برخی از طرفداران مجاز در استادیوم زمانی که روسیه فوتبال بازده

مسکو—طرفداران اجازه خواهد داشت در استادیوم زمانی که ری استارت لیگ فوتبال در ماه آینده.تحت یک طرح کشیده شده با

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

مسکو—طرفداران اجازه خواهد داشت در استادیوم زمانی که ری استارت لیگ فوتبال در ماه آینده.

تحت یک طرح کشیده شده با مقامات فوتبال و تایید شده توسط دولت تنظیم مقررات آژانس تماشاگران خواهد بود و مجاز به حضور در مسابقات اگر آنها بیش از 10 درصد از ورزشگاه ظرفیت.

لیگ روسیه قبلا اعلام آن خواهد شد بازی در 21 ژوئن.

"هر دو بازیکنان و طرفداران از دست رفته زنده احساسات از یک بازی و سر و صدا از غرفه. به زودی همه این ها باز خواهد گشت" معاون نخست وزیر دیمیتری Chernyshenko گفت: روز شنبه در بیانیه ای در وب سایت ملی coronavirus نیروی کار.

این حرکت می تواند کمک به باشگاه های بنیادی ضرر و زیان از استرداد بلیط دارندگان. روسیه به حالت تعلیق در بخش بالا در مارس 17. زنیت سن پترزبورگ آگهی های لیگ با نه امتیاز با هشت بازی باقی مانده است.

همسایه بلاروس تنها کشور اروپایی در حال حاضر برگزاری حرفه ای فوتبال بازی با طرفداران در ورزشگاه. طرفداران وجود داشته و حرارت گرفته شده در ورود به ورزشگاه هستند و خواسته نشستن به صورت جداگانه. بسیاری از نادیده گرفتن صندلی دستورالعمل و جمع آوری در گروه های بزرگ.

مجارستانی باشگاه داده شد, ترخیص کالا از گمرک این هفته به برگزاری بازی با تعداد محدودی از طرفداران تحت شرایط سخت.

وجود دارد هیچ کلمه ای در چه مقررات را اعمال می شود به طرفداران اجازه به استادیوم و یا چه تعداد محدود بلیط اختصاص داده می شود.

روسی بازیکنان و مربیان شده اند تحت coronavirus تست در هفته های اخیر پیش از بازگشت تدریجی به آموزش. آزمون مثبت آمد از مردم در چند تا از 16 باشگاه در بخش بالا.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را تشویق کرده است مقامات منطقه ای به تدریج بلند کردن برخی از coronavirus مربوط به محدودیت و گفت: "با توجه به متخصصان" این کشور را تصویب کرده است اوج شیوع.

روسیه گزارش کرده است 387,000 coronavirus موارد تا کنون.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن