کاپیتان توارث بازگشت به یخ و شکسته شدن برگها افرا' چالش

Maple Leafs کاپیتان جان توارث با برخی از هم تیمی های فرد در روز دوشنبه — "یک نفس هوای تازه" — برای اولین بار پ

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

Maple Leafs کاپیتان جان توارث با برخی از هم تیمی های فرد در روز دوشنبه — "یک نفس هوای تازه" — برای اولین بار پس از COVID-19 متوقف شد NHL فصل در مارس 12.

تیم را آغاز کرده اند که به استقبال بازیکنان را برای آموزش در گروه شش یا کمتر در فاز دوم لیگ برتر بازگشت-به-بازی بازی های پروتکل. بازیکنان در حال آزمایش روزانه با تیم کامل اردوگاه های آموزشی در برگزاری حداقل تا جولای 10.

این هفته تمرینات در فورد عملکرد مرکز شده اند متفاوت — بازیکنان عینک ماسک کردن یخ به عنوان مثال — اما برای توارث فقط گرفتن شانس به اسکیت بازی کردن دوباره خوش بود و هیجان انگیز.

در روز سه شنبه کنفرانس تلفنی با خبرنگاران توارث بخشی از لیگ, بازگشت به بازی بازی های کمیته صحبت در مورد این بازی را بازگشایی و آموزش در طول همه گیر:

در باید برنده بازی در سری در مقابل کلمبوس زمانی که بازی رزومه:

بدیهی است که ما باید برای انجام حق کردن خفاش. آن را نسبت به ساخت آن را ساخت در حال حاضر. در پایان روز ما رقابت برای جام استنلی و برنده شدن در آن دشوار خواهد بود. ما در حال برخورد با بسیاری از عدم قطعیت در حال حاضر و که باعث می شود آن را مشکل تر است. از مدیریت به کارکنان به بازیکنان ضرورت وجود دارد و بخش بزرگی از این زمان (فاز 2) است که هر چیزی را برای اعطا. وجود دارد مقدار زیادی از هیجان است. بچه ها با دیدن هر یک از دیگر و گرفتن روی یخ خاص بوده است برای همه ما. من می دانم که هیچ کس در این نگاه به عنوان یک پاس رایگان.

در سخت ترین بخشی از سه ماه گذشته:

سخت ترین قسمت در اوایل در اوج COVID-19 — بود که آواره از شما عزیزان, مردم, شما بوده است, نزدیک به تمام زندگی خود را. شما تشخیص جدیت این, و شما سعی می کنید به نگه داشتن هر کس امن است. انگار بزرگ شده است پس از پیشرفت و من برای لذت بردن از (خانواده) خیلی بیشتر است. برای پسر من (Jace به دنیا آمد و در ماه سپتامبر) بخش مهمی از توسعه خود را به ارتباط برقرار کردن با بچه های دیگر اما او نبوده است قادر به انجام این کار نشده است. شما نگاه کنید در این زمان شما نگاه به جلو به همه چیز برگشت به حالت عادی اما شما در حال تلاش برای مدیریت آن و مدیریت خانواده خود و انجام بهترین شما می توانید و این که چگونه من سعی کردم به آن رویکرد است.

در آموزش و linemates:

من شده است با (ایلیا Mikheyev جیک Muzzin و جک کمپبل) و ما انتظار داریم (میچ Marner) و کودی Ceci به ما بپیوندید پنج شنبه. مدیریت و کارکنان صحبت زیادی در مورد (ممکن است خط ترکیبات) اما ما نمی نشان داد و در عین حال چه کنیم با ... وجود دارد بزرگ زمان راش در عرصه. وجود 45 دقیقه تا یک ساعت به کار کردن و سپس 40 دقیقه تا یک ساعت بر روی یخ ... من آورده و من چوب خانه به آنها نوار وجود دارد, بنابراین من می تواند دوباره به پیست و مدیریت بهتر زمان وجود دارد ... این فوق العاده بودن پشت در یخ حتی با پروتکل در محل. من نمی توانم آن را توصیف کنم. از پشت در امکانات و با هم تیمی های خود آن را به یک نفس هوای تازه.

در بازی بدون تماشاگر زمانی که بازی راه اندازی مجدد:

همه ما می دانیم اهمیت طرفداران در بازی ما است. وجود دارد مجموعه ای منحصر به فرد از شرایط آن متفاوت خواهد بود, اما من در مورد آن با طرز فکر و نه اجازه آن را به شما زحمت. شما باید به بازی این بازی و شما خوش شانس به بازی این بازی شما عشق و برای زندگی شما این فرصت را به رقابت بپردازند. این همه در همان بین خطوط بنابراین خودتان را در حال حاضر و بازی مثل شما همیشه. از آن خواهد شد ویژه و مهم است اگر ما می تواند کمک به جوامع ما از طریق یک زمان دشوار است. آن را یک فرصت برای ما برای انجام کاری مهم و شاید ذهن مردم به همه چیز.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Mark Zwolinski

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم برگ " بزرگترین چالش خواهد بود ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن