آتش و یخ: پیدا کردن شادی در آتشفشان آبشار - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

این آتشفشان از آبشار زنده هستند. آنها سر و صدا آنها سر و صدا – آنها حتی نفس کشیدن. و چیزی در مورد اولیه زندگی

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

این آتشفشان از آبشار زنده هستند. آنها سر و صدا آنها سر و صدا – آنها حتی نفس کشیدن.

و چیزی در مورد اولیه زندگی نیروی تغذیه درونی من آتش سوزی زمانی که من هستم, دوچرخه سواری, اسکی و پیاده روی در دامنه های.

من شده فکر کردن زیادی در مورد آتشفشان از شمال غربی اقیانوس آرام به تازگی به عنوان جامعه ما چنگ زدن با بیماری همه گیر کوروناویروس خواب از زمانی که خود را چشمگیر دامنه را دوباره باز برای استفاده عمومی است.

به دنبال آن در سال 2015 زمانی که من برای اولین بار متوجه شدم من آتشفشانی خویشاوندی.

من تا به حال فقط گذاشته شده از کار من در مایکروسافت در سیاتل. من شناور – من نمی دانم آنچه من بعدی حرکت حرفه ای خواهد بود اما من می دانستم که من نیاز به یک راه اندازی مجدد.

بنابراین من بسته بندی شده تا من دنده کمپینگ و جاده با مفهوم مبهم است که من می خواستم به "تجربه شادی" در منزل غربی, ایالات متحده است. من آن را به نام روح خود در تلاش است.

حدود یک هفته به سفر من پیدا کردم خودم را در دامنه کوه شاستا در شمال کالیفرنیا. من تا به حال رسیده است که روز پیاده روی هدف گرفتن به سیرا باشگاه آلپ کابین اما محیط بسیار زیبا که من می خواستم به نگه داشتن رفتن.

من سر تا شیب دنباله به سقوط بهمن در دره گود و باریک و به جای احساس خستگی احساس کردم انرژی تر از من بالاتر صعود کرد. من در یک شیار زمانی که به طور ناگهانی در 9,000 در شستا شانه اشک شادی غیر منتظره آب گرفتگی از من.

این یک فوران شادی خالص.

حلقه آتش

آبشار آتشفشان کشش از کالیفرنیا به جنوب بریتیش کلمبیا بخشی از آنچه شناخته شده به عنوان حلقه ای از آتش زمین شناسی منطقه گردان اقیانوس آرام است. اکثریت قریب به اتفاق جهان آتشفشان ها و زمین لرزه رخ می دهد در طول حلقه آتش برانگیخته و با حرکات پوسته زمین است.

در شمال غربی اقیانوس آرام بزرگ تکه های زیراب صفحات تکتونیکی در حال هل تحت آمریکای شمالی خشکی ایجاد اختلال در مذاب هسته این سیاره است. نتیجه – از کوه بیکر در نزدیکی مرز کانادا 600 مایلی جنوب به كوه لاسن در کالیفرنیا – یک زنجیره ای از 20 عمده آتشفشان.

دو سال پس از من شاد پیاده روی در کوه شاستا من می خواستم برای دیدن حلقه ای از آتش را قدرت خام از نزدیک در کوه سنت هلن در واشنگتن آخرین آبشار آتشفشان فوران کند. پس از گرفتن یک آرزو اجازه من پیاده تا آنچه را در حال حاضر یک 8,365 پا, ديد کوه, پس از فوران سال 1980.

این ذهن دمیدن. 5-مسیر صعود و سفر از طریق یک استارک چشم انداز تیز سنگ پاميس و خاکستر منجر به یک لبه است که به نظر می رسد به یک دهانه به اندازه مرکز شهر پورتلند آن بخار گدازه گنبد به دنبال مانند یک غول قلب تپنده.

آیا به من بگویید که این کوه نیست زنده است. من می توانید آن را احساس شنیدن آن آن را ببینید و بوی آن.

حتی اگر آنها در حال دور عموزاده کریتر لیک در اورگان مرا به یاد بسیاری از St. Helens. آن آبی عمیق آب آمده از ذوب برف و قادر به فرار از گودال ایجاد شده توسط زمین شناسی فوران 7,700 سال پیش زمانی که ماقبل تاریخ کوه Mazama منفجر بالای آن است.

من bicycled دهانه دریاچه 33-مایل لبه درایو امتیاز به عنوان یکی از بهترین های تفریحی سواری در امریکا و من هم skied بخشهایی از آن در زمستان است. Mazama را نیروی شگفت انگیز است که هنوز هم مشهود است و از هر منظره زاویه.

در برف

زمانی که برف زمستان نزدیک دهانه دریاچه حاشیه جاده های محبوب پارک ملی تبدیل شدن به وحشی ترین شکل. چند نفر امکان استفاده توسط صلیب کشور اسکی و, snowshoeing و برخی حتی یک multiday بازحمت حرکت کردن در سراسر دریاچه, اردو را در طول راه.

به مراتب متمدن تر هستند اسکی های شما در این آتشفشان از شمال غربی اقیانوس آرام. بهتر است فقط به شمال دریاچه دهانه در کوه. کارشناسی 4000 هکتار توچال ساخته شده بر روی یک 9,068 پا آتشفشان.

من حک شده دامنه کوه لیسانس در یک تی شرت در ماه مه و خرد شده پودر در ماه دسامبر سنگ های تیز و بخار منافذ گاهی اوقات مجبور طریق برف یادآوری اسکی بازان از سوختن جانور که در زیر نهفته است.

از شمال به کوه هود منطقه پورتلند بهترین رفت و آمد مکرر اسکی و Timberline تسلیم حتی باز باقی می ماند در طول تابستان است. من تا به حال لذت بردن از اسکی در Timberline در ماه ژوئن در حالی که همچنین دوچرخه سواری و پیاده روی در دامنه های آن در همان روز است.

در زمستان من هم تا به حال حماسه پودر روز در نزدیکی کوه. هود مراتع اما برای ناب عمیق-برف تجربه شما نمی توانید ضرب و شتم Mt. بیکر منطقه اسکی در نزدیکی واشینگتن. واقع در دور پایان شمال از شمال غربی اقیانوس آرام آتشفشان زنجیره کوه بیکر جذب دریایی طوفان مانند یک آهنربا کشیدن در 55 فوت برف هر سال بیشتر از هر منطقه اسکی در جهان است.

پیاده روی و کوله پشتی

در حالی که من عاشق اسکی تا کنون بهترین راه برای احساس قدرت آبشار آتشفشان است که به راه رفتن بر آنها. من انجام داده ام افزایش روز و کوله پشتی سفر در اطراف بسیاری از این قله آتشفشانی و برای من بهترین آنها است کوه رینیر.

آن را سخت به درک که چگونه شگفت انگیز کوه رینیر است که تا زمانی که شما با دیدن آن از نزدیک. بلندترین غربی اقیانوس آرام آتشفشان در 14,410, پا, آن باقی می ماند برف پوشیده در طول سال در بسیاری از یخچالهای طبیعی snaking در پایین آن چشمگیر دامنه.

بیش از 2.2 میلیون نفر آمد به پارک ملی کوه رینیر در سال گذشته اکثریت قریب به اتفاق رفتن به بهشت در 5,400 پا در کوه سمت جنوب.

5.5 مایل افق نوین پیشرو از بهشت مرکز بازدید کنندگان در برخی از بهترین نمایش ها کوه. در حالی که آن را اغلب شلوغ هیچ چیز طول می کشد به دور از زیبایی های شگفت انگیز از راینر در تابستان هنگامی که گلهای گل.

بیشتر صمیمی تجربه در backcountry.

در ماه اوت گذشته در یک سفر کوله پشتی من صعود در امتداد کربن یخچال بزرگترین کوه یخی انگشتان کشش 7,000 عمودی پایین راینر را از سمت شمال غربی به یک جنگل انبوه. اگر شما ایستاده در اطراف به اندازه کافی بلند شما در واقع می توانید ببینید یخچال های طبیعی در حال حرکت – سنگ و یخ جست و خیز کردن خود دامنه به طور منظم به عنوان آن را به آرامی اتومبیل خود راه دهيد ،

واقعا احساس قلب تپنده راینر اقامت یک شبه در backcountry همراه محبوب 93-مایل به دنباله عجایب. در آخرین دیدار من با معترضان در مکانی به نام عارف, کوه خروشان همه شب با صدای بهمن و سنگ قرار می گیرند.

برخی از مردم ممکن است پیدا کردن آن صداهای نگران کننده است. نه من – من شنیدن تنها قدرت و شکوه و عظمت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن