بوسنی: مقامات شرکت صاحب بازداشت بیش از یک معامله - Fri, 29 مارس سال 2020 PST

سارایوو بوسنی و هرزگوین – بوسنی مقامات بازداشت دو مقام عالی رتبه دولت و مقامات و صاحب یک شرکت خصوصی که وارداتی

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

سارایوو بوسنی و هرزگوین – بوسنی مقامات بازداشت دو مقام عالی رتبه دولت و مقامات و صاحب یک شرکت خصوصی که وارداتی 100 هواکش از چین که پیدا شد به بی فایده برای COVID-19 بيمار.

بوسنی دادستان کل در روز جمعه گفت که بازداشت مردان شامل نخست وزیر بوسنی مسلمان-کروات فدراسیون Fadil Novalic یک دولت مدنی حمایت رسمی و صاحب فرآوری میوه ها شرکت که با دریافت حدود 5.5 میلیون دلار از دولت برای دریافت تجهیزات.

سه قرار گرفت به اتهام پولشویی و تقلب و اختلاس از بودجه دولت و دیگر جنایات دادستان گفت. آنها بازداشت شده برای بازجویی اواخر روز شنبه نگه داشته و یک شبه و سپس به زندان فرستاده می شود.

این تحقیقات در ماه مارس افتتاح شد پس از اعتراض عمومی به همین دلیل نقره ای, تمشک, کمتر شناخته شده شرکت با روابط بوسنی سیاسی استقرار اعطا شد پر سود یک معامله است.

دادستان گفت: در گزارش اولیه که وارد دستگاه تنفس "را برآورده نمی کنند حتی حداقل ویژگی های لازم برای درمان مناسب" از coronavirus بیماران.

صاحب شرکت را رد کرده است اتهاماتی که به او وارد هواکش بسیار در قیمت های متورم. او گفت: او با استفاده از کسب و کار خود اتصالات در چین برای به انجام رساندن آنچه که او به نام "ماموریت های انسان دوستانه."

رئیس بوسنی سه عضو ریاست جمهوری Sefik Dzaferovic گفت: اگر جرائم را می توان با شواهد اثبات "این می تواند بسیار خطرناک برای کشور ما است."

"به همین دلیل تعقیب و SIPA (دولت investigation agency) را مجبور به بیرون آمدن با شواهد بتن به عنوان به زودی به عنوان ممکن است," او گفت:.

این اتهامات باید به عنوان جای شگفتی نیست در بوسنی است که در رتبه ضعیف در شفافیت بین المللی سالانه جهانی فساد لیست. به فدراسیون فوتبال در سال گذشته قرار می گیرد بوسنی لشکر 101 از 180 کشور جهان است.

بوسنی که رفت و از طریق یک جنگ خونین داخلی در دهه 1990 تشکیل شده است و از مسلمان-کروات و صرب نهاد.

کارشناسان هشدار داده اند که COVID-19 همه گیر که گرفتار مقامات در بسیاری از کشورها آمادگی و بد مجهز به دیدار با نیاز به دنده محافظ و هواکش ایجاد فرصت برای پیوند دولت با عجله به تامین منابع.

AP نویسنده Dusan Stojanovic کمک از بلگراد صربستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب