تورنتو ادمونتون و ونکوور رقابت به NHL هاب اما گرفتن وجود دارد

تیم Shipton اجازه می دهد تا یک نفس عمیق بکشید. خنده به سرعت به شرح زیر است.این Edmonton Oilers معاون ارشد رئیس

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

تیم Shipton اجازه می دهد تا یک نفس عمیق بکشید. خنده به سرعت به شرح زیر است.

این Edmonton Oilers معاون ارشد رئیس جمهور از ارتباطات و روابط دولت است تعمق یک سوال در مورد چگونه زمانی که تیم در حال کار بر روی پیشنهاد خود را برای خدمت به عنوان یک NHL hub شهرستان باید به لیگ بازگشت به عمل مدتی در این تابستان.

"آن احساس می کند مانند ماه اگر نه سال" Shipton گفت. "زمان با این نسخهها کار در یک راه خنده دار در حال حاضر. ما شده ایم در این چیز."

چیزی که در حال تلاش برای متقاعد کردن NHL که مکث آن فصل 12 مارس به دلیل COVID-19 همه گیر است که شهرستان خود را است نقطه سمت راست به میزبان 12 تیم به عنوان بخشی از یک طرح برای تکمیل 2019-20 فصل و جایزه جام استنلی.

آن را نیز می تواند باد تا به طور کامل از دست خود را.

NHL که پرده برداری از آن بازگشت-به-بازی, برنامه جمعه که ویژگی 24 تیم اگر لیگ است که قادر به از سرگیری اعلام کرد که ونکوور و تورنتو نیز در حال اجرا همراه با شیکاگو, کلمبوس, Dallas, لاس وگاس, لس آنجلس, پیتسبورگ و مینیاپولیس و سنت پل در ایالات متحده آمریکا

هدف این است که نام دو شهر اما معاون کمیسر لایحه دالی گفت: دولت کانادا اجباری 14 روز در قرنطینه برای هر کسی وارد این کشور را به بازارهای شمال 49th parallel غیر استارتر.

"اگر ما قادر به واقعا یک تفسیر از قرنطینه سازگار با بازیکنان ما توانایی به سفر در داخل و مجبور به انجام کار سخت خود قرنطینه در یک اتاق هتل ... ما نمی خواهد در یک موقعیت برای استفاده از هر یک از شهرهای کانادا به عنوان یک هاب" دالی گفت. "بنابراین ما در مواجهه با نیاز به پیدا کردن یک راه حل برای آن است. و امیدوارم ما می توانیم."

NHL گفت: آن را صبر کنید یکی دیگر از سه یا چهار هفته قبل از اعلام آن hub برنامه.

"ما با داشتن بحث های مختلف با بخش های مختلف در دولت کانادا" دالی اضافه شده است. "ما لازم نیست که یک قطعنامه وجود دارد اما این یک گفت و شنود."

هفته نه ماه یا سال است آنچه در آن زمان برای Oilers برای آماده سازی و ارائه صدها صفحه از اسناد و مدارک به NHL در همه چیز از راجرز جای خود را به دولت از-هنر خانه که باز در سال 2016 به عمل امکانات اقامت و استان و شهرستان کم رمان coronavirus عفونت رای دادن.

"ما واقعا در زمینه گذاشته در تمام جبهه ها با دولت به ویژه در آنچه مهم است سلامت و ایمنی" Shipton گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "ما تا به توسعه یک چارچوب جامع با دولت در مورد چگونه ما می اجرای این چیزی که در راه امن است."

ونکوور کناکز قرار داده و در یک پیشنهاد مشابه به Oilers با سند trumpeting مزایای آن شهر به عنوان یک مرکز از جمله زیرساخت های آن و معتدل در تابستان, آب و هوا بر اساس یک تیم منبع داده گمنامی چرا که آنها مجاز به اظهار نظر publicly.

"ما این را به عنوان چیزی است که می تواند مثبت و ابتکار در به چالش کشیدن زمان" Canucks COO ترنت کارول در بیانیه ای گفت. "شاید آوردن یک بیت از امید و یک جرقه بازگشت به جامعه است."

اما در حالی که بریتیش کلمبیا برتر جان هرگن شده است صوتی در مورد ونکوور به عنوان یک هاب دکتر بانی هنری استان افسر بهداشت گفت: دولت نمی تواند ساخت هر گونه سازش در یک حوزه قضایی که به خوبی انجام می شود برای به حداقل رساندن عفونت.

"من دوست دارم که, هاکی, اما ما شده اند بسیار روشن و برتر شده است بسیار روشن است که ما هنوز در خم این قوانین در هر راه است که آنچه ما به دست آورد در اینجا در B. C. در معرض خطر" هنری روز سه شنبه گفت. "من هنوز برای دیدن یک طرح. من خوشحالم برای دیدن آنچه که ما می توانید انجام دهید اما ما نمی تواند تغییر قوانین است که هر کسی در خطر خواهد بود و یا خنثیسازی خوب کاری که ما انجام داده ایم."

یک سخنگوی Maple Leaf Sports & Entertainment, شرکت مادر تورنتو افرا برگها کاهش یافته است به نظر پیشنهاد خود را, اما کانادا بزرگترین شهر دارای تمام امکانات رفاهی لیگ نیاز خواهد بود اگر چه انتاریو عفونت شماره ها بطور قابل توجهی بالاتر از آلبرتا و B. C.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در ادمونتون Shipton گفت: Oilers شده اند به طور کامل تحت تاثیر قرار با Alberta برتر جیسون کنی توصیف او به عنوان "all-star" در طول فرایند.

"ما به او صحبت کرد خیلی زود در این مورد به عنوان یک فرصت برای استان" Shipton گفت. "این راستا با دولت او را دید برای بازگشایی."

"ما باید فوق العاده ای زمین" کنی گفت: در طول سال های اخیر رسانه ها در دسترس است. "من فکر می کنم ما در حال امن ترین محل می تواند آنها را پیدا کنید در این قاره می آیند و در یک متفکر و دقیق راه پایان فصل با برگشتی."

در حالی که شهرهای دیگر رفته اند در مورد زمینهای نسبتا بی سر و صدا Shipton گفت: یک دلیل وجود دارد Oilers بیشتر آوازی در مورد ادمونتون.

این هیچ راز است که مانند برخی دیگر سردتر مناطق آلبرتا سرمایه است که به عنوان نامطلوب فرود نقطه برای برخی از بازیکنان NHL.

اما این که در زمستان.

"ادمونتون در تابستان زیبا است," گفت: Shipton. "وجود دارد بسیاری از چیزهایی که رفتن برای شهرستان است که ما احساس ما با کمی دستکمگرفتهشده در این رده است.

"این برای ما مهم است و نمی شود خجالتی در مورد آن — بود افتخار می کنم که ما باید یک شهر زیبا است."

و برای یک استان شده است که ضربه با دو اقتصادی ضربه cratering قیمت نفت و فلج گیر میزبانی NHL 12 تیم و کمک به دریافت هاکی در مسیر بازگشت می تواند یک شات در بازو.

"ما چنین پرشور هاکی استان" Shipton گفت. "شکی نیست که این یک زمان بسیار دشوار است برای بسیاری از افراد و بسیاری از کسب و کار.

"ما فکر می کنم آن را فقط به یک اقتصادی افزایش آن خواهد بود واقعا قابل توجه و تقویت روحیه برای این استان در زمانی که شاید ما به آن نیاز دارید بیشتر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن