Jon Jones توییتهایی او را به عنوان UFC در پرداخت اختلاف

جان "استخوان" جونز توییتی یکشنبه که او را به خود UFC عنوان در پرداخت اختلاف است."به light-heavyweight title —

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

جان "استخوان" جونز توییتی یکشنبه که او را به خود UFC عنوان در پرداخت اختلاف است.

"به light-heavyweight title — veni, vidi, vici ایم" جونز با استفاده از عبارت لاتین "من آمد من تو را دیدم من فتح" منسوب به ژولیوس سزار. پرسید: اگر او بود تا خود را به عنوان او در توئیتر خود نوشت: "بله."

زمانی که یکی از جونز' 2.3 میلیون پیروان توییتر پیشنهاد او صدمه زدن به خود بیشتر از UFC جونز جواب داد: "من به خودم صدمه هر بار که من راه رفتن وجود دارد و یک پانچ به سر و احساس من پرداخت است که ارزش آن را ندارد."

32-در سال جونز شده بود eyeing مبارزه با سنگین وزن فرانسیس Ngannou اما گفت: UFC نمی خواهید به پرداخت برای او کافی است. UFC رئیس دانا سفید گفت: این جنگنده می خواستم "دیوانه" پول با استناد به مطالبات از 15 میلیون دلار (ایالات متحده), 20 میلیون دلار و 30 میلیون دلار.

"او می تواند انجام آنچه او می خواهد به انجام است. او می تواند نشستن او می تواند به مبارزه با او می تواند هر آنچه که" سفید گفت: شنبه شب پس از یک رویداد در لاس وگاس. "جان جونز می گویند هر چه او می خواهد publicly. آن را خود خدا داده حق در اینجا در امریکا است. او می تواند می گویند هر آنچه او می خواهد. و هنگامی که او آماده است به عقب آمده و به مبارزه با او می تواند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن