رژیم صهیونیستی. اندرو کومو می دهد نیویورک طرفدار تیم های ورزشی خوب برای شروع 'اردوگاه های آموزشی'

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو حمایت به ورزش را به بالا و در حال اجرا در زمان یک گام به جلو در روز یکشنبه به عنوان

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو حمایت به ورزش را به بالا و در حال اجرا در زمان یک گام به جلو در روز یکشنبه به عنوان او را تشویق نیویورک تیم های ورزشی حرفه ای شروع به کار کردن.

کومو در حالی که صحبت کردن در یک کنفرانس خبری در ساحل جونز تئاتر در Wantagh گفت: تمام نیویورک تیم های ورزشی حرفه ای — مثل یانکی ها متس, نیکز شبکه رنجرز و جزیره نشینان (به همراه معشوق خود صورتحساب) — می توانید شروع به آموزش در آغاز دولت بلافاصله.

فرماندار بوده است قاطعانه در مورد بازگشایی امکانات برای تیم های ورزشی برای هفته ها است که نشانه خوبی برای متس و یانکی ها به عنوان آنها را به امید باز کردن فصل به طور منظم در سیتی زمینه و استادیوم یانکی در اوایل ماه جولای. اما منابع گفت: اخبار روزانه که هر دو تیم برنامه ریزی برای آغاز بهار آموزش مربوطه امکانات در فلوریدا به جای نیویورک.

"از امروز شروع تمام حرفه ای نیویورک ورزشی لیگ قادر خواهد بود برای شروع آموزش اردوگاه" کومو گفت. "من اعتقاد دارم که ورزش می تواند دوباره بدون نیاز مردم در ورزشگاه بدون نیاز مردم در این عرصه است. آن را انجام دهد! آن را انجام دهد! کار کردن اقتصاد اگر شما می توانید. ما می خواهیم شما را تا.

"ما می خواهیم مردم قادر به تماشای ورزش به حدی مردم هنوز در خانه ماندن. مردم آن را می دهد چیزی برای انجام. آن را بازگشت به حالت عادی. بنابراین ما در حال کار و تشویق همه تیم های ورزشی خود را برای شروع اردوگاه های آموزشی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و ما با آنها را به مطمئن شوید که اتفاق می افتد."

جت و غول قطار در نیوجرسی و هر دو تیم خواهد بود موضوع به مقررات دولت است.

کومو اجازه معنای چندانی ندارد برای نیکس و شبکه ،

بسیاری از نیکز و شبکه های بازیکنان منطقه را ترک کرده اند در طول coronavirus بیماری همه گیر. اگر چه بیش از نیمی NBA تیم خود را باز کرده اند عمل امکانات مکان برای نیکس و شبکه باقی می ماند بسته شده است.

NBA تنها تایید داوطلبانه تمرینات اجتماعی فاصله قوانین در عمل امکانات.

NBA است که در مذاکرات به سر فصل آن در اورلاندو در این تابستان. با توجه به ESPN, برخی از تیم ها باید درخواست NBA به انجام اردوگاه های آموزشی که در آن حباب سایت در اورلاندو به جای خود مربوطه و امکانات. مدیران از نیکز و شبکه گزارش در میان تیم های که ابراز نگرانی به NBA.

فراتر از اردوگاه های آموزشی, معمای آن مشخص نیست که آیا نیکز نامیده خواهد شد به اورلاندو پس از آنها از حذفی تصویر. در میان طرح های پیشنهادی برای از سرگیری فصل پریدن به سمت راست برگشتی و پشت سر گذاشتن قرعه کشی محدود تیم (مانند نیکز).

رنجرز و جزیره نشینان در تئوری می تواند بازگشت به کار در نیویورک در آماده سازی برای NHL پیشنهاد 24-تیم حذفی مسابقات در تابستان امسال است. اما NHL آماده نیست را به بازیکنان بازگشت.

"لیگ هنوز به اطلاع تیم ها زمانی که آنها ممکن است بازگشایی امکانات خود را به صورت رسمی تمرینات و آموزش های رسمی اردوگاه" NHL سخنگو گفت: اخبار روزانه.

لیگ اصلی بیس بال مدیران خوشبین باقی می ماند که بهار آموزش می توانید شروع در اواسط ماه ژوئن برای یک دوره سه هفته پس از بالقوه باز روز در اوایل ماه جولای. آب و هوا در این زمان از سال باید اجازه می دهد تیم های مثل یانکی ها و متس به کومو در پیشنهاد خود به آغاز بهار آموزش در خانه خود ورزشگاه. اما هر دو تیم در حال حاضر تعدادی از بازیکنان از جمله متس مدیر لوئیس Rojas مستقر در نزدیکی خود بهار اردوگاه در پورت سنت لوسی (Mets) و تمپا (یانکی ها).

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

کار کردن در فلوریدا به عنوان یک مخالف COVID-19 سر چشمه مانند شهر نیویورک نیز ارائه می دهد یک کمتر پرجمعیت و بیشتر در محیط کنترل شده.

کومو را ثبت کردن شروع به آموزش تشویق برای MLB پیشنهاد فصل به طور منظم اما لیگ و بازیکنان ارتباط باید اول رسیدن به یک توافق بر سلامت و ایمنی پروتکل ها و مسائل مربوط به حقوق و دستمزد. عمومی عقب و جلو بین لیگ و اتحادیه تاکید هر دو طرف' نگرانی های مالی. گروه امید برای راست کردن آن امور در روزهای آینده با توجه به منابع صنعت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب