خوزه Marmolejos مارکو گونزالس قدرت دریانوردان به 8-5 پیروزی بر فرشتگان - Thu, 30 Jul 2020 PST

بدون نیاز به خوزه Marmolejos به نگرانی در مورد کشویی این زمان. Marmolejos با چکش خود را برای اولین بار حرفه ای

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

بدون نیاز به خوزه Marmolejos به نگرانی در مورد کشویی این زمان.

Marmolejos با چکش خود را برای اولین بار حرفه ای صفحه اصلی اجرای 412 پا بر دیوار در سمت راست درست در اولین ورود به دریانوردان اولیه سه اجرا کوسن و مارکو گونزالس عالی بود به seventh inning به عنوان سیاتل مسجل خود اولین پیروزی این فصل را با 8-5 پیروزی بر فرشتگان در لس آنجلس یکشنبه شب در فرشته ورزشگاه.

ریختن طولانی ضربه اول خود را هومر از فصل یک شات 408 پا به سمت راست میدان به جرقه five-اجرای ninth inning به عنوان دریانوردان قرار داده میشه.

J. P. کرافورد و کایل لوئیس ادامه داد: دامداری خود را شروع می شود به این فصل اضافه کردن هر دو اجرا bloop تنها بعد از آن در زمین باز یافته برای کمک به دریانوردان ساخت یک 8-2 منجر شود.

Marmolejos 27-year-old rookie ساخته شده خود را در لیگ برتر اولین بازی با دریانوردان در هفته گذشته پس از نه فصل در لیگ کوچک است. او اولین لیگ ضربه یکشنبه در هوستون در یک ضربه سخت به راست میدان و coasted به پایه دوم اعتقاد او تا به حال یک تمیز ، به جز او پرتاب شد و در دوم پس از استادانه توسط deke Astros shortstop کارلوس کوریا.

Marmolejos اجازه داده شد یک بازی گاه به گاه تنه زدن در اطراف پایگاه های پنج شنبه شب پس از او بدون شک انفجار فرشتگان استارت دیلن باندی. که به ثمر رساند کرافورد و کایل Seager داد و دریانوردان 3-0 منجر شود.

گونزالس شدید در دوم خود را با شروع فصل. رو به فرشتگان صف بازی بدون ستاره مایک ماهی قزل آلا – که شروع به خود مرخصی زایمان پنج شنبه – گونزالس رو حداقل از طریق سه نوبت اجازه می دهد تنها یک پیاده روی.

گونزالس بود به خصوص تیز کار داخل در گوشه راست دست hitters. او را زده آنتونی رندن نوسانی در داخل fastball در اولین ورود و زده از Juston آپتون دو بار به دنبال در برش.

خطا های طولانی در پایه دوم تمدید پنجم زمین باز یافته برای آنجلس و حداکثر Stassi به دنبال با دو اجرا در مقابل میدان اصلی اجرا بر روی گونزالس موبایل و کامپیوتر و برش و دریانوردان' منجر به 3-2.

کسانی که تنها اجرا می شود گونزالس مجاز است.

با یک دونده و یک نفر در هفتم کارل ادواردز جونیور رها گونزالس و گل Albert Pujols کردم و تیلور Ward به زمین را برای پایان دادن به زمین باز یافته.

گونزالس' خط نهایی: 6⅓ نوبت سه بازدید دو اجرا می شود (هیچ کدام به دست آورده) یک پیاده روی و شش strikeouts.

کرافورد دوم-سال shortstop آمار leadoff برای دومین شب متوالی – پس از گرفتن بر روی پایه ای چهار بار در Mariners' 10-7 پیروزی چهارشنبه. او تا به حال دو مطلب بازدید پنج شنبه از جمله دو اجرای تک در نهم.

لوییس شده است فقط به عنوان موثر است. پس قابل توجه در دو در-خفاش ها در برابر باندی Lewis تا به حال دو مجرد اواخر روز پنج شنبه در این بازی از جمله دیگر مخالف-زمینه تنها در نهم که به ثمر رساند دو بیشتر اجرا می شود. لوئیس ضربه .448 و .500 OBP.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب