در فوتبال NFL انتخاب ناشران شایع تر از بسیاری از انتظار می رود

در حال حاضر ما می دانیم که چرا یک موضوع کلیدی در مذاکرات بین NFL و اتحادیه بازیکنان با تمرکز بر انتخاب outs.در

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

در حال حاضر ما می دانیم که چرا یک موضوع کلیدی در مذاکرات بین NFL و اتحادیه بازیکنان با تمرکز بر انتخاب outs.

در حال حاضر بیش از دو دوجین بازیکن تصمیم گرفته اند به بازی بازی های 2020 فصل است. آن را قطعا نه در مورد پول, زیرا کسانی که امید بستن به خارج به طور داوطلبانه در حال گرفتن یک 150.000 دلار (ایالات متحده) دستمزد و کسانی که راه رفتن دور با توجه به از قبل موجود شرایط پزشکی دریافت $350,000. در NFL که به سختی بزرگ پرداخت.

آن را همه چیز در مورد آنچه در آن باید مورد: ایمنی و بهداشت. برای بازیکنان و خانواده خود را.

جدید انگلستان linebacker اصلا كار هایتاور شاید ترین بازیکن انجام انتخاب آن توصیف احساسات خود را در یک اجتماعی دیدار کرد.

"احساس می کنم که این بهترین تصمیم برای من و خانواده در این زمان" هایتاور گفت. "من بسیار سپاسگزار برای حمایت از هم تیمی ها و مربیان نیز هست و من سعی خواهد کرد به ادامه منجر شود و کمک کند تا آنجا که من می توانم.

"سال 2020 شده است یک سال به چالش کشیدن برای جهان ما. من امیدوارم که همه شما می توانید در ادامه به یک نور در این دوران تاریک — نور بیشتر و زمان زیادی را پیش رو دارد."

در حال حاضر در این زمان مشکل انصراف بوده و بیشتر محبوب در NFL از هر جای دیگری است. هر دو MLB و NBA تا به حال در مورد یک دوجین بازیکن انتخاب کردن از بازگشت در حالی که NHL تا به حال نیمی از آن است. بزرگترین نامها شامل شکن Posey و دیوید قیمت در بیس بال اوری بردلی در بسکتبال, تراویس Hamonic و مایک سبز در هاکی.

انتخاب ناشران در NFL به تنهایی به نظر می رسد رهبری فراتر از این اعداد ترکیبی که بخش خصوصی را شگفت زده کرده است برخی از مدیران لیگ. در ورزش ساخته شده در اطراف تماس با فهرست اسامی تقریبا برابری به اندازه سه تن دیگر ورزشی ترکیب شده و کمی به فکر بازی در یک حباب بازیکنان تصمیم به جست و خیز فصل آینده به نظر می رسد مقدار زیادی منطقی است.

"ما می دانیم این خواهد بود یک امکان" اتحادیه بازیکنان معاون رئیس جمهور بن واتسون گفت SiriusXM Radio NFL. "همین دلیل است که NFLPA جنگیدند تا به بچه ها گزینه. ما در برابر مردم ندارد و پاسخ. همه موقعیت های مختلف — شاید قرارداد شاید که آنها زندگی می کنند با بچه ها زندگی می کنند که در خارج از منطقه و به سفر بازگشت. وجود دارد انواع مختلفی از دلایل مختلف که چرا و من فکر می کنم ما در حال رفتن به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد است که به عنوان زمان می رود.

"من همیشه در حمایت از مردان آژانس برای خود تصمیم بگیرند چه چیزی برای آنها و خانواده های آنها. و به طور خاص وقتی که می آید به سلامت آنها را به این تصمیم. من فکر می کنم نکته مهم این است که ما باید این حمایت در محل و توانایی برای بچه ها می گویند " نگاه این است که برای من و خانواده ام در حال حاضر. من می خواهم برای نشستن این یکی است." و شاید (آنها) دوباره در سال آینده و شاید نه در همه."

هر بازیکن است که مردد از ایجاد برخی از تصمیم گیری برای تیم پرسنل بخش. اما حتی اگر آن است که یک ستاره غیر قابل تعویض استارت باید وجود داشته باشد هیچ سوال حرکت می کند.

"انتخاب کردن گزینه این است که یک بازیکن را انتخاب و یک بازیکن راست می کنیم و احترام است که اگر یک بازیکن تصمیم می گیرد برای انجام این کار" Broncos رئیس جمهور جو الیس می گوید. "که کاملا 100 درصد حق خود ذاتا. من هیچ اعتراضی به آن در همه خواهد بود و حمایتی که اگر این است که چه کسی می خواهد به انجام است. که در جریان بوده است در اطراف این لیگ به عنوان شما را دیده ام. آن را به رفتن در اطراف و در اطراف ورزش های دیگر لیگ نیز هست.

"من تا به حال برخی از مکالمات خوب ... و آنها بسیار کنجکاو است. من نمی خواهم بگویم نگران, اما آنها می خواستند بدانند که چه اتفاقی خواهد افتاد و چگونه آن را برای رفتن به کار گرفته می شود و چیزهایی شبیه آن. آن را در مقابل ذهن خود را."

در حالی که بازیکنان همیشه تکیه بر مربیان و کادر پزشکی وقتی که می آید به صدمات این بیماری همه گیر ایجاد یک مجموعه کاملا جدید از مسائل. بازیابی و بازتوانی از یک مصدومیت زانو کاملا متفاوت, خوب, توپ بازی.

"(من) کاملا مطمئن نیست دقیقا چه تعداد می آیند اما بزرگترین چیزی که به نظر این است که بازیکنان را به مراقبت از هر دو خود را به عنوان به خوبی به عنوان خانواده خود و هر بازیکن منحصر به فرد خود را شرایطی می گوید:" براونز پزشک تیم دکتر جیمز Voos. "ما احساس می کنیم که این کار ما برای کمک به راهنمای آنها را از طریق آن به عنوان یک اعتماد مراقبت های بهداشتی مشاور و اجازه می دهد آنها را به در نهایت این تصمیم خود را.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من فکر نمی کنم آن است که یک بی اندازه بالا تعداد بازیکنان, اما من با افتخار این راه بازیکنان و تیم ها کار کرده اند و از این طریق با هم به طوری که ما می تواند مسئولانه تصمیم گیری در آن به طوری که همه احساس خوب و امن در مورد شرکت در این فصل است."

یا نه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب