کانادا دوچرخه سوار مایکل وودز بهبود از سقوط تند و زننده آماده برای مسابقه

شکسته استخوان ران و جهانی همه گیر به نظر می رسد مانند یک دو whammy.اما پس از رفتن به پایین در سرعت بالا تصادف

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

شکسته استخوان ران و جهانی همه گیر به نظر می رسد مانند یک دو whammy.

اما پس از رفتن به پایین در سرعت بالا تصادف 12 مارس در پاریس-نیس نژاد, کانادا مایکل وودز به استفاده از دوچرخه سواری را COVID-19 وقفه برای دریافت سالم و در حال حاضر به نظر می رسد برای از سرگیری رقابت است.

"این بسیار عجیب و غریب چگونه خوش شانس من بوده ام" جنگل گفت. "من آرزو می کنم من تا به حال من را شکست استخوان ران اما زمان آن باور نکردنی بود. من آن را شکست در یک شنبه و مستند در اسپانیا آغاز شد که در روز شنبه.

"و پس از آن روز اول که دوچرخه سواران حرفه ای با مجوز بودند مجاز به سوار شدن در خارج در اسپانیا برای اولین بار بود بعد من پاک شد توسط پزشکان به سوار شدن در خارج."

جنگل و الی نیز قادر به لذت بردن از زمان با پنج ماهه دختر Max (Maxine).

"او فوق العاده است. او یک قطعه کوچک. او را گفت:" 33 ساله از اتاوا.

"من قادر به بود با حداکثر طی یک دوره از زمان که در آن من به طور معمول نمی تواند صفحه اصلی," او اضافه شده است. "بنابراین من قادر به تماشای خود را توسعه دهد."

EF دوچرخه سوار تیم rehabbed در خرنا (شهر) کشور اسپانیا به نزدیکی تیم کارکنان قبل از بازگشت به خانه و خانواده در کوه های آندورا پس از COVID-19 مستند به پایان رسید.

"من در شکل بزرگ در ارتفاع و در حال حاضر من احساس می کنم واقعا از دست رفته نیست هر چیزی. من به حدود 100 درصد" جنگل گفت: خوشبختانه.

در حالی که هیچ غریبه ای به اتاق اورژانس جنگل گفت: آخرین تصادف شد دردناک ترین مصدومیت او تا به حال.

"هر دو واقعی عمل شکستن آن بلکه در هفته های پس از آن. آن را فقط مانند یک استخوان," او توضیح داد. "این یک بد شکستگی مارپیچی شکستگی شد اما در بدون عارضه منطقه بسیار نزدیکی هر یک از مفاصل در نزدیکی من زانو یا لگن.

"اگر چه آن را واقعا بد است که به معنای عمل و فرایند درمان بود و در واقع کاملا ساده است."

جنگل که قرار بود در 60 متر/ثانیه, زمانی که او سقوط کرد. این نخستین مسابقه این فصل پس از شروع دیر به دلیل Jan. 28 تولد دختر خود را. او نطق خود را برای این حادثه با استناد به "عدم تمرکز" با COVID-19 به احتمال زیاد بازی به نوبه خود.

"من در مسابقه آخرین مسابقه که اتفاق افتاده است," او گفت:. "همه دیگران مسابقات بودند را در خود نگه دارد و این نوع از ASO تاریخ و زمان آخرین پایه (Amaury Sport سازمان قرار می دهد که در تور دو فرانس پاریس و دیگر نژادها)."

"هر روز چیز فقط تشدید ... وجود ندارد هر طرفداران پس از آن بود که واقعا عجیب و غریب," او اضافه شده است.

پس از انتقال به بیمارستان, او در بر داشت خود را در خط مقدم از این بیماری همه گیر.

"این احساس مسخره و آن را کمی شرم آور اینکه در واقع در این بیمارستان است. چرا که هر کس با پوشیدن ماسک و این احساس آرامش قبل از طوفان است. همه فقط در حال آماده شدن برای آنچه که مورد اتفاق می افتد. و من آنجا بودم فقط به خاطر من سقوط کردن دوچرخه."

جنگل آموزش بازگشت بر روی دوچرخه. سابق نخبگان آهنگ ورزشکار او هنوز رتبهدهی نشده است قادر به اجرای آن است.

"اما بر روی دوچرخه من 100 درصد," او گفت:. "من قرار دادن بهترین شماره از زندگی من در حال حاضر در آموزش. من پرواز به سمت راست در حال حاضر."

او اعتبار کار با physio ریچارد Spink و B2ten که. B2ten خصوصی کانادایی است که کمک به ورزشکاران نخبه کمک به ایجاد ارتباط با Spink که مشغول به کار با او گسترده است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

مسابقه بازگشته است با اسلوونیایی قهرمانی ملی در حال حاضر صورت گرفته است.

"اروپا احساس می کند مانند آن را فقط یک کمی جلوتر از آمریکای شمالی و من بسیار با اعتماد به نفس است که حداقل بخشی از (مسابقه) تقویم رفتن به اتفاق می افتد."

جنگل در زنجان به رقابت Aug. 12 در Criterium du Dauphine که پیشرو به اوت. 29 شروع Tour de France.

کانادا تا به حال یک عمل بسته بندی شده در اولین تور سال گذشته است.

"یک تجربه باور نکردنی" گفت: جنگل. "بدیهی است که من هرگز فراموش نخواهم بلکه چپ من احساس من تا به حال خیلی بیشتر از سمت چپ برای رسیدن به این ورزش است."

او به پایان رسید 32nd کلی و ثبت هفتم-پایان محل در مرحله 18. همه که با وجود چندین تصادفات از جمله یک مرحله 11 شکست که او را مجبور به تکمیل این مسابقه با یک دنده شکسته.

"در آن برگزار شد و من برای بقیه نژاد," او گفت:. "من واقعا احساس می کنم به یک شات در برنده شدن در یک مرحله و من فقط از دست رفته کسانی که در گذشته درصد در توانایی چون از این دنده به دلیل ناتوانی در تنفس.

"پس اگر من در انجام این سفر در این سال من می دانم آنچه که من قادر هستم و من احساس هیجان زیادی نسبت به آن."

جنگل دوچرخه سواری رزومه شامل یک پیروزی در سال 2019 میلان-تورینو یک-روز مسابقه یک مرحله پیروزی در سال 2018 اسپانیایی در این رقابت ها یک مدال برنز در مسابقه جاده در سال 2018 قهرمانی جهان و یک مقام دوم در تاریخی لیژ-باستون-لیژ یک-روز مسابقه در بلژیک در سال 2018 است. تیم او می گوید: به آن دانش او همچنین اولین ورزشکار برای اجرای یک زیر-یک مایل و تکمیل Tour de France.

در آندورا, جنگل موفق به فرار بدترین بیماری همه گیر. اما او می گوید که احساس می کند برای آنچه که اتفاق می افتد در جای دیگر از زندگی توجه جنبش به نابسامانی های COVID-19.

"شما فقط احساس می کنید برای همه, بازگشت به خانه," او گفت:. "این عجیب و غریب بودن این از آن حذف شده."

"این قرار داده است بسیاری از چیزهای در چشم انداز برای من," او اضافه شده است. "آن را به من فهماند چقدر خوش شانس هستم, چگونه خوش شانس من برای مسابقه دوچرخه من چقدر خوش شانس هستم هنوز یک paycheque. من بسیار ممتاز."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب