از سمت راست میدان: Yusei کیکوچی سربی اما Mariners قلم تزلزل در نوبت - شنبه, 01 Aug 2020 PST

وجود دارد یک ضرب المثل قدیمی است که تبادل و دفاع برنده مسابقات قهرمانی. در حالی که ممکن است درست است شما هنوز

توسط NASERINEWS در 12 مرداد 1399

وجود دارد یک ضرب المثل قدیمی است که تبادل و دفاع برنده مسابقات قهرمانی. در حالی که ممکن است درست است شما هنوز هم باید به نمره به اندازه کافی اجرا می شود را به نفع خود بازی.

M استارت Yusei کیکوچی اجازه هیچ قابل اجرا بر روی سه بازدید و پیاده روی در حالی که قابل توجه و نه یک خاموش کار خود را بالا اما او نمی عامل در تصمیم گیری.

و دریانوردان تبدیل به اندازه کافی در دفاع ستارگان برای پر کردن ارزش یک هفته از قرقره برجسته.

با این حال...

اوکلند دو و میدانی در زمان استفاده از پایگاه دونده در 10 دور به فشار در سراسر یک tiebreaking اجرا و یک (4-4) برگزار شد به پایین Seattle Mariners (4-5) 3-2 در اولین اضافی-زمین باز یافته بازی فصل برای M است.

در موارد دیگر آن را یک داستان دو استراتژی.

رایگان-دونده تونی در کمپ دوم یک مدیر باب ملوین یک دیرین لیگ ملی مرد اجتناب قربانی bunt تلاش و مجاز Stephen Piscotty به پرواز کردن به سمت راست. مهم نیست که به عنوان خرج کردن hitter وظیفه رابی گراسمن حمله یک خط رانندگی به سمت راست مرکز خاموش دن sarah rees برای شکستن کراوات.

M کاپیتان اسکات Servais در زمان دیگر میخ سرپهن کوچک. شماره 8 hitter وظیفه تیم لپس ظهور یک 0-2 bunt تلاش با هیچ استراحتی و دونده رایگان ریختن طولانی در دوم. یک مسکن لیام Hendriks آیا بقیه گرفتن Dylan Moore به پاپ تا سوم و JP کرافورد نوسانی برای پایان دادن به آن.

قطار را نگه می دارد نورد: ادامه روند Kukichi شد استادانه در دوم تفرج فصل است. عملکرد خود را در سه مستقیم بازی است که در آن Mariners پارچ شروع نشده بود امکان به دست آورده و اجرای پوشش 19.1 نوبت.

از سه بازدید کیکوچی مجاز, یکی بود زمین زیر کشت تک که در آن دونده بود و در ابتدا به نام و دیگری یک پرواز توپ که لوئیس در ابتدا مسدود و احتمالا باید گرفتار شده اند.

که تنها توسط veteran outfielder Khris Davis, آغاز ششمین دور و زمانی که استفان Piscotty خراشیده تنها آن قرار داده کیکوچی به آب گرم برای اولین بار در بازی. کیکوچی پانچ کردن شماره 9 hitter وظیفه شان مورفی و leadoff مارکوس Semien سپس مت چپمن بیش از نورد به Seager به خارج از زمین باز یافته صدمه ندیده است.

کیکوچی زده از Semien و شماره 5 hitter وظیفه مت اولسون مستقیم سه بار هر کدام.

کیکوچی استفاده از برش خاص با اثربخشی در برابر چپی. به طور کلی او 20 نوسانی اعتصاب 10 در برش.

خود را دو برابر لذت: کیکوچی بازنشسته هفت hitters در یک ردیف قبل از استیون Piscotty پا از زمین زیر کشت آمار برای سوم که در اصل به نام اما لغو شد.

در آینده زمین گیر شان مورفی منعکس یکی وسط بود که به مقصد مرکز میدان اما 2B ریختن در بازه زمانی طولانی به shortstop کنار کیسه برای جمع آوری grounder و بدبختانه sidehanded به JP کرافورد برای نیروی.

کرافورد به حال به عجله کردن و متعادل کننده پرتاب و اوان سفید ساخته شده فوق العاده فوق العاده حرکت شبیه چمچه زنی برای تکمیل دو بازی و پایان دادن به زمین باز یافته.

است و یک بیت از یک "ضربه اول" شهرت با دستکش هنوز یک کار در حال پیشرفت است. اما او نشان داد بسیاری از محدوده در grounder و فوق العاده ورزشی تلاش برای دریافت تلنگر به کرافورد.

یکی در آن وضعیت می شده اند یک نتیجه خوب و حتی اگر کرافورد علیه-خود-بدن پرتاب شد مشخصی یک بیت آن را به اندازه کافی نزدیک بود که دستکش طلا کالیبر مدافع سفید بود قادر به پیدا کردن آن است.

آمار ماشین(s): Kyle Lewis فقط می تواند به توقف هدف قرار دادن. با شکسته-خفاش زمین زیر کشت تنها در اولین ورود او پنجمین بازیکن در Mariners تاریخ حق رای دادن با حداقل یک ضربه در هر یک از این تیم نخستین بازی از فصل پیوستن دی گوردون (2018), Endy چاوز (2009) جوی کورا (1998) و گورمن توماس (1986).

او به دنبال آن است که با یک و دو کردن پیاده روی در سوم به بار پایگاه برای کایل Seager که برای دومین شب متوالی تحویل M را برای اولین بار اجرا می شود از این بازی است. دو در آمد اما لوئیس نامیده می شد در سوم پس از ضرب و شتم tag اما گرفتن تحت فشار قرار دادند پایگاه توسط مت چاپمن.

لوئیس ضربه .444 تا کنون و تشکیل توانمند 3-4 ترکیب با کایل Seager که در نتیجه یک سرعت-زمین دستگاه در زمان استراحت خود را برای شروع سریع. دامپزشک ضربه .294 در نه بازی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب