن و شلوار در حالی که ورزشی صورتی مو و آرایش کامل من با شما موافق است. آن را حس می کند به فرد بپرسید که من مطمئن هستم که به طور کامل آگاه است که ظاهر آنها این است که "متفاوت است." درخواست نام شخص نیز ممکن است ارائه یک نشانه است.

DEAR ABBY: همه زندگی من من به دنبال سفارشات. من شده اند قادر به تعیین خود من مسیر. زمانی که جوان بودم من آنچه مادرم به من گفت. زمانی که من به اندازه کافی, من پیوست تفنگداران دریایی و من به آنها گفت. بعد از من هم جدا از خدمات من چه گروه اجتماعی انتظار می رود. پس از من تا به حال یک کودک من چه پدر و مادر باید انجام دهید برای محافظت و ارائه. که در زمان بعد از 35 سال از زندگی من است.

من 60 در حال حاضر بازنشسته و استاد از من کشتی. بدون "سفارشات" من نمی دانم که در آن برای رفتن از اینجا و من سر گردان. آنها می گویند پیدا کردن شور و شوق انجام آنچه شما را خوشحال می کند. اما من پرشور در مورد هر چیزی. من مانند بسیاری از چیزها اما احساس می کنم هیچ شور و شوق.

زنده بودن باعث می شود من واقعا خوشحال است. من دوست دارم هر روز خدا به من می دهد. اما چه ربطی به این روز کسانی با من. چه باید بکنم ؟ شما می توانید به من کمک کند ؟ — دستورات زیر در شرق

عزیز زیر است: رالف والدو امرسون گفت: "هدف از زندگی این است که خوشحال می شود. آن است که مفید به محترم به مهربان به آن مقداری تفاوت که شما زندگی می کردند و زندگی خوبی است." شاید اگر شما تمرکز بیشتر در انجام فقط یک چیز یک روز برای شخص دیگری, شما کشف خواهید کرد که شور و شوق شما به دنبال آن هستید. من نمی توانم وعده آن کار خواهد کرد اما ممکن است یک گام در مسیر درست است.

عزیز ابی: من زندگی در انگلستان که در آن است بسیار خاکستری در طول زمستان. من با الهام از رنگ های روشن از یک رستوران محلی مکزیکی به مجددا اراستن خانه من. من احساس شادتر با تمام رنگ های دوست داشتنی اما من همسایه من احساس می کنم که از نظر فرهنگی حساس چون من نمی مکزیکی. من مخالفم. من فکر می کنم من در حال سپاسگزار. شما چه فکر می کنید ؟ — قدردانی در انگلستان

عزیز قدردانی: من خوشحالم که از شما خواسته است. من فکر می کنم شما برخی از همسایگان که باید ذهن خود را کسب و کار خود و نگه داشتن خود را از انتقاد به خود را دارند. من همچنین فکر می کنم که شما به تصویب طرح رنگ شما را به عنوان یک تعریف.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن