در باغ: کار برای فراهم کردن پناهگاه برای پرندگان می پردازد خاموش - Sat, 27 Jun 2020 PST

تاپیک رونق نوزاد در باغ ما در حال حاضر. پرندگان از همه نوع در حال شروع به فاش کردن آنچه که آنها بوده ام تا برا

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

تاپیک رونق نوزاد در باغ ما در حال حاضر. پرندگان از همه نوع در حال شروع به فاش کردن آنچه که آنها بوده ام تا برای چند هفته گذشته.

کوه chickadee نوزادان هستند و در مورد گدایی برای غذا از مامان و بابا. ما تماشا می کنیم پدر و مادر در ساخت بسیاری از سفرهای بین ما فیدر و شاخه های که در آن جوان در حال نشسته. آنها پاپ یک دانه را در دهان و سر راست برای به دست آوردن. چلچله ها و خانه wrens در حال شدت تغذیه جوان خود را به عنوان به خوبی.

یک جفت از سرو waxwings ما را شگفت زده کرد با ساختن لانه در ما درخت زالزالک اما به زودی تصمیم گرفت که منطقه ما پشت باغ بیش از حد شلوغ بود برای آنها. ما خال خال نر گرفتن mouthfuls از شاخه های کوچک از لانه آنها آغاز شده بود ساختمان فقط یک هفته قبل از به طوری که آنها می تواند نقل مکان به یک منطقه باغ سبزی است. صبر کنید تا آنها را کشف کنید که چگونه اغلب ما وجود دارد اما ما بهترین های ما به ریسمان چون همیشه لذت تماشای جوان waxwings.

این روزها اکثر ما پرنده نگری فعالیت ها حول محور کالیفرنیا بلدرچین. بزرگسالان شده اند ظاهر می شود با گروه کوچک fluffballs در دو نمایش آنها را در اطراف و آنها را آموزش مهارت های مهم مانند خاراندن در خاک و با نگه داشتن این گروه وقتی که آن زمان به حرکت می کند.

هر شب که ما در حال اتمام شام ما, ما به یک درمان بینایی و حتی بهتر از آن. هنگامی که کودک بلدرچین نیاز به یک چرت زدن آنها با جمع شدن در زیر پدر و مادر خود را' بال برای یک جوانی چرت زدن. به تازگی یک بلدرچین خانواده تصمیم گرفته است تا نقطه ایده آل این است که در یک مسیر درست در مقابل ما daylily تخت است که به راحتی قابل مشاهده از میز شام ما. وای شام و نشان می دهد.

آن را بسیار سرگرم کننده خود را از دیدن پاهای کوچک چسبیده از زیر بال و من متوجه شده ام که پدر و مادر معمولا این فرصت را به چرت زدن کمی بیش از حد. یک بلدرچین نر که از دست همسر خود را با موفقیت پرورش نوزادان خود را به ارمغان می آورد و آنها را به همان نقطه خود را برای چرت زدن بعد از ظهر. آن است که دلگرم کننده شاهد مناقصه ها و مزایده مراقبت جنس بلدرچین اسراف در جوان خود را.

بیل و من احساس می کنم خوش شانس برای رسیدن به تماشای همه ما پرنده بازدید کنندگان است. زمانی که ما خریداری شده ما 5 هکتار ملک 30 سال پیش آن را فقط یک زمینه باز است.

به عنوان مشتاق birdwatchers ما می دانستیم که پرندگان نمی ماند طولانی اگر آنها نمی باید مکان هایی برای پنهان کردن از شکارچیان.

ایجاد یک باد شکن اول منظور از کسب و کار. ما کاشته ترکیبی از دپو داگلاس, ponderosa سنبه صنوبر آبی و aspens – همه از آن ارائه نقاط به صورت تودرتو پرندگان. سپس ما شروع به بسته شدن در اطراف خانه ما با بومی درختچه مانند serviceberry, chokecherry, oceanspray طلایی کشمش بیدانه snowberry آمریکایی قره قاط بوش و ninebark. این گیاهان رشد در ارتفاع های مختلف ارائه پناهگاه و از آب و هوا و شکارچیان و اکثر تولید انواع توت ها که خوراک انواع پرندگان است.

ما ساخته شده یک حوض بزرگ با یک آبشار کوچک از آنجا که ما می دانستم که منابع آب خواهد آنها را جذب کند. پرندگان اغلب آن را ببینید و ما دو birdbaths. آنها نیاز دارند که آب برای نوشیدن و استحمام به منظور سالم ماندن.

ما همیشه قطع چند فیدر برای آنها که نگه سیاه-روغن دانه آفتابگردان برای بسیاری از انواع پرندگان: Nyjer خار برای goldfinches کاج siskins و redpolls در طول ماه های زمستان و در طول سال عرضه پیه برای woodpeckers catbirds و grosbeaks.

تماشای پرندگان است که آرامش و تفریح و سرگرمی آموزشی. ایجاد یک پناهگاه برای آنها شده است لذت سفر.

تماس با سوزان Mulvihill در susan@susansinthegarden.com. سازمان دیده بان این هفته "هر کس می تواند به رشد یک باغ" تصویری در youtube.com/susansinthegarden.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن