گلف یادداشت: PGA Tour بازگشت از 3 ماه با 56 دور در 64 یا پایین تر - سه شنبه, 30 Jun 2020 PST

سه مسابقات است که به سختی مناسب و حجم نمونه. حتی پس از, اعداد شده اند نامطلوب پس از PGA Tour بازگشت به رقابت.

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

سه مسابقات است که به سختی مناسب و حجم نمونه. حتی پس از, اعداد شده اند نامطلوب پس از PGA Tour بازگشت به رقابت.

مکنزی هیوز باز با 60 در مسافران قهرمانی. روری McIlory دو بار ارسال شده دور از 63, و او هنوز هم نشده cracked بالا 10 در سه تورنمنت او بازی کرده است پس از راه اندازی مجدد. کسانی که در میان 56 دور از 64 یا بهتر است بیش از سه هفته گذشته.

PGA Tour قرار داده است که به حتی بزرگترین زمینه.

در گذشته سه رویداد بوده است 64 یا پایین تر از یک بار در هر 24 دور. در 22 وقایع قبل از گلف متوقف شد توسط COVID-19 همه گیر وجود دارد که 64 یا بهتر یک بار در هر 54 دور.

چهارده بازیکن در سه هفته گذشته به تنهایی تعیین کرده اند و یا خود را گره خورده حرفه ای نمرات پایین در تور PGA.

بسیار برای زنگ از سه ماه ،

هر که یا هر کس به همان مقدار از زنگ زدگی و دوره واقعا آسان است. نمی توان نادیده گرفت این است که بازیکنان آنقدر مشتاق به بازگشت همه آنها را بازی می کردند. زمینه های استعماری در بندرگاه شهر و TPC رودخانه مرتفع بود و با کیفیت از میدان به طور معمول دیده می شود در Muirfield روستای ریویرا یا مسابقات جهانی گلف.

"من فکر می کنم وجود دارد بدیهی است که بسیاری از بازیکنان خوب که در حال بازی این حوادث" بروکس Koepka گفت: هفته گذشته قبل از انصراف او از مسافران قهرمانی از احتیاط خود را caddie آزمایش مثبت برای coronavirus. "همه شده است در حال مرگ را به بازی. من فکر می کنم کمی از این است که همه بازیکنان خوب هستند و سپس شما در حال رفتن به رهبران و سپس گلف است. هنگامی که آن را یک مرغک متحرک و بچه ها گرم شما در حال رفتن برای دیدن بسیاری از مردم در این ماجرا وجود دارد در بالای صفحه."

درست است که یک ترکیب 1,639 سکته مغزی تحت همتراز در آخرین سه رویداد. در همان وقایع سه سال گذشته در زمینه ترکیب برای رفتن 271-بیش از پار.

برخی از این است که با تقویم و آب و هوا. کسانی که اغلب با هم رفتن.

چارلز شواب چالش در استعمار آغاز شد ژوئن 11, آخرین مسابقات تا کنون آغاز شده است. آب و هوا در فورت ورث تگزاس گرم بود معنی آب بیشتری لازم بود برای حفظ چمن سالم است که منجر به نرمتر سبز است که می تواند مانند تخته دارت به بهترین بازیکنان جهان.

RBC میراث است که به طور معمول هفته بعد از کارشناسی ارشد در ماه آوریل است. آن منتقل شد ژوئن 18. سپس چاودار چمن overseed در بندرگاه شهر بوده است پیشی گیرد و توسط برمودا. به عنوان یک نتیجه از پایین بود. سبز شد نرم و کمی آهسته تر ("من نمی توانستم توپ را به سوراخ" داستین جانسون گفت) و نمرات در هیلتون رئیس جزیره, کارولینای جنوبی, پوچ بودند. در دور سوم وجود دارد که شش دور 63. روزنامه سیمپسون زخم پیروزی در 22-تحت 262 شکستن این مسابقات رکورد دو عکس.

هفته گذشته در مسابقات قهرمانی مسافران حداقل تا به حال کمی جدایی اما نه خیلی زیاد. جانسون باز با 69 و خارج از خط برش در یک کراوات برای 72. او 61 در دور سوم او را در محدوده و او برنده در 19 زیر. البته جانسون قادر است که در هر نقطه و نه فقط در کرامول, Connecticut.

بعد دیترویت باشگاه گلف برای موشک وام مسکن کلاسیک که در آن در سال گذشته Nate Lashley تا به حال دو دور از 63 در راه خود را به 25 زیر و شش شات پیروزی.

مخالف رگه

Bryson DeChambeau شده در رول قبل و بعد از همه گیر مرتبط با شکستن در تور PGA. مسافران قهرمانی شد ششمین متوالی بالا-10 به پایان برسد. او نیز در میان هفت بازیکن در موشک وام مسکن قهرمانی که سعی خواهد کرد که به گسترش رگه های از ساخت هر برش از گلف بازگشت.

دیگران تایلر دانکن لوکاس Glover ویکتور Hovland علامت هوبارد, Doc, Redman و برایان Stuard.

کشویی جهت دیگر در حال برایان, گی, K. H. Lee, راسل, Knox, Danny Willet و کوین Tway. آنها در دیترویت باشگاه گلف این هفته در تلاش برای جلوگیری از از دست رفته برش در هر رویداد پس از راه اندازی مجدد.

رانندگی طولانی

خواهد Gordon تا به حال بهترین هفته از هر کسی که نام داستین جانسون در مسافران قهرمانی. کراوات خود را برای سوم ارزش معادل به اندازه کافی فدرال اکسپرس جام نقاط که او به دست آورده ویژه موقت عضویت در تور PGA معنی او نامحدود حامی معافیت برای نهایی مسابقات پنج سال است.

او همچنین به دست آورده $436,600. چگونه به جشن چک بزرگترین جوان خود را حرفه ای ؟ رانندگی 700 مایل به دیترویت برای موشک وام مسکن کلاسیک.

گوردون خواسته شده بود به شوخی اگر او قرار نیست به پرواز خصوصی.

"من برای آن آماده نیست, لایحه ذهنی" او با لبخند گفت:.

درایو بود که بیشتر مرتبط با سلامت. آن را در زمان کمی بیش از 10 ساعت – سه یکشنبه شب و هفت روز دوشنبه. ایده این بود که خود را به نگه داشتن دایره کوچک است.

"به این COVID چیزی که همچنان به عنوان یک مسئله واقعی به همه چیز را در رفتن من فقط می خواستم به نگه داشتن حباب واقعا کوچک" گوردون گفت. "بنابراین من caddie و من نگهداری ماشین همان و ما سوار تمام راه را در اینجا. این بود که بد نیست از یک درایو است."

اگر او پس از اتمام در 10 صفحه و یا معافیت به روز کاری خیریه باز هفته آینده آن را تنها در سه ساعت رانندگی به دوبلین, Ohio.

PGA حرفه ای

PGA حرفه ای و قهرمانی برای اولین بار بود که برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 26-29 و سپس آن را تحت فشار قرار دادند به جولای 19-22 در Omni بارتون کریک توچال & آبگرم در Austin, Texas. در حال حاضر این مسابقات لغو شده است پس از PGA آمریکا در دیدار با مقامات بهداشت محلی.

PGA قهرمانی هنوز هم باید 20 باشگاه مثبت. آن را به بالا 20 از 2019 PGA بازیکن سال نقاط, لیست بود که این طرح زمانی که آن را برای اولین بار به تعویق افتاد (و قبل از PGA قهرمانی منتقل شد از ماه مه تا ماه اوت).

USGA است که زیر کت و شلوار. با هیچ مقدماتی در این سال به دلیل همه گیر ایالات متحده باز کرده است یک بار معافیت دسته. یکی از پیشرو, سه بازیکن از PGA حرفه ای و قهرمانی. در حال حاضر ایالات متحده باز کردن نقاط خواهد شد به سه نفر از 2019 PGA لیست امتیاز.

رایان ورمیر مارتی Jertson و دنی Ballin به دست آورده و کسانی که لکه های بالدار پا در سپتامبر. 17-20.

هیچ فن مناطق

هیچ یک قلم است که در حال اجرا از جوهر در بازگشت به رقابت های است که اجازه نمی دهد تماشاگر. بازیکنان خارج شدن از اتومبیل خود را و باید بی وقفه در راه رفتن به هر جا که آنها در حال رفتن, در صورتی که قفل اتاق ناهار خوری منطقه و یا محدوده عمل.

وجود دارد هیچ طرفداران درخواست برای امضا.

داستین جانسون می تواند از فکر می کنم تنها یکی از تولدش او را امضا کرده در اولین مسابقات دو. که برای یک پیاده روی بهترین گلزن بود که در پشت سر او و شتافت تا به چیزی امضا کردند.

"با سلام یک هفته من خوب است که با" جانسون گفت.

DIVOTS

تعقیب Koepka خارج از قهرمانی مسافران بعد از جمعه مقدماتی چرا که او در تماس نزدیک با برادرش caddie, ریکی الیوت که آزمایش مثبت برای coronavirus. این مسابقات به او پیشنهاد معافیت برای سال آینده. ... GSE در سراسر جهان می گوید آن را امضاء کرده است یک معامله به نمایندگی Lexi تامپسون. او قبلا نشان داده بود آبی و زرافه. ... Tyrrell هاتون در حال حاضر طولانی ترین فعال قطع خط در تور PGA در 14 ترک او 128 مسابقات دور از تطبیق این رکورد توسط تایگر وودز.

آمار این هفته

داستین جانسون به پایان رسید در 19 زیر و یا پایین تر در نه از 22 پیروزی در سراسر جهان از جمله شش برنده است.

حرف آخر

"هر بار که کسی از آن بازدید یک راه طولانی و بازدید از آن راست آن قابل توجه است. اما هنوز هم می کردم به آن را در سوراخ. مهم نیست که چقدر شما آن را ضربه. شما رو به آن را در سوراخ." – داستین جانسون در مشاهدات خود از Bryson DeChambeau.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب