صرفه جو اسکاتلندی رانندگی در اسپوکین ولی جشن 40 سال - سه شنبه, 16 Jun 2020 PST

توسط جولین A. Luebbers سخنگوی-نقد و بررسی در 16 ماه مه سال 1980 دو روز قبل از Mount St. Helens فوران فلوید و

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

توسط جولین A. Luebbers سخنگوی-نقد و بررسی

در 16 ماه مه سال 1980 دو روز قبل از Mount St. Helens فوران فلوید و Karla قهوه ای افتتاح یک رستوران در اسپوکین: Thrifty اسکاتلندی درایو در. فلوید قهوه ای خود را صرف هفته اول در کسب و کار جدید "پاک کردن رستوران چند بار در روز." تا همه چیز را سخت تر از قهوه ای تا به حال دو پسر جوان در سنین 4 و 5 با یک دختر در راه است. زندگی نشده اند می تواند بسیار شلوغ.

این یک چالش برانگیز ابتدا برای خود کسب و کار, اما Browns برگزار قوی و با فوران کوه سنت هلن در زیر کمربند خود آنها را از بین رفته اند در خدمت به جامعه برای 40 سال از طریق طوفان یخ و رکود است. و آنها نشان می دهد هیچ نشانه ای از توقف.

این Browns هستند سخاوتمندانه کوچ e. در طول سال آنها را پشتیبانی محلی مربیان حمایت و سافت بال و بیس بال تیم ها و خیلی بیشتر. آنها استفاده می شود به قطع تصاویر از تیم های لیگ آنها حمایت در رستوران تا زمانی که وجود دارد بیش از حد بسیاری به رسیدگی و نگهداری است. در حال حاضر آنها در خانه است.

اما بیش از کمک های غذایی و مالی به سازمان های محلی به Browns انجام کاری واقعا فوق العاده با صرفه جو اسکاتلندی: آنها با تشکیل یک جامعه است.

"من نمی دانم آن مرا شگفت زده می کند واقعا" فلوید براون گفت: از این جامعه. "شما پدر و مادر آمده است در اینجا و پس از آن بچه های خود را و پس از آن کودکان خود را, و آن را فقط نگه می دارد." رستوران انجام نمی دهد هر گونه تبلیغات است. مشتریان انجام آن برای آنها. و این همه از آن گرفته شده به کسب و کار خود یک موفقیت است.

Thrifty اسکاتلندی آن شناخته شده است, همبرگر, سیب زمینی سرخ کرده و چیپس و ماهی. اما با توجه به خانواده براون که در حال حاضر شامل کودکان اریک Shannon, Kevin هارون و چندین نوه آن نیست غذایی که مشتریان آینده نگه می دارد (اگر چه که خواهد بود خوب به اندازه کافی دلیل); آن مردم است.

دختر شانون Witherow گفت: "من فکر می کنم از دیدگاه من آن شروع می شود و به پایان می رسد با خانواده. ما یک خانواده هستیم و تقریبا تمام خانواده و یا دوستان و خانواده که در اینجا کار می کنند. ما سپاسگزار برای مردم و آنها یک فرمت از خانواده ما است. آنها همیشه بوده است که راه درمان می شود و هنگامی که به ما آموخت و ما در اینجا مشغول به کار – برادران من هنوز هم کار می کنند که برای فرهنگ ما که به هر کس می آید در درب."

او برادر اریک براون ادامه داد: "من فکر می کنم آن را به تماس های شخصی و خدمات به مشتریان که در آن شما می توانید بروید و لیست اسامی بسیاری از مشتریان است که ما می دانیم با نام ما می دانیم که مواد غذایی آنها میخوای سفارش قبل از آنها در درب راه رفتن." پدر و مادر خود را در توافق است. این است که "فرهنگ" که آنها سخت کار کرده اند برای ایجاد و که فرزندان خود را تداوم.

Thrifty اسکاتلندی است که واقعا یک کسب و کار خانوادگی. هر یک از چهار قهوه ای کودکان کار در رستوران برای بسیاری از سال و دو کار وجود دارد امروز. بسیاری از نوه های شاغل هستند و همچنین, و آنهایی که جوان می آیند برای کمک به از زمان به زمان. اما این بدان معنا نیست که آن را منحصر به فرد به خانواده.

بخشی از براونز' سخاوت مشتق از خود دیرین جامعه و کارفرما و کارکنان ارائه مزایای بهداشت و درمان و دستمزد خوب. نتیجه ؟ قابل توجه کارمند تصدی. این Browns می توانید لیست کردن تعداد زیادی از کارکنان که صرف 15 سال یا بیشتر در رستوران خود را. مردم می خواهند به ماندن بگیرید به دلیل Browns' محبت و انرژی مثبت و از آنجا که این کار خوب است.

این دقیقا همان است که محبت است که باعث ایجاد چنین زیر است. و در طول سال که مهربانی تنها رشد کرده است. "شما در پیدا کردن بسیاری از افراد مردم خوب هستند و با آنها مهربان است. و ما برخی از بد خلق آنهایی که" کارلا براون گفت: با خنده. او به یاد می آورد یک مشتری که شکایت "هی این سرخ فرانسه است که بیش از حد کوتاه است." چه کارکنان انجام دهید ؟ "آنها او را به طولانی ترین سیب زمینی سرخ کرده."

در طول سال مردم که قهوه را ملاقات کرد و خدمت تبدیل شده اند دوستان مثل خانواده. آنها با حضور و میزبانی دوش نوزاد رانده مشتریان خود را به پزشکان بازديد و کمک به آنها در تمام جنبه های زندگی حتی از طریق شرایط اضطراری. Karla قهوه ای پر است از داستان های شاد و غمگین از وعده های غذایی او داده است به صورت رایگان (برای بی خانمان ها به یک جانباز با هیچ نقدی) و مردم او دیده می شود زندگی می کنند, رشد و عبور دور. در برخی موارد, آنها می دانند که چهار نسل از خانواده.

تمرکز کسب و کار خود را به مردم است. "گاهی اوقات آن را نه پولی" و به عنوان Karla قهوه ای آن را قرار می دهد "مهربانی رایگان است." در درمان هر مشتری مانند یک دوست و ارتکاب به حافظه خود نام چهره ها و سفارشات قهوه ای خانواده درگیر شدن در اسپوکین ولی جامعه. برای برخی از مشتریان که نقل مکان کرد و دور از صرفه جو اسکاتلندی است که همیشه اولین توقف در بازگشت به خانه.

برای صرفه جو اسکاتلندی 40th anniversary, the Browns پیدا کردن دوباره خود را در یک وضعیت دشوار است. این بیماری همه گیر را به چالش کشیده است خود را به تامین کنندگان و ناتوانی میزبان دیرین مشتریان در رستوران بوده است دشوار سازگاری اگر چه این بهبود با فاز 2.

این Browns بار دیگر اقتباس شده اما تبدیل چشم خود را به درایو از طریق تبدیل شده است که یکی از شلوغ ترین در شهر. آنها هنوز هم به ارائه خوشمزه و مقرون به صرفه مواد غذایی را به مشتریان خود و نگه داشتن خانواده کسب و کار با هم.

از Browns, پیام یکی از قدردانی. آنها دیده اند از 40 سال سابقه و ملاقات بسیاری از مشتریان در طول راه. این است که این افراد که کسب و کار خود را بسیار ویژه. بحث خود را با مشتری-سرویس رویکرد Witherow گفت: "همه از آن ناشی از قدردانی. من فکر می کنم هر یک از ما می داند که این کمک کرده است ایجاد زندگی است که ما داریم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن