آنچه که بیشتر به دنبال Instagram حساب ؟ اشاره: آن را نمی سلنا گومز دیگر - Wed, 24 Jun 2020 PST

ژوئن 30 توسط ملی رسانه های اجتماعی روز, یک روز تعطیل که در نگاه اول به نظر می رسد ... مسخره است. روز به رسمیت

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

ژوئن 30 توسط ملی رسانه های اجتماعی روز, یک روز تعطیل که در نگاه اول به نظر می رسد ... مسخره است. روز به رسمیت شناختن تاثیر رسانه های اجتماعی در زندگی مدرن یک زمان به درک فقط چگونه نقش آن را بازی می کند. لیست زیر به تشریح top 11 بیشتر به دنبال Instagram حساب, که, که به طور گسترده ای در نظر گرفته تاثیر روند میان Instagram بیش از 1 میلیارد کاربر.

نشنال جئوگرافیک (@natgeo), 138 میلیون پیروان: National Geographic عکاسان به اشتراک گذاری عکس ها و explicative نوشتن شرح تصاویر و چند بار در روز. این حساب را گسترش خواهد مشخصات خود را از جهان از طریق لنز از بسیاری از عکاسان با استعداد که سفر در سراسر جهان تجربه فرهنگ, جغرافیای, و بیشتر است که ما می توانید لذت بردن از خانه های ما.

نیمار جونیور (@neymarjr), 139 میلیون پیروان: نقطه از برزیل, نیمار یکی از سه بازیکن فوتبال را در بالا 10 – تنها سه ورزشکار. پاریس سنت ژرمن به جلو Neymar خوراک ساخته شده است بازی و آموزش, عکس, فیلم, پسرش, تعطیلات, مد, و بیشتر.

Beyoncé (@beyonce), 148 میلیون پیروان: عملکرد و مدل سازی کار شخصی و زندگی – از اواخر فعالیت همه پر نوازنده و تهیه کننده و مدل Beyoncé خوراک. شوهر, Jay Z باعث می شود گاه به گاه ظاهر در میان لباس های گسترده و شاخه های عکس از کار خود را با شرکت هایی مانند آدیداس.

لیونل مسی (@leomessi), 155 میلیون: آرژانتینی به جلو لیونل مسی یکی دیگر از ستاره فوتبال. تقریبا تمام پست ها از مسابقات و یا فیلم او انجام داده با حامیان مالی خود. اما گاه به گاه خانواده تصویر سقوط خواهد کرد به لرزش. او عظیم و سگ شایان ستایش است که می تواند دیده می شود در برخی از ویدئوها و نادر چند تا عکس.

کیم کارداشیان (@kimkardashian), 175 میلیون پیرو: شاید معروف ترین واقعیت تلویزیون ستاره, همیشه, کیم کارداشیان در Instagram یک حلقه از مدل سازی عکس ها با گاه به گاه ظاهر از شوهر Kanye West و دختر شمال غرب است. اگر مد و تلویزیون واقعیت چیزی که شما او حساب یک جای خوب به آن بروید.

سلنا گومز (@selenagomez), 180 میلیون پیروان: قبلا (چهار سال پیش) بیشتر-به دنبال فرد در Instagram, بازیگر و هنرمند موسیقی سلنا گومز حساب کامل از عکس های فوری از زندگی شخصی او و رسانه های اجتماعی فعالیت. به تازگی او تصمیم گرفت به استفاده از او تاثیر زیادی در رسانه های اجتماعی را به یک پلت فرم به رهبران, رنگ, اجازه دادن به آنها را بیش از حساب خود برای یک روز.

کایلی Jenner (@kyliejenner), 181 میلیون پیروان: مدل کایلی – نیم-خواهر کارداشیان – دارای یک خوراک پر از پست نشان دادن او مراقبت از پوست و آرایش مارک های (برچسب در زیستی) تاب با مدل سازی عکس و عکس از دخترش. اساسا یک شیوه زندگی حساب او زیبایی مجلل و پست های خود را همراه با مختصر یا emoji نوشتن شرح تصاویر و.

دواین جانسون (@therock), 187 میلیون پیروان: بازیگر تاجر و سابق کشتی گیر سنگ مشخصات کامل از محتوا است. آن ساخته شده از تبلیغاتی, پست, تمرینات, دفاع, توصیه های بهداشتی و تکیلا (او تاسیس یک تکیلا شرکت). سرگرم کننده شخصیت او مطمئن است به زنده شدن تا خوراک خود را.

Ariana Grande (@arianagrande), 191 میلیون دنبال کننده ها: موسیقی هنرمند Ariana Grande ترویج کار, سهام, عکس از شاخه های عکس و سگ او را نگه می دارد و فعال است. به تازگی او شده است در به اشتراک گذاری منابع برای ثبت نام رای دهندگان و حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند موضوع و تظاهرات اخیر.

کریستیانو رونالدو (@cristiano), 225 میلیون دنبال کننده ها: ترین-به دنبال فرد در جهان است فوق ستاره پرتغالی فوتبال کریستیانو رونالدو. آموزش و مسابقه عکس آمیخته با عکس های فوری از زندگی خود را. استادانه درست شده, تولد, کیک, عکس های ناز از بچه های خود و گردش خانواده هستند و فقط برخی از رونالدو ' posts.

Instagram (@instagram), 354 میلیون پیروان: آیا این خیانت به-دنبال حساب خود را رسانه های اجتماعی پلت فرم ؟ احتمالا. اما Instagram حساب است که واقعا در مورد Instagram بسیار به عنوان برجسته از سازندگان محتوا بر روی پلت فرم. Instagram با استفاده از آن بسیار زیاد زیر (پیشرو لیست 130 میلیون ع) را به یک پلت فرم به کاربران و هنرمندان و فعالان و یا در غیر این صورت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب