گرفتن در ورزش: با بسیار کمی در ورزشی docket دیگر Sounders شکست ناامید و حتی بیشتر - سه شنبه, 28 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • در یک دوره عدم فعالیت نسبی در میان رویدادهای ورزشی – دیگر از Miami Marlins بازیکنان در حال هدا

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

گرفتن در ورزش • در یک دوره عدم فعالیت نسبی در میان رویدادهای ورزشی – دیگر از Miami Marlins بازیکنان در حال هدایت به قرنطینه – آن را بیش از حد بد Seattle Sounders تصمیم گرفت برای نشان دادن تاریخ و زمان آخرین شب. به عنوان یک نتیجه, آنها زدم از MLS برگشت مسابقات توسط LAFC و دولت ما یکی کمتر تیم حرفه ای به ریشه برای بیش از چند هفته آینده.

•••••••

• بله ما می دانیم که همیشه وجود دارد مارینرز. امیدوارم. (نگاه کنید به میامی هوشمند-aleck نظر فوق است.) اما داشتن رونالدینیو در ترکیب کمک کرده است. این به ما چیزی برای نگاه به جلو به چند هفته گذشته. حالا که رفته است انجام می شود توسط یک سری از خود ناشی از خطاها و یک تیم بهتر است.

LAFC است که تیم بهتر است. آن را در حال حاضر. و این احتمالا آخرین فصل زمانی که رونالدینیو برنده در بازی های حذفی در مسیر به یکی دیگر از MLS عنوان. که خوب است. اگر تیم شما در حال ریشه کن برای برنده تمام زمان آن منجر به حق و تکبر. ای بابا شما می دانید آنچه من صحبت کردن در مورد. همه ما در برخورد با طرفداران یانکی. و میهن پرستان طرفداران. چه کسی می خواهد که ؟

(قرار دادن دست خود را پایین مارینر فن در گوشه ای. آن را هرگز برای شما اتفاق می افتد. حتی اگر آنها آن را به جهان سری و به نحوی شکل از چگونه برای برنده شدن آنها در حال تبدیل شدن به یک سلسله. بنابراین شما لازم نیست که به نگرانی در مورد حق و تکبر. شما باید برای محافظت در برابر بی تفاوتی و تقديرگرايي.)

این صدا فقط به اندازه کافی موفق به طرفداران خود را می خواهید. اما دو MLS عناوین در چهار سال گذشته (و دیگر MLS جام ظاهر) خیلی خوب رفو. برنده Cascadia جام نیز ویژه در منطقه ای راه. مسلط? نه به سختی. سیاتل یک دیوانه کننده از راه های نشان دادن کیر در حلق کیر در برخی از مسابقات بزرگ مانند شب گذشته. مانند در های اخیر خود را تاخت و تاز کردن در لیگ قهرمانان کونکاکاف. مانند گاه به گاه خیط و پیت کردن در پورتلند.

که خوب است. آن را نگه می دارد هر کس فروتن. و باعث پیروزی که همه شیرین تر است.

• پسر من و من به تماشای M را بازی دیروز در روز خود را خاموش. او فرض می مارینرز قرار بود برای کشف کردن برخی از راه برای ایجاد postseason این سال به سختی گرفتن در لیگ آمریکا هشتم بذر.

پاداش? سه بازی از سری بازی های در دانه بالا در ذهن او Houston Astros. و سریع در دو بازی خارج شوید.

یک دقیقه صبر کنید آقای منفی است. من یک فرصت. پس از رفتن 1-9 برابر هوستون در این فصل به طور منظم M را به صدای یورتمه رفتن اسب به دقیقه و رفت و برگشت آستروس از برگشتی. از آن شده است foreordained. این سرنوشت برای Astros' تقلب راه خود را به یک 2017 جهان سری عنوان که باید خالی توسط بیس بال. آن را نمی خواهد داجرز احساس بهتر اما آستروس بودن جاروب شده توسط M را در پلی آف را به بقیه بیس بال جهان نوعی از بسته شدن.

•••

WSU: نه تنها مایک صافی به نوبه خود در اطراف در Cougars' بخت و اقبال در Pac-12 او همچنین استخدام به اندازه کافی بازیکن خوب مدرسه شایسته حضور در NFL یک بار دیگر. تئو Lawson طول می کشد نگاه در هر ایالت واشنگتن بازیکن فوتبال در تلاش برای شروع یا ایجاد یک فهرست به لیگ باز می شود اردوگاه های آموزشی. ... Aron Baynes در خورشید' اردوگاه پس از COVID-19 نبرد. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, جان Wilner شگفتی آنچه رخ داده به لری اسکات اعلام ورزش نمی خواهد اتفاق می افتد اگر دانشجويان نبودند در محوطه دانشگاه. آنچه رخ داده است کسانی که اتهام متوجه است که احتمالا بیشتر از یک شانس برای جلوگیری از COVID-19 برک آوت در میان تیم اگر دانش آموزان دیگر نمی شد در اطراف به عنوان یک ظرف پتری. این چیزی است که ما شده ایم harping در حالی که برای و تضاد بین NBA حباب – بدون آزمون مثبت و بیس غیر-حباب – تعداد زیادی از مثبت – را نشان می دهد. بدون دانشجویان در پردیس دانشگاه, دو و میدانی یک فرصت برای ایجاد یک نیمه حباب. آن را درست انجام دهید ؟ من مطمئن نیستم. اما آن را باید به کمک ویروس را انتقال اعداد پایین. ... صحبت از ویروس شماره ایالتی اورگان گزارش صفر مثبت. ... بیس مشکلات نیست جواب خوبی برای فوتبال کالج است. ... وقتی که می آید به سقوط هر یک از این قدرت 5 کنفرانس از جمله Pac-12 بازیگری خود را در آن. ... اورگان Penei Sewell است که خط حمله را لنگر. ... برای رسیدن به یک آریزونا رویداد ورزشی شما باید یک راه برای نشان دادن مجازی بلیط. ... ایالتی آریزونا استخدام و به نظر می رسد به خوبی رفتن. ... در اخبار بسکتبال یوتا است که به دنبال پایین جاده با استخدام.

Gonzaga: هیچ کس فکر Peyton واتسون 6-پا-7 به جلو از ساحل طولانی بود رفتن در هر نقطه اما UCLA. و همه درست بود. ارشد-به-توان تعهد به برونز دیروز ترک گو و بسیاری دیگر از مدارس نشده. جیم Meehan است.

EWU: آسمان بزرگ رسانه ای روز' مجازی فرمت دزدیدند ما از داشتن شرقی مربی هارون بهترین و سلف او زمان Cal Poly مربی کمال بالدوین در افتا در همان زمان. در عوض آنها به اشتراک گذاشته زوم تماس با آیداهو را پل Petrino. رایان Collingwood یک نوت بوک با آنچه که آنها تا به حال به می گویند. ... صحبت از آیداهو لری ویر مذاکرات در مورد خرابکاری در آخرین مطبوعات جعبه پادکست. ... در جای دیگر در آسمان ایالت آیداهو را به عقب رانده شروع تمرین فوتبال با توجه به coronavirus نگرانی. ... مونتانا امیدوار است برای بازی nonconference بازی. اما این بازی است که هنوز هم مهم ترین است در برابر ایالتی مونتانا.

Preps: مونتانا آمده تا با یک طرح برای سقوط های ورزشی. این شامل یک در زمان شروع.

Mariners: کندال Graveman را, احساس خوب, بازگشت به بیس بال تبدیل به یکی دیگر از هوستون پیروزی به عنوان Astros او را زدم ، ... M را می دانم که آنها را مجبور به انجام یک کار بهتر به ویروس را دور. ... می خواهید لیوان خود را روی یک مقوا برش? این ملوانان که برای شما انجام دهد. برای یک قیمت. ... M ذخیره بازیکنان در حال گرفتن پس از آن در تاکوما. ... Justus شفیلد باعث می شود اولین شروع خود را از سال در برابر فرشتگان امشب.

Seahawks: شد جمال Adams ارزش قیمت ؟ پیت کارول فکر می کند. ... Quinton دانبار هنوز به طور رسمی متهم در فلوریدا سرقت مسلحانه او می ایستد متهم به معاونت در جرم. که متوقف نمی NFL از قرار دادن او در معاف لیست ، ... دور اول انتخاب کنید Jordyn بروکس امضا قرارداد خود را دیروز. ... خواهد هاوکز ورود هر گونه دیگر عوامل? ... جدید Seahawk offensive lineman تصمیم گرفتند در خارج از فصل با توجه به coronavirus نگرانی.

رونالدینیو: به عنوان ما گفت: سیاتل اشتباهات کمک شدت به 4-1 شکست. ... پورتلند تلاش می کند برای زنده ماندن در برابر FC سینسیناتی.

•••

• شما لازم نیست به پیر به یاد داشته باشید یک روز گرم تابستان. در واقع در سن و سال من همه آنها به نظر می رسد به اجرا هم کمی. من به یاد داشته باشید یکی واقعا سوزان یکی از کالج ، تابستان بین کاربر و ارشد سال است. گیر افتاد هر دو به پایان می رسد از doubleheader در 100-درجه حرارت. ضربه زدن به توپ خوبی بیش از حد, بنابراین من تا به حال اجرای پایگاه های زیادی است. آنچه من به یاد بیاورید ؟ نوشیدن گالن آب در راه بازگشت به خانه و خواب مانند ساعت 16 مستقیم. آه به دوباره جوان. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن