op_200710_letters - Thu, 09 Jul 2020 PST

زندگی کردن را به ما تعهد همانطور که ما جشن امریکا روز استقلال, من به یاد یک تعهد است که اکثر آمریکایی ها ساخته

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

زندگی کردن را به ما تعهد

همانطور که ما جشن امریکا روز استقلال, من به یاد یک تعهد است که اکثر آمریکایی ها ساخته اند هزاران بار.

"من تعهد و وفاداری به پرچم ایالات متحده آمریکا ... با آزادی و عدالت برای همه است."

ما متعهد به آزادی و عدالت برای همه است. نه فقط کسانی که صحبت می کنند زبان ما یا باید همان رنگ پوست (یا همان جنس یا همان دین). آن آزادی و عدالت برای همه است.

که تعهد ما است. آن چیزی است که همه ما سزاوار به انتظار و نیز آنچه که دیگران سزاوار به انتظار ما است. آزادی و عدالت برای همه است. بیایید از اینجا شروع کنید در reuniting ما. به کشور ما شعار آمده است: "از بسیاری از یکی."

جف کوک-Coyle

لیبرتی لیک

از دست رفته کامل storyNow که ما در روند از بین بردن تقریبا همه چیز را به کنفدراسیون شاید ما نیاز به ایالات متحده آکادمی نظامی وست پوینت نیویورک. پس از همه, Jefferson Davis (رئیس جمهور Confederate States of America), مؤتلفه ژنرال رابرت لی ه استون وال جکسون, J. E. B. استوارت, جیمز Longstreet, ریچارد Ewell, P. G. T. Beauregard, A. P. Hill, آلبرت سیدنی جانستون, Braxton براگ Leonidas پولک و دیگر رهبران نظامی از Confederate states حضور داشتند که مدرسه است. علاوه بر این, لی پس از سرپرست وست پوینت.

از سوی دیگر فراموش نکنیم که Ulysses S. Grant, ویلیام شرمن Tecumseh, George S. Patton, داگلاس مک آرتور و دوایت آیزنهاور همه فارغ التحصیل از وست پوینت. اینجا بزرگتر است سوال ما نیاز به در نظر بگیرید: زمانی که می خواهیم برای یک لحظه مکث و نگاهی به داستان کامل وقتی که می آید به مردم, مکان ها و وقایع در تاریخ آمریکا?

مسیحی Perreiah

اسپوکن

ذخیره خزانه

چند نفر در اسپوکن به نظر می رسد به آگاهی از برنامه های Cowles Co. به تخریب تاریخی خزانه ساختمان در غرب رودخانه خیابان و برای ساخت یک ساختمان برج آپارتمان.

ساختمان طراحی شده در سبک رنسانس ایتالیایی توسط مشهور اسپوکن معمار کیرتلند برش در سال 1910. پس از آن بود گسترش یافت و در سال 1924 توسط گوستاو Pehrson نیز اشاره معمار ، استعدادهای خود را دیده نمی شود دوباره در آینده ما است. این تاثیر می گذارد تاریخچه, تنوع و جذابیت از مرکز شهر اسپوکان و نمی باید اتفاق می افتد.

امید همه preservationists در اسپوکن است که این فوق العاده ساختمان تاریخی ذخیره خواهد شد. بسیاری از شهروندان ما باید پشتیبانی خود را از روزنامه در شهر ما شده اند و با افتخار انجام دهد.

لطفا به ما بپیوندید در درخواست Cowles خانواده اجازه نمی دهد این اتفاق می افتد.

آنها نیاز به گام تا و انجام کار درست برای Spokane. وجود دارد یک بار در تمام زندگی ما زمانی که مدنی عمل می شود مهم تر از پول است.

جوآن هلستید Moyer

اسپوکن



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب