صدای دیگر: به موقع درس Juneteenth

علت حقوق برابر برای آمریکایی های آفریقایی تبار کردم متواضع و در عین حال کاملا غیر منتظره افزایش از شاید حداقل

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

علت حقوق برابر برای آمریکایی های آفریقایی تبار کردم متواضع و در عین حال کاملا غیر منتظره افزایش از شاید حداقل به احتمال زیاد از اعداد و ارقام زمانی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که او قرار بود به برگزاری اولین تظاهرات سیاسی در ماه در Tulsa, Okla., در ژوئن 19. این تاریخ به عنوان شناخته شده Juneteenth زمانی که پایان برده داری در این کشور را گرامی داشتند. و تولسا سایت تولسا نژاد قتل عام سال 1921 افتضاح حادثه نژادی و خشونت در تاریخ ایالات متحده است که ممکن است صدها نفر مرده (غیر قابل اعتماد سوابق ترک دقیق تعداد در اختلاف 99 سال بعد).

یک دیوانگی طوری تلفظ که حتی کاخ سفید متوجه گرفت و در این تجمع بود نقل مکان کرد و یک روز است. یک پیروزی کوچک برای علت عدالت اجتماعی مسلما اما گفتن یک. نمادها و تعطیلات مجسمه و پرچم همه آنها معنی. و 2020 سزاوار به یکی از مهمترین و معنی دار Juneteenth جشن در ضبط.

آن است که نه بیش از حد دراماتیک نشان می دهد که ایالات متحده آمریکا است که با داشتن یک نژادی حساب در حال حاضر. تلویزیونی مرگ جورج فلوید که تصمیمات زندگی خود را در حالی که زیر زانو از شرکت سابق مینیاپولیس افسر پلیس بود که در مه 25 kickoff. و چگونه پلیس به طور خاص و نظام عدالت کیفری به طور کلی معاملات ناعادلانه با اقلیت بوده مرکزی تمرکز. اما سیاه و سفید زندگی می کند و ماده تظاهرات که باید در سراسر کشور گسترش این آخرین سه هفته همچنین آدرس چیزی بسیار اساسی تر: چگونه است که سند موسس آرمان از "همه انسانها برابر خلق شده اند" به دنبال نزدیک به 244 سال پس از آن امضا شد تا این جاده در فیلادلفیا?

پاسخ? به وضوح هنوز هم aspirational. ما هنوز وجود دارد, نه با هر منطقی. زمانی که سیاه پوستان رنج می برند بالاتر بیکاری بدتر مراقبت های بهداشتی نتایج — از جمله احتمال بیشتری از مرگ از coronavirus — اغلب قربانی خشونت معمولا زندانی دریافت پرداخت پایین تر و کمتر تحصیل از همتایان سفید. و لیستی از بی عدالتی است بسیار طولانی تر از آن است.

که باعث می شود Juneteenth مناسب برای تعطیلات ، نه فقط به دلیل آن را در مورد دستیابی به آزادی و برابری برای کسانی که قبلا به بردگی گرفته شده اما به دلیل شرایط عجیب و غریب. Juneteenth تنظیم نشده است در روزی که Robert E. Lee تسلیم در Appomattox. که بیش از دو ماه قبل در 9 آوریل. آن را جشن نمی, در روزی که آبراهام لینکلن امضا رهایی ا ... که بیش از دو سال قبل در ژانویه. 1, سال 1863.

هیچ Juneteenth به رسمیت می شناسد روز گذشته پاسگاه برده داری داده شد کلمه ای که زنجیر شد ، آن روز در سال 1865 هنگامی که گوردون "راک Chickamauga" گرنجر یک اتحادیه به طور کلی به گالوستون تگزاس با صدای بلند بخوانید و دستورات است که همه را به بردگی کشانده مردم در تگزاس بوده است مجموعه رایگان — بود و با او به اندازه کافی نیروهای خود را به مطمئن شوید که دستور اجرا شد.

درس در اینجا این است که آزادی نیست زمانی با سکته مغزی از یک قلم. آن است که همیشه نیست اعطا شده به همان اندازه و یا به میل خود و یا مسالمت آمیز. و به کلاه یک هفته است که تو را دیدم خود توصیف "قانون و نظم" رئیس جمهور امضای یک فرمان اجرایی در نظر گرفته شده برای تشویق پلیس اصلاحات و زمانی که قوی تر اقدامات لازم برای جلوگیری از فجایع مانند قتل جورج فلوید در حال بحث در واشنگتن و پایتخت دولت در سراسر کشور و در صندلی از دولت های محلی ما یادآوری می شود که این لحظه ای است که نه آغاز و نه پایان جنگهای صلیبی.

به قول فعال حقوق مدنی و ترانه سرا James Robert Johnson, وجود دارد, امیدوار, آینده "از غم انگیز گذشته" بنابراین اجازه دهید ما "بالابر ev'ry صدا و آواز خواندن." نه به این دلیل که قوانین جدید در حال بحث و یا سیاستمداران در حال ساخت, سخنرانی, اما از آنجا که علت فقط و آمریکایی ها به طور فزاینده ای از آن پشتیبانی می کند.

آنچه نمی توانست تصور شده است چند سال پیش اجازه دهید به تنهایی یک قرن و نیم است که درجه که از زمان تظاهرات برنده شدن بیش از قلب و ذهن در سراسر جهان است. یک نظرسنجی منتشر شده در این هفته توسط مرکز تحقیقات پیو در حدود دو سوم از آمریکایی ها حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. پشتیبانی در میان اقلیت های بالاتر است اما حتی شش نفر از 10 سفیده تماس برای بررسی تایید آن (و یا تقریبا به همان میزان به عنوان یک آمریکایی که برای پیدا کردن رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن "تعصب" بر اساس یکی دیگر از های اخیر نظرسنجی پیو).

این شواهد را می توان در همه جا دیده می شود. در افسران پلیس زانو با معترضان. در تنوع جمعیت, جوان و پیر, سیاه و سفید, شهری و روستایی است. به موازات تظاهرات در کشورهای خارجی است. این ملت آمده است یک راه طولانی از ژنرال گرنجر خواندن آن سفارش. آن را هنوز هم یک راه برای رفتن است. به عنوان بسیاری از شما به احتمال زیاد می خوانم در Juneteenth و فراتر از آن "به ما اجازه مارس در انجمنها پیروزی به دست آورد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب