بازی های کشورهای مشترک المنافع کفش به ورزشکاران در نظر گرفتن زانو

لندن—بازی های کشورهای مشترک المنافع اتحاد پیوست یک لیست در حال رشد از ورزش بدن اجازه می دهد ورزشکاران در اعترا

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

لندن—بازی های کشورهای مشترک المنافع اتحاد پیوست یک لیست در حال رشد از ورزش بدن اجازه می دهد ورزشکاران در اعتراض به نژادپرستی و بدون ترس از عواقب.

سازمان هایی مانند FIFA و NFL واکنش نشان داد و به همین ترتیب پس از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که التماس هوا به عنوان یک افسر پلیس فشرده زانو در گردن او در مینیاپولیس.

"به مردم بگو: آیا شما باز کردن جعبه پاندورا?' خوب من فکر می کنم ما در حال احترام به حقوق مردم به صدای نظرات خود را" دیوید Grevemberg مدیر عامل شرکت بازی های مشترک المنافع فدراسیون گفت: در یک کنفرانس پنج شنبه.

ورزشکاران می توانند یک زانو به عنوان مثال در سال 2022 بازی های کشورهای مشترک المنافع در بیرمنگام اگر چه Grevemberg گفت: این امر می تواند "مغرور من برای گفتن این است که چگونه آن را به نگاه."

ورزشکاران از بیش از 70 کشور و سرزمین های بسیاری از آنها از آفریقا به رقابت خواهند پرداخت در این مراسم است.

کمیته بین المللی المپیک گفت: آن را باز خواهد کرد که می تواند اجازه ورزشکاران را قوی تر تظاهرات در توکیو بازی.

پنج ماه پیش از المپیک بدن خود را تقویت ممنوعیت سیاسی اظهارات مشخص است که حرکات مانند گرفتن یک زانو یا بالا بردن یک مشت مدال و سکو باقی می ماند ممنوع است.

اما کمیته بین المللی المپیک عمومی موضع کمی کاسته روز چهارشنبه زمانی که رئیس جمهور توماس باخ گفت: بدن ورزشکاران کمیسیون خواهد "کشف راه های مختلف" نظرات می تواند بیان شده در طول بازی در حالی که هنوز هم "احترام به المپیک روح."

همچنین ایالات متحده, فوتبال, هیئت مدیره این هفته لغو سیاست خود را که مورد نیاز بازیکنان به ایستادن برای سرود ملی.

سیاست در محل قرار داده شد در سال 2017 پس از مگان Rapinoe در زمان زانو طول سرود در یک جفت از تیم ملی مسابقات در سال 2016. او این کار را برای ابراز همبستگی با khezri سابق San Francisco 49ers کارفرمایی که در زمان زانو طول سرود ملی قبل از بازی های NFL برای بالا بردن آگاهی از خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

Kaepernick مواجه شدید, انتقاد, اعتراض, برای سال, اما احساسات در میان مردم اتحادش را تغییر فلوید پس از مرگ در ماه گذشته و متعاقب آن تظاهرات.

NFL کمیسر راجر Goodell گفت: در هفته گذشته لیگ اشتباه بود برای گوش دادن به بازیکنان مبارزه برای برابری نژادی و آنها را تشویق به اعتراض مسالمت آمیز. فیفا به تازگی خواست فوتبال رقابت سازمان به درخواست "حس مشترک" و به نظر نمی تنبیه بازیکنان برای نشان دادن همبستگی با فلوید و یا سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

این quadrennial بازی های کشورهای مشترک المنافع شده است بررسی اعتراض موضوع برای چندین سال Grevemberg گفت: اما او اشاره کرد که آن را در حال حاضر گرفته شده در بیشتر ضرورت است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است که در واقع به چالش کشیدن همه موسسات در حال حاضر واقعا نگاه introspectively در آنچه که ما می توانید انجام دهید به عادلانه تر بیشتر رایگان," او گفت:.

"ما راحت با ناراحت کننده گفتگو" Grevemberg اضافه شده است. "ما نیاز به در آغوش گرفتن آن است. ما باید مسئولیت های بیشتری به دلیل مشترک و تاریخ مشترک المنافع."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن