Kiermaier سه گانه در 10 آسانسور اشعه بیش از آبی جیز 6-5

ST. پترزبورگ فلوریدا.—کوین Kiermaier اولین آمار فصل دو-اجرای سه گانه به گوشه درست است درست در 10 زمین باز یافت

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

ST. پترزبورگ فلوریدا.—کوین Kiermaier اولین آمار فصل دو-اجرای سه گانه به گوشه درست است درست در 10 زمین باز یافته به Tampa Bay Rays یک 6-5 پیروزی بر Toronto Blue Jays در روز یکشنبه.

خلیج تمپا دفاعی صدای تیز و تند تحویل دومین راه رفتن آمار کار خود را پس از این اشعه به ثمر رساند و دو بار در نهم به نیروی اضافی نوبت و سپس پشت افتاد دوباره 5-4 زمانی که آبی جیز خرج کردن-دونده سانتیاگو اسپینل به سرقت برده و پایه سوم به ثمر رساند و در لورد Gurriel جونیور قربانی پرواز کردن Chaz Roe (1-0).

"این نا امید کننده سری برای من ... اما من تا به حال یک احساس خوب چیزی که قرار بود به اتفاق می افتد" Kiermaier گفت. "این خوب بود برای دیدن یک سقوط در نهایت."

اشعه شروع به پایین 10th با Kevan اسمیت در پایه دوم. خوزه مارتینز به خود جلب کرد یک پیاده روی را از تازه کار اجتناب یاماگوچی قبل از Kiermaier — سه دستکش طلا, مرکز-صحرا نورد — یک به پایان رسید 0-برای-11 ترمز ماشین برای شروع این بیماری همه گیر تاخیر نجومی.

"تمام تلاش تیم ... آن را می گوید زیادی در مورد حل و فصل" از اشعه مدیر کوین نقدی گفت.

از دست دادن نتیجه یک نگران کننده در هفته برای آوارگان Blue Jays که نمی خواهد بازی هر بازی در خانه در تورنتو در این فصل پس از رد مجوز توسط دولت کانادا برای بازی در راجرز مرکز در طول بیماری همه گیر.

به جای این تیم بازی خواهد کرد اکثریت از آن تاریخ در بوفالو, n. y., در یک جزئی لیگ ورزشگاه دستخوش پیشرفت.

با وجود از دست دادن دو سه تا اشعه آبی جیز چپ Tropicana زمینه تشویق کرد.

"هنگامی که شما از دست دادن بازی مانند است که آن را دشوار است. اما من سمت راست وجود دارد در بالای پله ها ساخت مطمئن شوید که آنها می دانستند که ما سه بازی خوب است. نگه داشتن سر خود را تا" تورنتو مدیر چارلی Montoyo گفت. "ما در رقابت با یکی از بهترین تیم ها در بیس بال. بود که پیام من."

بو ❄ دو اجرای تک شد و بزرگترین ضربه در تورنتو چهار-اجرای ششم زمین باز یافته علیه ترور ریچاردز.

آنتونی کی تن به تن 2 2/3 نوبت در تسکین rookie استارت توماس هچ که ساخته شده خود را در لیگ برتر اولین Blue Jays. او در یک موقعیت برای به دست آوردن پیروزی تا نزدیک کن Giles شک و تردید عمل پس از گرفتن دو outs in the ninth.

این مسکن را به همراه داشت دو-دو به خرج کردن hitter وظیفه جوی Wendle قبل از رفتن ویلی Adames و Yoshi Tsutsugo به بار پایگاه های. Ji-مرد چوی کار می کرد او را به یک 3-1 تعداد قبل از Giles چپ بازی به دلیل زانو درد.

"او دو outs مثل او همیشه می کند و سپس Wendle بزرگ در خفاش با دو" Montoyo گفت. "سپس فرمان او نبود اما او خوب او هرگز گله و شکایت و یا هر چیزی. به همین دلیل من فکر می کنم او خوب بود تمام وقت است."

تخم دو راه می رفت اما اجازه نمی دهد یک ضربه در حالی که قابل توجه سه در 2 1/3 نوبت.

کی کار به ششم دور زمانی که چوی ضربه اول راست دست اجرای خانه های خود را حرفه ای و براندون لاو دنبال کرد و با دو به پایان تورنتو مسکن ،

این lefty-نوسانی Choi که تجربه با پنبه حلاجی شده راست دست در طول تمرینات در آموزش بهار و تابستان اردوگاه تغییر به سمت راست برای دو در-خفاش ها مقابل کی. پس قابل توجه در سوم او سوار left-hander اولین گام ششم بر روی دیوار در سمت چپ مرکز زمینه.

"برای اولین بار در-بت ما بازی دفاع در حالی که من واقعا گرم به عنوان یک righty," چوی گفت: از طریق یک مترجم. "دوم من چرخش و توپ فقط سفر کرد."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بلیک اسنل این 2018 AL Cy جوان برنده جایزه آغاز شده برای این اشعه. ترجمه شده به دنبال بازگشت از رفتن 6-8 با 4.29 عصر آخرین فصل تن به تن بدون گل دو نوبت اما تا به حال به کار کردن مربا در هر یک از آنها.

تورنتو چپ پایگاه های لود شده در ابتدا و سپس رشته دو دونده در دوم. آبی جیز در نهایت از طریق شکست در برابر ترور ریچاردز (0-1) در ششم آغاز به زمین باز یافته با شش بازدید متوالی.

مانوئل مارگوت را فیلدینگ خطای مجاز اولین Blue Jays اجرا به نمره. دنی یانسن به دنبال با یک RBI تک و ❄ تمدید منجر به 4-0 با دو اجرا به صورت تک.

بر پایه ... دوباره

تورنتو کون Biggio خاص در هشتم گسترش خود را بر پایه خط به 32 بازی, طولانی ترین فعال کشش در رشته های.

مربی اتاق

Blue Jays: CF Randal Grichuk چپ بازی در حالی که در تورنتو بود در دفاع در ششم زمین باز یافته. Montoyo گفت: پشت خود را محکم با اضافه کردن هر دو Grichuk و جایلز هستند روز به روز.

اشعه: Austin مراتع قرار می گیرد مجروح لیست پس از از دست رفته بیشتر از تابستان اردوگاه به علت آزمایش مثبت برای coronavirus در زمان بخشی در یک بازی شبیه سازی شده در پورت شارلت, Fla. مدیر کوین نقدی گفت: هیچ جدول زمانی قطعی خود بازگشت. در ضمن RH دیگو Castillo همچنان در مرخصی هر چند او احتمالا می تواند به عنوان اوایل به عنوان دوشنبه.

بعدی

Blue Jays: RH ترنت تورنتون (6-9, 4.84 دوران در سال 2019) طول می کشد توپ برای اولین بار از چهار بازی متوالی در برابر دفاع از جهان سری قهرمان واشنگتن دو از آن خواهد بود "خانه" بازی. آبی جیز هفته گذشته اعلام کرد که آنها را بازی اکثر بازی های خانگی خود را در Sahlen زمینه در بوفالو. سه گانه-یک ورزشگاه در حال به روز رسانی و هنوز آماده نیست برای بازی های لیگ.

اشعه: چهار مستقیم بازی مقابل آتلانتا و دو در Tropicana زمینه است. RH تایلر Glasnow (6-1, 1.78 دوران در سال 2019) شروع می شود در روز دوشنبه RH مایک Foltynewicz (8-6, 4.54) رفتن برای بریوز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب