بازی را از طریق همه گیر سابق آیداهو star Sophie Hausmann تیز بازی در آریزونا در انتظار Symetra تور راه اندازی مجدد - Wed, 20 مارس سال 2020 PST

هیچ گالری های اطراف بودند که سابق دانشگاه آیداهو standout سوفی Hausmann teed آن را در گلف حرفه ای مسابقات در آ

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

هیچ گالری های اطراف بودند که سابق دانشگاه آیداهو standout سوفی Hausmann teed آن را در گلف حرفه ای مسابقات در آریزونا در طول شیوع کروناویروس.

آلمانی بومی شنیده مقدار زیادی از واکنش از میهن.

"من پدر و مادر و برادر من کاملا آن را کردم, 'شما باید به ماندن وجود دارد که آب و هوا خوب است, بازی گلف,' " Hausmann گفت. "اما برخی از دوستان من بودند مانند 'شما در حال آمدن به خانه? شما هنوز هم می توانید بازی گلف؟'

"شما نوع از گرفتن دو چیز است. برخی آن را درک و آن را حس می کند و دیگران بودند " چگونه می تواند به شما انجام این کار ؟ شما باید به ماندن در خانه.' "

آن را حس برای Hausmann که پیش بینی شد یک فصل در Symetra تور قبل از LPGA توسعه مدار بسته در اوایل ماه مارس پس از یک دوره از مسابقات است.

Hausmann به حال خوب اولین پایان گره خورده برای 22nd در فلوریدا طبیعی خیریه کلاسیک و حفره $1,357 قبل از تنظیم برنامه های خود را به کاکتوس تور.

Hausmann ماند در ققنوس با سوفیا پوپوف یک Symetra تور کهنه با LPGA تجربه. پوپوف که بازی در USC بزرگ شده در آلمان قبل از خانواده اش نقل مکان به ققنوس.

"من واقعا آن را قدردانی و به آنها گفت: من می تواند باقی بماند تا زمانی که من می خواستم حتی پس از هفت هفته" گفت: Hausmann که برای اولین بار ملاقات پوپوف در مسابقات جوانان در آلمان است.

Hausmann در پنج کاکتوس تور حوادث در ماه های مارس و آوریل به پایان رساندن سوم دو بار در tourneys برنده توسط پوپوف. بازیکنان رعایت متعدد دستورالعمل های ایمنی از جمله اجتماعی فاصله و یک سوار در سبد خرید.

Hausmann قرار می گیرد نهم و پوپوف گره خورده است برای 10 در ماه دره باشگاه های کشور به عنوان دو زمان LPGA عمده برنده آنا Nordqvist ادعا کرد ، سه LPGA بازیکنان به پایان رسید در صفحه پنج.

"سطح خیلی خوب بود برای توسعه" Hausmann گفت: از کاکتوس تور. "شما گرفتن احساس برای چگونه آن را احساس می کند به بازی برای پول است. ورود هزینه های بالا هستند و شما باید به بازی به خوبی به شما پول است که خوب فشار نیز هست."

Hausmann بازگشت به خانه است در نتولن آلمان و بازدید از خانواده و تمرین قبل از Symetra تور ری استارت در ماه جولای. او با این نسخهها کار بر روی بازی او در یک دوره در این نزدیکی هست.

"من تا به حال نگاهی به یک استراحت," او گفت:. "من تصمیم گرفتم به خانه آمده و با دیدن خانواده ام به خاطر من فصل است که احتمالا برای رفتن طولانی و شاید (به) دسامبر و من تا به حال به خانه آمده (تجدید) ویزای من."

Hausmann باقی می ماند در تماس با لیزا جانسون, آیداهو مربی در طول Hausmann را تزئین کار حرفه ای و در حال حاضر مربی در نبراسکا. این خرابکاری' 2016 آسمان بزرگ قهرمانی تیم به تازگی از طریق یک زوم تماس بگیرید.

Hausmann پیش بینی از بازگشت به آمریکا از چند هفته قبل از Prasco خیریه کلاسیک در سینسیناتی جولای 8-10 تا حدودی به دلیل بین المللی بازیکنان احتمالا به صورت 14 روز در قرنطینه به محض ورود.

Hausmann مهر و موم شده خود را نقطه در Symetra تور با رسیدن به دومین سه مرحله در LPGA مقدماتی مدرسه. او یک شات از ساخت مرحله سوم "که بیش از چهار دور یک سکته مغزی, شما می دانید چقدر ناراحت می کنید که در مورد" او گفت:.

او همچنین امن بازی امتیازات در ماه ژانویه برای خانمها, تور اروپا. او با بازی در دو اجازه وقایع در ماه فوریه اما مناظر خود را در مجموعه ای در Symetra تور. بالا 10 در Symetra لیست پول کسب LPGA کارت.

او می تواند در تنظیم برنامه خود را با توجه به آنچه آشکار در این تابستان با کروناویروس در آمریکا و خارج از کشور.

"من می خواهم برای دریافت در LPGA" گفت: Hausmann که نا امید شده بود به یاد بگیرند که Symetra مسابقات برنامه ریزی شده برای گردان های ریون در آگوست لغو شد."در ذهن من Symetra کمی احساس بهتر برای رسیدن به LPGA."

Hausmann بازی همچنان به بهبود بخشد.

"چیز خوب" گفت: Hausmann کیفیت توپ-مهاجم که در حال گذراندن زمان بیشتری در بازی کوتاه. "حتی اگر من بازی (رقابتی گلف در حال حاضر) من هنوز هم می توانید آماده و در شکل باقی بماند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن