Charles Barkley تردید است ریفت با سابق 'برادر' مایکل جردن به پایان خواهد رسید

چارلز بارکلی و مایکل جردن دوستی دچار همیشه از Barkley انتقاد اردن در سال 2012 مصاحبه رادیویی برای چه او زد شار

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

چارلز بارکلی و مایکل جردن دوستی دچار همیشه از Barkley انتقاد اردن در سال 2012 مصاحبه رادیویی برای چه او زد شارلوت هورنتس حق رای دادن به عنوان یک مالک.

بارکلی گفت: دو شده اند دور و او احساس اردن برگزار شد کینه در برابر او — اصل پایان دادن به یک رابطه دراز مدت.

"مرد مثل یک برادر به من شلیک 20-کاری سال" Barkley گفت: در ESPN رادیو را "Waddle و Dawkins نشان می دهد." "حداقل 20-چیزی سال است. و من احساس غم و اندوه است. اما به نظر من او هنوز بزرگترین بازیکن بسکتبال همیشه. من آرزو می کنم او چیزی جز بهترین. اما هیچ چیز وجود دارد من می توانم در مورد آن است."

بارکلی گفت: در سال 2012 است که اردن تا به حال بیش از حد بسیاری از مردم-pleasers در اطراف او و آن تاثیر منفی می گذارد توانایی خود را به عنوان یک مالک. اورلئانز را ساخته اند برگشتی فقط دو بار از اردن شد صاحب اکثریت در سال 2010.

"گوش اگر شما معروف و مایکل در یک نقطه بود که معروف ترین فرد در جهان, همه در اطراف شما است یا در حقوق و دستمزد و یا اجازه دادن به شما خرید نوشیدنی و شام و پرواز در اطراف جت خصوصی" Barkley روز سه شنبه گفت. "تعداد بسیار کمی از دوستان خود را در حال رفتن به با شما صادق باشد. و آن را بسیار سخت برای هر ستاره, اما به خصوص کسی از قد و قامت خود را."

اردن و بارکلی در سال 1992 المپیک تیم رویایی و رقابت در برابر یکدیگر که مهمترین آنها در سال 1993 NBA Finals که Barkley بود به طور منظم فصل MVP با Phoenix Suns. نشست خود را در فینال یک موضوع اصلی در قسمت 6 از "آخرین رقص" مستند در مورد اردن و گاو نر.

Barkley تردید است سالن Famers' دوستی خواهد بود آشتی در هر زمان به زودی quipping: "اوه او شماره من. او می تواند با من تماس بگیرید."

Barkley نا امید شد که نظرات خود را به ظاهر علامت اردن به اندازه کافی به علت شکاف چرا که او احساس موظف به بحرانی به عنوان بخشی از کار خود را در رسانه ها. اردن عمومی خطاب ارتباط خود را با Barkley.

"چیزی که من م این است که در مورد همه چیز فکر نمی کنم که به من گفت هر چیزی که بد" Barkley گفت. "من کاملا مطمئنم که من گفت:" تا آنجا که من عاشق مایکل تا زمانی که او متوقف می شود و استخدام آنها بوسه-سنجش و بهترین دوستان او هرگز به موفقیت به عنوان یک مدیر.' و من به یاد داشته باشید تقریبا کلمه به کلمه به من گفت که. و چیزی که واقعا عصبانی من در مورد آن زود است Phil Jackson گفت: همان چیزی دقیق.

"اما من فکر کردم که یکی از دلایل ، مانند " من می توانید بپرسید چارلز هر چیز و من می دانم که او به من پاسخ مستقیم.' اما بخشی از کار من (به عنوان یک تحلیلگر) است چرا که من نمی توانم در تلویزیون و بگو: "یکی دیگر از مدیر کل بمکد و سپس فقط به خاطر مایکل مثل یک برادر به من بگو او را به انجام یک کار فوق العاده.' خواهد بود که ریاکارانه است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب