Dear Abby: مامان وتو مادر بزرگ قصد دست انداختن فاصله قوانین

DEAR ABBY: پدر و مادر من نظرات قوی. من موافق نیستم با آنها از جمله در زمینه نحوه جمع آوری و یا نظم و انضباط در

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

DEAR ABBY: پدر و مادر من نظرات قوی. من موافق نیستم با آنها از جمله در زمینه نحوه جمع آوری و یا نظم و انضباط در فرزندان من است. اگر من سعی می کنم به توضیح دهد که چرا آنها را مسخره من با لحن خود را. سپس آنها از جا در رفته اگر من سعی می کنم به بحث در مورد آن با آنها صحبت نمی خواهد به من برای چند هفته.

در حال حاضر آنها اصرار دارد که من در ساخت یک کوه از یک تپه کوچک به دلیل coronavirus. من ماندن در خانه با بچه ها و اجرا تنها برای خرید مواد غذایی. ابی پدر و مادر من در حال نادیده گرفتن تمام بهداشت و درمان توصیه های. آنها هنوز هم در مکان های که در آن مردم به یکدیگر نزدیک است.

ابیگیل ون بارن

آنها در حال حاضر می خواهید به همه grandkids خود را بیش از بازی و ناراحت هستند با من چون من حاضر. آن را به نقطه که من اصلا جواب تلفن من وقتی می بینم مامان تعدادی از آنجا که من می دانم که او سخنرانی من در مورد چگونه من "پاره از هم جدا خانواده بیش از این بی معنی است که ما فقط در مورد خنده در سال آینده." چگونه می توانم به شما گرفتن اعضای خانواده به احترام درخواست خود را به صورت اجتماعی فاصله? — انجام آنچه درست است در حال حاضر

عزیز انجام: در اینجا نحوه: چوب به اسلحه خود را. به یاد مادر خود را که رفاه فرزندان خود را خود را مقدس مسئولیت. آن کار خود را برای اطمینان از ایمنی خود را و آن را هیچ خنده ماده. به او بگویید این است که چرا شما را انتخاب کرده اند به پیروی از دستورات صادر شده توسط مراکز کنترل بیماری. شما می خواهید او و پدر خود خواهد بود دقت بیشتری در مورد سلامت خود را, اما شما که احترام آنها بزرگسالان را انتخاب و از شما انتظار می رود که او را گسترش دهد به شما همان حسن نیت ارائه میدهد. دوره!

عزیز ابی: من اخیرا یک عضو خانواده یک هدیه است. بلافاصله پس از باز کردن آن, آنها گفت, "من نمی خواهم این! من هرگز این کار استفاده کنید. آیا من می توانم آن را بازگشت و چیزی دیگری است؟" این بود که پس از بارها و بارها گفت که آنها نمی خواهم در این مورد و کشیدن از گنجه یک مورد مشابه دیگر اعضای خانواده به آنها داده بود و گفتند: "ببینید? من در حال حاضر تقریبا همان چیزی دقیق, و من هرگز از آن استفاده می شود."

این نسبی نگه داشته تکرار آنها نمی همیشه می خواهید چیزی شبیه به این و آنچه که من باید همیشه آنها را دریافت کنید. این است همان فردی که اقدام به خرید من هر چه می خواهند به من که آیا من آن را می خواهم یا نه و حاضر به گوش دادن زمانی که من دولت چه من می خواهم به عنوان هدیه. من بیش از حد حساس است یا این رفتار را رفتار بد? — هدیه اسب در وایومینگ

عزیز اسب هدیه: این یک نمونه از وحشتناک رفتار بد و عدم قدردانی است. به دلیل نسبی نیز مایل و یا قادر به انتخاب هدیه مناسب, چرا توافق برای توقف تبادل آنها ؟ در موارد شبیه به این خوبی خنثی کارت پستال می تواند کمتر احساسات صدمه دیده است.

عزیز ابی: من و همسرم اختلاف نظر در مورد چیزی و من می خواهم شما به tie-breaker. یکی از ما معتقد است که آن را مناسب برای نگه داشتن به عنوان یک وسیله نقلیه در محفظه دستکش خودرو در کنار مدارک ثبت نام و بیمه. دیگر فکر می کند آن را احمقانه و خطرناک است. آنچه به شما می گویند? — TIE-BREAKER در کنتاکی

عزیز TIE-BREAKER: من می گویم بهتر است به خطا در کنار احتیاط و حفظ عنوان در صندوق امانات و یا فایل کابینه. همان درست است برای عمل به خانه خود را به عنوان به خوبی به عنوان دیگر اسناد مهم است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن